عدم شفاف سازی بانک مرکزی در خصوص موسسات مالی مجاز باعث شد تا مردم اطمینان خود را نسبت به دیگر موسسات مالی مجاز از دست دهند وآنها را با بحران روبرو کنند.

کاسپینی ها در آتش تعاونی منحله فرشتگان سوختند

به گزارش گلستان24؛بعد از برشکست شدن چندین موسسه مالی و اعتباری در سال های گذشته در زمان فعلی، بحرانی اساسی فضای مالی و اقتصادی کشور را فراگرفته است و مردم کشور را نسبت به بانک مرکزی بی اعتماد کرده است.

بانک مرکزی در دولت یازدهم با دادن مجوز به برخی از  موسسات غیر قانونی و عدم مدیریت صحیح خود، زمینه فروپاشی برخی از موسسات مالی و بانک های کشور را نیز فراهم کرده است.

 موسسه مالی واعتباری کاسپین(امید جلین) نیز که یکی از موسسات معتبر استان گلستان می باشد به علت هم نامی با تعاونی منحله فرشتگان درگیر اتفاقات ناخوشایندی می باشد که این اتفاقات قطعا بر ضرر استان گلستان خواهد بود.

 موسسه کاسپین(امید جلین) که قبل از ادغام با موسسه کاسپین با نام آرمان فعالیت می کرد، دارای شرکت و تولیدی های زیادی می باشد که جوانان استان در آن مشغول به کار می باشند.

همچنین شعبات مختلف این موسسه نیز کارمندان زیادی را از بین جوانان گلستانی به کار گرفته است که بطور کل فضای اشتغال زایی خوبی را در استان به وجود اورده است.

مردم به علت اینکه این دوموسسه از یک نام استفاده می کنند و دارای یک مجوز از بانک مرکزی می باشند احساس خطرکرده اند و با هجوم به شعبات مختلف این موسسه قصد خروج سرمایه های خود را دارند.

نه تنها موسسه اعتباری کاسپین(امید جلین) بلکه دیگر موسسات مالی و اعتباری در کشور نیزدر آتش بی مدیریتی دولت و بانک مرکزی می سوزند و در صورت مهار نشدن آن ممکن است به زودی دامن گیر تمام نظام بانکی کشور را شود.

از این رو دولت باید فکری به حال این بحران بکند تا دیگر مراکز اقتصادی و مالی کشور در این باتلاق بی مدیریتی بانک مرکزی فرو نروند.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

  • شهروندان
    0

    خبر فوری:::::::::::::::::::::::::::::::::: خبرگزاری ها منتشر کردند........................... دستگیری عاملان قتل رئیس شعبه موسسه آرمان/ قاتلان مشتریان موسسه بودند و پولشان را می‌خواستند .........................................................
    دولت حسن روحانی باید مشکل موسسات را حل کنند. درگیری سپرده گذاران فرشتگان با پلیس در ماه های اخیر خبر اول رسانه ها شده بود...... دو سه اخیر سپرده گذاران ثامن با پلیس درگیر شدند و حالا قتل به خاطر پول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • شهروندان
    0

    قتل رئیس آرمان در شعبه کرج....!!!!! خبر آنلاین منتشر کرد........
    مردم پولشان را می خواهند.... بحران در نظام بانکی کشور شدت گرفت

  • حسين
    0

    آيا اميد جلين ورشكست شد؟؟؟؟

آخرین اخبار