معاون استاندار گلستان:

معاون استاندار گلستان گفت: در چند سال اخیر ۹ هزار و ۶۰۲ پروژه در استان گلستان اجرایی و به بهره‌برداری رسیده که ۳ هزار و ۵۰۱ پروژه اقتصادی و اشتغالزا بوده و ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر مشغول به کار شدند.

اجرای ۹۶۰۲ پروژه در گلستان/ بیش از ۱۴ هزار شغل در استان ایجاد شد

به گزارش گلستان24؛ علی‌اصغر طهماسبی پیش از ظهر امروز در آئین متمرکز افتتاح طرح‌های هفته دولت در شهرستان گرگان اظهار داشت: روز گذشته تودیع و تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی را در استان گلستان داشتیم و آرزوی موفقیت داریم برای افرادی که در این دوره منتخب مردم شدند.

وی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای دولت دانست و گفت: در 4 سال گذشته در استان گلستان 9 هزار و 602 پروژه به بهره‌برداری رسیده و بسیاری از اقدامات و خدمات دولت در قالب این پروژه‌ها بیان نمی‌شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه در سطح استان یک‌هزار روستا داریم که از اعتبارات دولتی برخوردار هستند و اعتبارات آنها جز آمار هفته دولت نمی‌آید، گفت: 3 هزار و 501 پروژه اقتصادی و اشتغالزا و 14 هزار  و 800 نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: در سال گذشته در حوزه برگزاری نظم و امنیت جزء استان‌های برتر کشور بودیم و این به واسطه همکاری آحاد مردم شیعه و سنی است و ما این وحدت را به  فال نیک می‌گیریم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان یادآور شد: برخی از شهرداری‌های ما زیان‌ده است و وظیفه استانداری است که به این شهرداری‌ها کمک کند و برخی از شهرداری‌های استان گلستان حتی قدرت پرداخت حقوق کارکنان خود را ندارند.

وی افزود: در استان گلستان یک‌هزار و 25 پروژه عمرانی و 274 پروژه اقتصادی داشتیم که این پروژه‌ها یک‌هزار و 987  اشتغال ایجاد می‌کند و 752 میلیارد تومان این پروژه‌ها اعتبار به همراه داشته است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار