اعتبار مشاغل خانگی گرگان

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: ۱۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار به مشاغل خانگی گرگان اختصاص یافت.

۱۷ میلیارد ریال اعتبار مشاغل خانگی گرگان
به گزارش گلستان 24 ؛موسی بی باک رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان در جلسه تشریح اعتبارات ابلاغی مشاغل خانگی گفت: مبلغ ۷ میلیارد و دویست میلیون ریال در مرحله اول و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در مرحله دوم برای اجرای طرح مشاغل خانگی شهرستان گرگان در نظر گرفته شد.

بی باک افزود: این اعتبارات به صورت شناور برای اجرای طرح مشاغل خانگی در سال ۹۶ به عاملیت بانک‌های سپه و کشاورزی گرگان بوده است.

بی باک گفت: افراد بیکار و فاقد سابقه بیمه با ارائه یک طرح مناسب و دارای توجیه اقتصادی جهت انجام کار، می‌توانند از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از طریق کاریابی‌های غیر دولتی گرگان ثبت نام و تشکیل پرونده دهند و از طریق یکی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح از جمله صندوق کارآفرینی امید، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بنیاد شهید و کمیته امداد شهرستان گرگان نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ این تسهیلات با توجه به طرح‌های ارائه شده و برسی و تصویب توسط کمیته کارشناسی از ۵۰ میلیون ریال تا ۲۰۰ میلیون ریال می‌باشد و طرح‌های دانش آموختگان دانشگاهی و شرکت‌های پشتیبان در اولویت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار