آیین تشییع شهدای غواص با حضور خیل عظیم مردم گرگان برگزار شد.

تصاویر / تشییع شهدای غواص در گرگان
به گزارش گلستان 24 ، صبح امروز آئین تشییع 13شهید غواص  خط شکن استان گلستان طی مراسم باشکوهی توسط مردم ولایتمدار و شهید پرور گرگان که با حضوری پر شور و با اشک شوق آمده بودند برگزار شد.
امروز روزی بود که شهدای غواص و خط‌شکن در اوج عزت و مظلومیت پس از سه‌دهه خود را به ما نشان دادند، آنها با دستان بسته آمدند تا عظمت و قداست خود را به جهانیان اعلام کنند و سندی زنده از جنایت‌های پنهان رژیم بعث عراق باشند.

به‌راستی که شهدا زنده‌اند، آنها آمدند و مردم را نیز با خود به میدان آوردند؛ از زن و مرد گرفته تا دختر و پسر و پیر و جوان، امروز همه به بهانه‌ای، حضور داشتند.

عده‌ای برای دیدن هم‌رزمان خود، عده‌ای برای تجدید میثاق با شهدا، برخی برای شفا گرفتن، برخی برای تبرک جستن از این کبوتران بال‌بسته و عده‌ای نیز آمده بودند تا بگویند ما نیز تا آخر هستیم، اما همه با یک عقیده مشترک آمده بودند و آن استقبال از شهدا بود.

تشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگان

تشییع شهدای غواص در گرگان

kasebeamin 1

kasebeamin 1

تشییع شهدای غواص در گرگان

kasebeamin 1تشییع شهدای غواص در گرگان

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1

kasebeamin 1تشییع شهدای غواص در گرگانتشییع شهدای غواص در گرگان

kasebeamin 1

ارسال نظر

آخرین اخبار