مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان:

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان در شورای اداری شهرستان گالیکش گفت: دشمن با اجتماع و مردم‌محوری درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و نظام است.

دشمن با اجتماع و مردم‌محوری درصدد ایجاد اختلاف بین مردم و نظام است

به گزارش گلستان24؛احمد تجری مفرد اظهار داشت: دشمن از طریق نظامی نمی‌تواند به کشور ما آسیب برساند و در نظر دارد از طریق اجتماعات مردم و با هدف مردم محوری، بین مردم و نظام جمهوری اسلامی اختلاف بیندازد.

وی افزود: در عصر جدید، دشمن با فشار اقتصادی بر مردم و ایجاد تحریم‌ها، می‌خواهد مردم در مقابل نظام جمهوری اسلامی قرار گیرند، تا به اهداف خود برسد.

مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان گفت: ما باید با تجهیز زیر ساخت‌های کشور، بتوانیم در برابر ترفند و حربه‌های دشمن چه در حوزه نظامی و چه غیرنظامی، ایستادگی و مقاومت کنیم.

تجری تصریح کرد: مدیران باید تلاش کنند در حوزه اقتصادی تا حدالمکان، مشکلات مردم را حل کنند، متاسفانه در سیستم بروکراسی مدیریتی دستگاه‌های اجرایی ما از سرمایه گذاران بومی و کشوری استقبال نمی‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان تاکید کرد: در عرصه جدید ترفند دشمن، نقش مسئولان بسیار حساس و مهم است و مدیران باید در کنار حل مشکلات مردم، افرادی که سعی دارند، مردم را در مقابل نظام قرار دهند را شناسایی کرده و مردم را آگاه کنند.

وی گفت: بسیاری از کارهای مردم به دست مسئولان قابل حل است و باید تلاش کرد تا دشمن از این موقعیت‌ها به نفع خود استفاده نکند، و شما مدیران بیشترین نقش را در این حوزه دارید.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری گلستان اظهار کرد: دشمن سعی دارد از طریق فضاهای مجازی مردم را تحریک کند تا آنها به خیابانها بیایند، تامین و تجهیز زیرساخت‌ها برای رفع مشکلات مردم بسیار مهم است و همه تلاش ما ایجاد و تجهیز زیرساخت‌ها است، و در حال حاضر آسیب‌ها در این حوزه شناسایی و به مرکز کشور برای رفع و تجهیز آن اعلام شده است.

انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار