مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با تأکید بر لزوم کاهش مصرف برق در استان، گفت: مشترکان مازندرانی سه برابر میانگین کشوری در تابستان برق مصرف می‌کنند که تأمین نیاز این مقدار وابسته به ایجاد زیرساخت‌های جدید است.

مشترکان مازندرانی 3 برابر میانگین کشوری برق مصرف می‌کنند

 به گزارش گلستان24؛حسین افضلی در آئین افتتاح ایستگاه 63 کیلوولت هولار ساری، با اشاره به پروژه‌های پیش روی شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، اظهار کرد: ایستگاه‌های 63 کیلوولت هولار ساری، ساری یک، ساری دو و ایستگاه افزایش ظرفیت پست 23 کیلوولت دانیال و نوشهر از پروژه‌های افتتاحی در دهه مبارک فجر است.

وی با تأکید بر لزوم کاهش مصرف برق در استان، افزود: مشترکان مازندرانی سه برابر میانگین کشوری در تابستان برق مصرف می‌کنند که تأمین نیاز این مقدار وابسته به ایجاد زیرساخت‌های جدید است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با بیان اینکه برای اینکه خاموشی در استان به صفر برسد عملیاتی شدن طرح‌های برقی بسیار مهم و ضروری است، تصریح کرد: 34 طرح برقی در تابستان سال 97 باید وارد مدار می‌شوند.

افضلی در پایام با اشاره به اعتبار 250 میلیاردی پنج پروژه جدید این شرکت، گفت: نیروگاه نوشهر با 310 مگاوات سال آینده وارد به مدار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار