کمباین‌ها در گلستان معاینه فنی می‌شوند

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان گفت: کمباین‌ها در گلستان معاینه فنی می‌شوند.

کمباین‌ها در گلستان معاینه فنی می‌شوند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ عیدمحمد فاروقی گفت :  به منظور کاهش ریزش محصولات کشاورزی، کمباین‌ها در گلستان معاینه فنی می‌شوند.

وی در خصوص معاینه فنی کمباین‌ها در گلستان تصریح کرد: یکی از اقداماتی که اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در راستای بهتر شدن عملکرد کشاورزی انجام می‌دهد انجام دادن معاینه فنی کمباین‌ها است.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان ابراز کرد: اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان همه ساله قبل از برداشت محصولات کشاورزی برنامه‌ریزی‌های لازم را در راستای عملکرد خوب محصولات کشاورزی انجام می‌دهد.

فاروقی خاطرنشان کرد: طرح بازدید و معاینه فنی از کمباین‌ها با هدف کاهش ریزش محصولات کشاورزی انجام می‌شود و در این طرح همیشه کارشناسان متخصص و مکانیک آموزش داده می‌شود و با قسمت‌های مختلف کمباین آشنا می‌شوند و در این طرح بکارگیری می‌شوند.

وی یادآور شد: وقتی آموزش این افراد در راستای معاینه فنی کمباین‌ها به اتمام رسید به کمباین‌دارانی که روستاها زندگی می‌کنند مراجعه می‌کنند و کمباین افراد را بازدید می‌کنند تا در زمان برداشت به مشکلی برخورد نکنند.

رئیس اداره مکانیزاسیون سازمان جهادکشاورزی استان گلستان خاطرنشان کرد: کمباین‌داران از نظر کارشناسان جهادکشاورزی بهره‌مند شوند تا ریزش محصولات کشاورزی توسط کمباین‌ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار