مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان گفت: صدا و سیمای گلستان با برنامه‌های متنوع تلویزیونی و رادیویی به استقبال ماه مهمانی خدا می‌رود.

برنامه‌های صداوسیمای گلستان در ماه میهمانی خدا اعلام شد

به گزارش گلستان ۲۴ ؛‌ بهرام عبدالحسینی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره برنامه های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه ویژه افطار شبکه گلستان با نام "ماه مهربانی" هر شب ساعت 7.45 به مدت 60 دقیقه تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح الله بنی‌عقیل با هدف ایجاد لحظات معنوی و نشاط‌انگیز برای روزه‌داران پخش می‌شود.

وی افزود: بخش‌های این برنامه با عنوان یک لقمه نون حلال گزارش از مشاغلی در جامعه هست، وقایع استرآباد در ماه رمضان، سفره‌های ساده گزارش از مساجد و غیره است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان تصریح کرد: مهدی حاجی احمدی به عنوان مجری، دستیار تهیه عباس بهرامی و رحمت الله مازندرانی، تصویربرداران عباس تیموری و مجید ایراندوست، صدابردار حمید فقفوری، دستیار صدا و تصویر جاسم تیموری، تدوین عاطفه دباغ و کارگردان تلویزیونی ابراهیم امیرخانی از عوامل این برنامه هستند.

وی افزود: "سحرگاهان" عنوان برنامه ویژه سحری رمضان در سیمای گلستان است که در سحرهای رمضان ساعت 2.45 تا اذان صبح از امامزاده عبدالله گرگان به صورت زنده به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و طراح مهدی ناظریان روی آنتن می‌رود، این برنامه یک برنامه معارفی بوده و می‌کوشد درخصوص مسائل مختلف مذهبی واعتقادی قابل طرح در ماه رمضان با حضور کارشناسان برجسته استان است و دیگر آیتم‌های این برنامه بیان خاطره از زبان سحرخیزان، مناجات و دعای سحر را به روزه‌داران ارائه کند.

عبدالحسینی گفت: اجرای این برنامه را مهدی خالقی، کارگردان تلویزیونی مهدی شمقدری، تصویربردران سعید محسن خراسانی، مجید ایراندوست و جمشید نظرخانی، دستیار تهیه و صدابردار عباس بهرامی و نورپرداز سعید محسن خراسانی هستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان اظهار کرد: همچنین "جزء خوانی قرآن کریم" به تهیه کنندگی و کارگردانی احسان ربیعی به صورت زنده همراه با برجسته‌ترین قاریان استان از ساعت 13.30تا 14.30 در امام‌زاده عبدالله(ع) گرگان در ماه میهمانی خدا تقدیم بینندگان و علاقه‌مندان به ترتیل‌خوانی قرآن می‌شود.

وی افزود: برنامه "سخنرانی‌های ویژه" هر روز از ساعت 11.50 به مدت 30 دقیقه با سخنرانی آیت الله میبدی، به تهیه کنندگی و کارگردانی یزدان خاندوزی، 18.00 به مدت 30 دقیقه با سخنرانی آیت الله نورمفیدی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسلم رجبی، 19.40 به مدت 10 دقیقه با سخنرانی آیت الله شاهرودی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید رضا دنکوب و 21.30 به مدت 30 دقیقه با سخنرانی آیت الله علوی گرگانی به تهیه کنندگی و کارگردانی آیت پهلوانی در طول این 30 روز و 30 شب سیمای گلستان را همراهی کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با اشاره به برنامه‌های بخش رادیوی فارسی و برون مرزی این مرکز هم گفت: "ساعت سرور" عنوان برنامه ویژه افطار صدای فارسی گلستان است که به صورت زنده به مدت 60 دقیقه تقدیم شنوندگان گلستانی می‌شود.

وی افزود: این برنامه به تهیه کنندگی مجتبی طالبی، حمید کاویانی، سونیا سعادت فر و شهده شاکر نژاد قرار است آداب و رسوم اقوام در ماه رمضان، تاکید بر گسترش فرهنگ افطاری ساده در خیابان‌ها و محله‌های پر رفت و آمد، معرفی نخبه‌های جوان در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، علمی و غیره، رمضان و فرهنگ، کارشناسان مذهبی، پخش قرآن همراه با ترجمه، پخش دعاهای ماه مبارک رمضان و شرح دعا توسط کارشناسان، معرفی برخی شغل‌ها و فعالیت‌های اقتصادی مربوط ماه رمضان، ارتباط با اوقاف، سازمان تبلیغات و غیره را برای شنوندگان به روی آنتن ببرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار