مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان گفت: یکی از محورهای حرکت رسانه ملی و استانی را انعکاس توانمندی‌های بالقوه و امکانات و بهره‌مندی‌های مناطق مختلف به منظور توسعه متوازن است.

توسعه متوازن در سراسر گلستان اولویت رسانه ملی است

به گزارش گلستان 24 ؛ بهرام عبدالحسینی در دیدار با امام جمعه شهر دلند توجه ویژه به وحدت و همبستگی بین مسلمانان را از اولویت‌های اصلی رسانه ملی اعلام و اظهار داشت: در طرح مباحث دینی تاکید بر اشتراکات مورد توجه جدی برنامه های صداو سیما است.

وی در این دیدار با اشاره به سبقه تاریخی این شهر و خدمات زیاد مردم ولایتمدار گلستان به نظام اسلامی، یکی از محورهای حرکت رسانه ملی و استانی را انعکاس توانمندی‌های بالقوه و امکانات و بهره‌مندی‌های مناطق مختلف به منظور توسعه متوازن اعلام کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان وجود نیروی انسانی مستعد، صنایع مختلف تولیدی،کشاورزی و غیره را از مهم‌ترین استعدادهای بالقوه و بالفعل این شهر دانست و تصریح کرد: باید با تعامل بیشتر زمینه را جهت توسعه بیش از پیش شهر دلند محیا کرد.

مدیرکل صداوسیمای گلستان اشاره ای به تهیه ویژه برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی داشت و  افزود: مستند سرداران و شهدای مدافع حرم استان، برنامه‌های تولیدی برای معرفی گردشگری و اقتصاد استان، ایجاد وحدت بین اقوام و مذاهب و برنامه‌های اجتماعی با رویکرد ایجاد شور و نشاط در جامعه در صداوسیمای استان در حال تولید است.

امام جمعه شهر دلند هم در این جلسه ضمن قدردانی از موفقیت‌های چشمگیر صداوسیمای استان گفت: برنامه‌های صداوسیمای به ویژه در حوزه‌های معارفی و مناسبتی مانند برنامه‌های نوروز، مبعث رسول اکرم (ص) و غیره از محتوای خوبی برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کیایی گفت: صداوسیمای مرکز گلستان در دوره مدیریت جدید برای غنی‌بخشی به برنامه‌ها قدم‌های اساسی برداشته است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند در بنیان خانواده‌ها تزلزل ایجاد کنند، افزود: توجه بیش از پیش به آداب و رسوم و فرهنگ مردم منطقه می‌تواند نقش بسزایی در استحکام‌بخشی به بنیان خانواده‌ها داشته باشد و بخشی از آداب و رسوم منطقه هم که به دست فراموشی سپرده شده بایستی دوباره احیا شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار