مدیرکل کمیته امداد گلستان:

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از ایجاد یک هزار و ۸0 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در این استان خبر داد.

1080 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در گلستان ایجاد می‌شود/ پیش‌بینی جمع‌آوری 7 میلیارد تومان زکات فطره

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ امان‌الله حسین‌پور امروز ضمن قبولی طاعات و عبادات مومنان اظهار کرد: زکات فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات تنها مسؤول جمع‌آوری زکات است، تصریح کرد: زکات زیرنظر شورای زکات جمع‌آوری می‌شود اما هر سازمان، موسسه خیریه، کمیته امداد و بهزیستی برای ایجاد پایگاه موظف هستند از شورای زکات مجوز بگیرند و صندوق‌های جمع‌آوری زکات را هم با آرم و نشان شورای زکات قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه هر کدام از سازمان‌ها و موسسات خیریه که برای جمع‌آوری زکات اقدام می‌کنند موظف هستند زکات فطره جمع‌آوری شده را در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان برسانند، گفت: امسال همه متحدالشکل و با آرم و نشان شورای زکات اقدام به جمع‌آوری زکات می‌کنند که این مهم در سال‌های گذشته وجود داشته ولی امسال پررنگ‌تر مورد توجه قرار گرفته است.

حسین‌پور از راه‌اندازی یک هزار و ۸۰ پایگاه جمع‌آوری زکات در استان خبر داد و بیان کرد: کمیته امداد گلستان نیازمندان را شناسایی کرده و در عید فطر پس از جمع‌آوری در راستای توزیع آن در بین نیازمندان اقدام می‌کند.

وی با بیان در سال گذشته ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان زکات فطره در استان جمع‌آوری شده بود، یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۷ میلیارد تومان زکات فطره در گلستان جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه مردم می‌توانند زکات را به پایگاه‌های جمع‌آوری زکات کمیته امداد تحویل دهند، اذعان کرد: علاوه‌بر این روش مردم می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی کمیته امداد گلستان به‌شماره کارت مجازی «6037991899970226» و یا به شماره حساب «0111804689008» بانک ملی ایران واریز کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۸

 

ارسال نظر

آخرین اخبار