هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان از صدور حکم قاتل سلاله دختر بچه آق قلایی خبر داد.

صدور حکم قاتل سلاله دختر بچه آق قلایی

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از تکمیل تحقیقات و اقرار متهم، کیفرخواست صادر و پرونده برای ادامه رسیدگی به شعبه اول دادگاه کیفری یک استان ارجاع شد.

وی افزود: این پرونده در اولویت رسیدگی دادگاه کیفری یک قرار گرفت و پس از رسیدگی و اخذ دوباره اقرار متهم، جرم ثابت و رای صادر شد.

هادی هاشمیان افزود: به درخواست خانواده سلاله برای این فرد به جرم قتل، حکم قصاص و برای آدم ربایی ۱۵ سال حبس صادر شد.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: در صورت اعتراض نکردن طرفین به رای، حکم دادگاه برای اجرا به واحد اجرای احکام فرستاده می‌شود در غیر این صورت پرونده برای رسیدگی به اعتراض طرفین به دیوان عالی کشور فرستاده خواهد شد.

وی گفت:: بر اساس تحقیقات محلی انجام شده، قاتل سُلاله، چند سال پیش نیز اقدام به کودک آزاری کرده بود، اما خانواده آن کودک شکایتی در مرجع قضایی ثبت نکرده بودند.

خانواده سُلاله ۵ ساله، ساعت ۱۱ و نیم ششم اردیبهشت امسال متوجه گم شدن او شدند و پس از بی نتیجه ماندن جستجو ها، یک و ۳۰ دقیقه همان روز با مراجعه به کلانتری مفقودی کودک را گزارش دادند و اعلام کردند به یکی از اهالی روستا که فردی معتاد و سابقه دار است مشکوک هستند.

با اعلام مفقودی، پلیس با دستور بازپرس، فرد مظنون را بارداشت و مظنون در بازجویی‌ها به قتل کودک اعتراف و محل جنازه‌ او را به پلیس اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار