استاندار در مراسم بزرگداشت ۸۳ شهید مبارزه با موادمخدر گلستان؛

استاندار گلستان اظهار کرد: مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی در راه صیانت از امنیت اجتماعی از هیچ تلاش و رشادتی دریغ نمی‌کنند و مدام با واژه شهادت و جانبازی دست و پنجه نرم می‌کنند که این نوعی توفیق الهی است.

نیروی انتظامی در راه صیانت از امنیت اجتماعی از هیچ رشادتی دریغ نمی‌کنند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ سید مناف هاشمی استاندار گلستان در مراسم بزرگداشت ۸۳ شهید عرصه مبارزه با موادمخدر استان گلستان اظهارکرد: مقابله جدی با این توطئه شوم دشمنان تاکنون هزینه‌های انسانی و مالی چشمگیری برای ایران اسلامی به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: با وجود گذشت سال‌ها از پایان دوران هشت سال دفاع مقدس هنوز مقوله ایثار و شهادت در نیروی انتظامی کشور ساری و جاری است.

هاشمی خاطر نشان کرد: شرکت در یادواره های شهدا به ویژه شهیدان عرصه مبارزه با مواد مخدر پیامدهای مثبت متعددی دارد که یکی از مهم‌ترین آنها سنجش میزان فاصله قشرهای مختلف مردم با آرمان های شهدا است.

استاندار گلستان یادآور شد: چنانچه اهداف و پیام‌های شهدا به صورت صحیح از سوی مردم دریافت و به آنها عمل می‌شد اکنون برخی جرایم و آسیب های اجتماعی در کشور رواج نداشت.

وی افزود: شهدا خواسته‌های مهمی شامل پیروی از ولایت فقیه و صیانت از نظام و انقلاب از قشرهای مختلف ملت ایران دارند که با مطالعه وصیت‌نامه و زندگینامه شهیدان می‌توان به بخش عمده‌ای از آنها دست یافت.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار