نبی هزارجریبی :

نماینده گرگان و آق قلا با اشاره به اعتراضات برخی صنوف در جامعه گفت :این تذکر به مسئولان داده شد که عمر مفید در حال گذر است و باید به فکر آخرت بود.

مسئولان به فکر آخرت خود باشند

به گزارش گلستان ۲۴ ؛ نبی هزار جریبی، ظهر چهارشنبه در یادواره ۸۳ شهید عرصه مبارزه با مواد مخدر استان گلستان اظهار کرد: شهدا با جان فشانی‌هایی که کردند امنیت را به ما هدیه دادند و امروز ما نمی‌توانیم حتی قطره‌ای از خون آن‌ها را که برای امنیت ملی و بقا جمهوری اسلامی ایران ریخته شده جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها باید ورود پیدا کنند، افزود: آموزش و پرورش باید فرزندان این مرز و بوم را به گونه‌ای تربیت کند که هیچگاه به سمت مواد مخدر حرکت نکنند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بودجه را طوری تصویب کنند که نیروهای انتظامی دغدغه رفاه و معیشت نداشته باشند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تنها با برگزاری یادواره‌ها نمی توان جای خالی پدران را برای فرزندان و خانواده‌ها پر کرد، باید توجه داشته باشیم این شهدا بودند که با گذشت از جان خود امنیت را به ما هدیه دادند و امروز آسوده بر روی این صندلی‌ها تکیه می‌زنیم.

وی با بیان اینکه وزیری که نا کارآمد است باید استیضاح شود، تصریح کرد: تنش‌هایی که در جامعه به وجود آمده و اعتراضاتی که از سوی برخی از صنف‌ها همچون کامیون داران شکل گرفته باعث می‌شود تا صدمه جدی به خون شهدا وارد شود، این تذکر به مسئولان داده شد که عمر مفید در حال گذر است و باید به فکر آخرت بود.

هزارجریبی اظهار کرد: باتوجه به اینکه رهبر معظم انقلاب اشاره جدی به بحث اقتصاد مقاومتی داشتند این موضوع باید از مجلس و قوه مجریه آغاز شود اما متاسفانه در ادارات با هزینه های گزاف مالی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: اولین موضوعی که در بحث افزایش حقوق مورد توجه قرار دادیم ثابت نگهداشتن حقوق نمایندگان مجلس بود که البته مورد استقبال برخی از نمایندگان قرا نگرفت./مهر

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار