مدیر آموزش و پرورش گالیکش گفت: برای اولین بار در این شهرستان چهار مدرسه غیرانتفاعی و چهار مدرسه خرید خدمتی در قالب بخش خصوصی به یاری آموزش و پرورش این شهرستان آمدند.

بخش خصوصی به یاری آموزش و پرورش گالیکش آمد

به گزارش گلستان 24 ؛ مدارس غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و مدارس خرید خدمتی نیز در مقطع ابتدایی در کنار مدارس دولتی به یاری آموزش و پرورش این شهرستان آمدند.
وی خاطرنشان کرد: واگذاری امور به بخش خصوصی در راستای کاهش بار دولتی و بها دادن به بخش خصوصی، اشتغالزایی و گسترش سطح علمی با کیفیت حائز اهمیت است.
مدیر آموزش و پرورش گالیکش همچنین از به بهره برداری رسیدن یک مدرسه 12 کلاسه طرح برکت در شهر گالیکش و خوابگاه دانش آموزی دخترانه در روستای ینقاق برای سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: هزینه صرف شده برای این دو پروژه 27 میلیارد ریال است. 
خسروی افزود: علاوه بر مراکز یادگیری دولتی و غیر دولتی، مینی بوس کتابخانه سیار با بیش از چهار هزار جلد کتاب و 140 عضو ، مرکز اختلالات یادگیری ابن سینا و مرکز مشاوره با هدف ارتقای سطح علمی دانش آموزان نقش آفرینی دارند. 
خسروی یادآور شد: گرچه شهرستان گالیکش با مشکلات کمبود فضای آموزشی، تجهیزات و نیروی انسانی مواجه است ولی تمام تلاشمان بر این است که در سال تحصیلی 98 - 97 هیچ کلاسی بدون معلم نباشد.
در شهرستان گالیکش که با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است، 11 هزار و 500 دانش‌آموز در یکصد و 15 مدرسه و 500 کلاس مشغول به تحصیل شدند.
 

انتهای پیام /ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار