مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برنامه‌های فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان را اعلام کرد.

اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری گفت: دردوازدهمین  نمایشگاه کتاب گلستان، رونمایی از کتابناشرانگلستانی و برپایی نشست دور همی کتابخوانی، امضا تفاهم نامه‌های همکاری با محوریت کتاب و کتاب خوانی با ارگان‌ها و نهاد‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای بخش جنبی نمایشگاه است.


وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی با همکاری حوزه علمیه الزهرا (س) و جامعه المصطفی، نشست تخصصی ادبیات کودک با حضور هوشنگ مرادی کرمانی، همایش استانی بزرگداشت حافظ و حافظ خوانی با همکاری انجمن ادبی حافظ مهر، عصر شعر عاشورایی و رونمایی از مجموعه شعر شاعرانگلستان با همکاری نشر شانی و انجمن ادبی آوا نمای هیرکان نیز در این نمایشگاه انجام می‌شود.

کشمیری گفت: مشاعره کودک و نوجوان و معرفی برنامه‌های جام باشگاه‌های کتاب خوانی، جلسات نقد و بررسی کتب نویسندگان گلستانی، برپایی کارگاه آموزشی تخصصی تصویر سازی کتاب کودکان در نشست کارگاهی انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی انتشارات نویسندگان جوان نیز برای این نمایشگاه برنامه ریزی و پیش بینی شده است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اجرای نمایش‌های تعزیه و میدانی در فضای باز نمایشگاهی گفت: برنامه‌های جنبی از ساعت ٩,٣٠ تا ١٢.٣٠ صبح و ١٦.٣٠ تا ٢٠ عصر در محل نمایشگاه کتاب برگزار خواهند شد.

دوازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گلستان از ١٨ تا ٢٣ مهر ماه ٩٧ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان گلستان در جاده گرگان به آق قلا برپا است.
 
انتهای پیام / باشگاه خبرنگاران

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار