رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: زیرساخت‌های پزشکی ورزشی در شهرستان‌های استان گلستان بسیار ضعیف است.

زیرساخت‌های پزشکی ورزشی گلستان ضعیف است

به گزارش گلستان 24 ؛ غلامرضا نوروزی، صبح پنجشنبه در مجمع عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان، اظهار کرد: آمار بیمه شدگان ورزشی در کشور در سال گذشته بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار نفر بود که نسبت به سال ۹۵ حدود ۱۰۰ هزار نفر رشد داشت.

وی افزود: هیئت‌های استانی بازوان اصلی فدراسیون پزشکی ورزشی بوده و شهرستان‌ها اولویت ما هستند و به همین منظور کمیته ویژه‌ای برای بررسی مشکلات شهرستان‌ها تشکیل خواهیم داد.

نوروزی تصریح کرد: برخی شهرستان‌ها مانند شاهرود در استان سمنان درآمدزایی خوبی داشته‌اند اما شهرستان گنبدکاووس در استان گلستان حتی یک کامپیوتر در دفتر هیئت ندارد.

وی ادامه داد: هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان با وجود ظرفیت‌های فراوان ورزشی در چند سال اخیر زیرساخت‌های شهرستانی را فراهم نکرده است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در خصوص برگزاری مجمع عمومی هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان گفت: من این مجمع را قبول ندارم و امیدوارم تا پایان سال مجمع دیگری برگزار و گزارش دقیق‌تری از شهرستان‌ها ارائه شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تعداد بیمه شدگان ورزشی در شهرستان‌های گلستان بیشتر شود و در سفر بعدی‌ام به استان این اتفاق رخ داده باشد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار