رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان گفت: همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، طرح ایستگاه رایگان تندرستی در استان گلستان اجرا شد.

طرح ملی ایستگاه رایگان تندرستی در گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان 24 ؛ علی اصغر آیت‌اللهی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح ایستگاه رایگان تندرستی در استان اظهار داشت: در این طرح ، 442 مورد خدمات به مردم و ورزشکاران توسط کادر پزشکی هیئت پزشکی ورزشی گلستان ارائه شد.

وی اظهار کرد: در طرح ملی ایستگاه رایگان تندرستی، خدماتی مانند تست قند، کنترل فشار خون و مشاوره برای مردم و ورزشکاران انجام شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان گلستان افزود: ایستگاه رایگان تندرستی به مدت 3 روز در استان گلستان اجرا شد که در این طرح ، 429 نفر تست قند خون و کنترل فشار و 13 نفر مشاوره تغذیه شده‌اند.

به گفته وی، طرح ملی برپایی ایستگاه رایگان تندرستی با شعار "فدراسیون پزشکی ورزشی ؛پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی " در استان گلستان اجرا شد.

آیت‌اللهی درباره هدف از برگزاری این ایستگاه سلامتی گفت: در جامعه ورزش باید پیشینه ورزشکاران مشخص و یک چکاپ کامل شوند؛ توجه به قند خون، فشارخون، مشاوره روانشناسی و تغذیه از اهداف دیگر برپایی این ایستگاه سلامتی بوده است.

وی اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این برنامه‌ها تشویق مردم به ورزش همگانی و در ارتقاء سطح سلامت جامعه است، در این راستا هیئت پزشکی ورزشی به عنوان پشتیبان ورزش قهرمانی و سلامت همگانی همواره تلاش می‌کند سطح سلامت جامعه ورزش را ارتقاء دهد و نگاه‌ها را متوجه ورزش و محاسن آن برای سلامت جسم و روان انسان کند.

انتهای پیام/ش

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار