گنبد:

سرهنگ محمدرضا سراوانی: این مصدوم 57 ساله که تقان گلدی کمکی نام داشت، صبح امروز بر اثر زمین خوردن با موتورسیکت از ناحیه کتف دچار شکستگی شده بود.

مصدوم منطقه مرزی گنبد با امداد هوایی به مرکز درمانی منتقل شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ محمدرضا سراوانی: این مصدوم 57 ساله که تقان گلدی کمکی نام داشت، صبح امروز بر اثر زمین خوردن با موتورسیکت از ناحیه کتف دچار شکستگی شده بود.

وی اضافه کرد: مصدوم پس از انتقال به روستای قولاق بورته منتقل و از طریق امداد هوایی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به بیمارستان تامین اجتماعی گنبد و در ادامه به بخش ترومای بیمارستان شهید مطهری این شهر منتقل شد.

سرهنگ سراوانی یادآور شد: امدادرسانی به این مصدوم، سومین امداد هوایی درمناطق مرزی حوزه هنگ مرزی اترک گلستان است که ساعت 9 صبح امروز انجام شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک همچنین از اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی در روستای مرزی کرند گنبدکاووس خبر داد و گفت: در این طرح ماموران موفق شدند دو شکارچی غیر مجاز را شناسایی و دستگیر نمایند.

وی گفت: از این دو شکارچی غیرمجاز علاوه بر ادوات صید پرندگان شکاری، 9 لاشه کبک، دو باقرقره و یک قمری و نیز چهار کبوتر زنده از یکی از آنان کشف شد که از آنها به عنوان طعمه استفاده می کرد.

سرهنگ سراوانی، کشف 257 گرم تریاک و سه لیتر مشروبات الکلی را از دیگر کشفیات هنگ مرزی در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی برشمرد و اضافه کرد: در این ارتباط دو نفر دستگیر و به همراه دو شکارچی غیرمجاز به مرجع قضایی معرفی شدند.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است. 

انتهای پیام/ جماران

ارسال نظر

آخرین اخبار