استاندار گلستان گفت: گروه‌های راستی آزمایی و ارزیابی، از همه کمپ‌های استان بازدید و گزارش‌ها را برای بررسی مشکلات به شورا ارائه کنند.


تاکید استاندار گلستان بر ضرورت نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد

به گزارش گلستان 24 ؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی استاندار در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، گفت: با همکاری فرمانداران و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، در هر شهرستان یک نقطه، دو نقطه در گنبد و سه نقطه در گرگان و در مجموع ۲۰ نقطه در استان برای پاکسازی در دستور کار قرار گیرد تا اقدامات مشابه طرح شهید شوشتری در آن ها انجام شود.

وی با اشاره به تعیین نقاط اولویت دار در راه های ارتباطی استان با استان های دیگر برای ایجاد پاسگاه، افزود: باید اقدامات لازم در سه نقطه تعیین شده در شهرستان های رامیان، آزادشهر و گالیکش در اسرع وقت با مدیریت فرمانداران و همکاری فرماندهان انتظامی این شهرستان ها انجام شود.

استاندار گلستان بر ضرورت سرکشی و نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد تأکید کرد و گفت: تیم های راستی آزمایی و ارزیابی، از همه کمپ های استان بازدید خواهند کردند و گزارش ها را برای بررسی مشکلات به شورا ارائه می کنند.

هاشمی افزود: دستگاه ها باید در راستای ایجاد اشتغال و نشاط آفرینی در جامعه ، تلاش و اقدامات لازم را در همه حوزه ها به کار گیرند.

وی گفت: ایجاد اماکن ورزشی و اماکن تفریحی و سرگرمی های مفید برای جوانان می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر باشد و نیزانجام کارهای فرهنگی و تبلیغی هم در این زمینه لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار