مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در دهه آخر ماه مبارک رمضان امسال اعتکاف رمضانیه در سراسر استان برگزار می‌شود.

 اعتکاف « رمضانیه» در گلستان برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اعتکاف رمضانیه در استان خبر داد و اظهارداشت: اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان یکی از سفارش‌های پیامبر(ص) است که ایشان خود در دهه آخر این ماه مبارک جزو معتکفان بودند.

وی افزود: هرساله اعتکاف رجبیه در استان به صورت وسیع انجام می‌شود و امسال قرار شد اعتکاف رمضانیه نیز در استان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقدمات اولیه برای برگزاری این مراسم معنوی انجام شده است و بخشی از مساجد نیز اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه سه روز آخر رمضان برای اعتکاف رمضانیه در نظر گرفته شده است، یادآور شد: تمامی مساجد شهرها و روستاهای استان آمادگی دارند اگر افرادی قصد دارد در روزهای دهه آخر رمضان معتکف شود پذیرای آن‌ها باشد.

حجت‌الاسلام ولی‌نژاد از آمادگی کامل ستاد اعتکاف رمضانیه در تمامی شهرستان‌ها برای ثبت‌نام معتکفان خبر داد و اظهارداشت:  ثبت‌نام معتکفان در شهرستان‌ها آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته تعداد کمی از مساجد استان نسبت به برگزاری اعتکاف رمضانیه اقدام می‌کردند و به صورت وسیع برنامه‌ریزی نشده بود. امسال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این کار با گستردگی بیشتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار