معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان با بیان این مطلب که دشمن در صدد ضربه زدن به امنیت و آرامش جامعه است عنوان کرد: با مدیرانی که در ایام انتخابات از نامزد و جریان خاصی حمایت کنند به شدت برخورد و با آن ها رحم نخواهیم کرد.

مدیرانی که در ایام انتخابات از نامزد و جریان خاصی حمایت کنند رحم نخواهیم کرد

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ عبدالرضا چراغعلی در آیین سومین جشنواره روابط عمومی های برتر گلستان در گرگان اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و همراهی چند کشور اروپایی در طی ده ماه گذشته نظم و امنیت جامعه را دچار اخلال کرده اند و در کنار جنگ اقتصادی، جنگ روحی و روانی را به پا کرده است.

وی افزود: آمریکایی ها بارها اعلام کردند که به دنبال جنگ با ایرانی ها نیستند اما در عمل میتوان جنگی تمام عیار آنها را با ملت ایران مشاهده و لمس کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان تصریح کرد: پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی در عراق، استکبار جهانی به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران بودند اما در حضور باشکوه مردم در آین تشیع مالک اشتر زمان، نقشه های آنها نقشه بر آب شد.

چراغعلی گفت: آمریکایی ها پس از اعمال تحریم نفت کشور، موضوع تشویش اذهان عمومی و ملتهب کردن جامعه را با موضوعات مختلف در دستور کار قرار دادند که همین موضوع در استان گلستان هم مشهود بود.

وی افزود: اعتقاد من بر این است که هم اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند اتحاد و همدلی احزاب و گروه های سیاسی و نهاد های دیگر با یکدیگر هستیم، هرچند اختلاف نظرهایی هم با یکدیگر داریم اما این را باید بدانیم که همه ما زیر یک پرچم در حال زندگی هستیم و یک دشمن مشترک داریم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان تصریح کرد: اگر در حال حاضر 90 نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی رد صلاحیت شده اند، این موضوع به عملکرد آن نمایندگان بر میگردد ولی این امر نباید به گونه ای باشد که هم دلی و وحدت در جامعه خدشه دار شود و به نوعی خودزنی کنیم.

چراغعلی با بیان این مطلب که توصیه ما بر این است که هیچ فرقی بین جریان های گوناگون سیاسی در کشور وجود ندارد، عنوان کرد: حضور پورشور و حداکثری مردم در انتخابات از اوجب واجبات است.

وی افزود: جنگ روانی که در حال حاضر در باب فوتبال کشور روی داده است یک جنگ روانی جدیدی است که آمریکایی ها و متحدان این کشور علیه نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران برپا ساخته اند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گلستان تصریح کرد: آن دسته از کشور هایی که مدعی عدم وجود امنیت در کشور ما هستند، به خوبی میدانند که چنین چیزی یک بلوف سیاسی بیش نیست، اگر غیر این بود همین کشور ها شهروندان خود را از کشور ما فرا می خواندند.

وی تاکید کرد: اگر مدیر یا دستگاهی در استان بخواهد از امکانات خود برای حمایت از جریان و یا نامزد خاصی حمایت کنند به جد با آن برخورد خواهیم کرد و به کسی هم رحم نخواهیم داشت.

وی در پایان سخنان خود ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر خاطر نشان کرد: برنامه های دهه مبارک فجر طی روز های آینده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار