رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان با تاکید بر اینکه مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند، گفت: چهار شهر استان گلستان در وضعیت سفید قرار گرفت.

در گلستان وضعیت قرمز نداریم/ اماکن مذهبی در 4 شهر گلستان بازگشایی می‌شود

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ عبدالرضا فاضل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون چهار شهر استان گلستان وضعیت سفید اعلام شده است ولی این وضعیت سفید به معنای پایان کرونا نیست و مردم همچنان نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی تصریح کرد: بر اثر پروتکل‌های وزارت بهداشت و آخرین آماری که از سوی استان گلستان به وزارت بهداشت ارسال شد تعدادی از شهرهای استان در حالت وضعیت سفید قرار گرفت و می‌توان گفت به ازای هر یکصدهزار نفر از جمعیت یک نفر به طور میانگین بستری می‌شوند.

* وضعیت سفید به معنای اتمام کرونا نیست/ اعلام وضعیت سفید در چهار شهر گلستان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان با بیان اینکه وضعیت سفید به معنای اتمام کرونا نیست، ابراز کرد:ما همچنان در استان گلستان بیمار کرونایی داریم و مردم باید موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

فاضل خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرهای مراوه‌تپه، گالیکش، رامیان و گمیشان جزو چهار شهر سفید استان گلستان اعلام شدند.

وی درخصوص بازگشایی اماکن مذهبی اظهار کرد: در چهار شهری که وضعیت سفید اعلام شده است اماکن مذهبی اعم از مساجد و حسینیه‌ها بازگشایی خواهد شد.

*در گلستان وضعیت قرمز نداریم/ اماکن مذهبی در چهار شهر گلستان بازگشایی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در سطح استان گلستان وضعیت قرمز نداریم اما به جز چهار شهرستانی که اعلام شد مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند.

فاضل خاطرنشان کرد: طی سه روز گذشته شهرستان بندرگز وضعیت قرمز داشت اما خوشبختانه امروز به وضعیت زرد رسید.

وی با بیان اینکه طی دو الی سه روز آینده احتمال دارد که دو الی سه شهرستان گلستان نیز وضعیت سفید اعلام شود، ابراز کرد: در ستاد ملی کرونا استان گلستان تصمیم گرفته شد که مدارس و اماکن مذهبی در چهار شهرستان گلستان که وضعیت سفید اعلام شده است بازگشایی شود که احتمالا در 27 اردیبهشت ماه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار