خانم بهاره رهنما لطفاً دیگر مقتل نخوانید. گویا افرادی شما را فقط برای منافع خودشان می خواهند نه برای افکار و اعتقادات و علایق و سلیقه خودتان.

از مقتل خوانی بهاره رهنما حمایت میکنیم

به گزارش گلستان 24  به نقل از گلستان بلاگ:

خانم بهاره رهنما لطفاً دیگر مقتل نخوانید. گویا افرادی شما را فقط برای منافع خودشان می خواهند نه برای افکار و اعتقادات و علایق و سلیقه خودتان.

آن زمان که دستمال سبز به دستت می بستید، عده ای روشنفکر مدام برای شما کف و سوت می زدند و امروز با دهانی گشاد به شما فحاشی می کنند.

این روشنفکرنماها  به هنر و هنرمند به شرطی ارزش می دهند که هنر و هنرمند چشم بسته مدافع منافعشان باشند  نه اینکه علیه منافعشان.

مگر یادتان نیست همین روشنفکر نماها در عاشورای سال 88 برای رسیدن به اهدافشان مقتلی که شما خواندید را در لباس یزیدیان بازی کردند؟

آن ها از شما اشک برای اصحاب و کودکان اما حسین (ع) را نمی خواهند بلکه از شما می خواهند مقابل خمیه امام حسین (ع) به ایستید.

پس توقع نداشته باشید باز هم برای شما کف و سوت بزنند و از شما حمایت کنند چرا که شما با رفتن به سمت خیمیه امام حسین (ع) پشت سه سپاه یزید کرده اید.

حال انتخاب با شماست که حسینی بمانید و حسینی زندگی کنید یا اینکه باز هم در افکار پوچ این چنین روشنکفرانی بازی کنید

Rahnama

پس از مقتل خوانی بهاره رهنما در اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هر با نام سوگ چامه ها موج توهین ها علیه مقتل خوانی ایشان شکل گرفت .

بهاره رهنما در پاسخ این توهینات گفت : «شنیدم حال خیلی‌ها خرابه سر مقتل‌خونی من؛ از بی‌بی‌سی و… بگیر تا خیلی از روشنفکرنماهای دیگه. جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین (ع) سینه زدن لیاقت می‌خواد. افتخار می‌‎کنم که از بچگی این ارادت رو داشتم و دارم.

جالبه که حتی مصاحبه با تلویزیون رو به خاطر همین حواشی بعد برنامه حذف کردم و انجام ندادم اما نمی‌دونستم هنوزم آدمایی هستن که به خاطر اعتقاد مذهبی که خیلی شخصیه، توهین می‌کنن و به اسم دموکراسی فحاشی می‌کنن و آنقدر وقاحت دارن که علمداری امام حسین (ع) رو تحجر بدونن.

بازم تأکید می‌کنم من افتخار می‌کنم به خواندن مقتل حضرت رقیه در محرم سال هزار و سیصد و نود و سه شمسی و نذر کردم تا زنده ام برای همه کودکان مظلوم در جنگ و به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان مقتل حضرت رقیه رو برای مردم بخو‌نم. یا حسین‌».

پ,ن : اینک وظیفه تک تک افسران جنگ نرم است تا از مقتل خوانی خانم بهاره رهنما حمایت کنند و ایشان را در این راه تنها نگذارند.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    بهاره خانم هر وقت عمل خود را مثل،پوششت درست کردی،
    چشم تا آن موقع برات دعا می کنیم

    • ناشناس
      0

      شما برای همه دعا من دوست عزیز. هر کسی تو گور خودش می خونه. واسه بقیه تعیین تکلیف کردن خطاست

  • نيلوفر
    0

    خانم رهنما هم دختره همين سرزمين شيعس چرا نخواند از كجا معلوم كه اوضاع او بهتر از ما نباشد . از امام حسين ياد بگيريد كه مي فرمود مثل باران باش بر همه ببار

آخرین اخبار