وبلاگ یافا نوشت :

چه زیباست این ارتباط معنوی و همیشگی

رایگان ترین چت در جهان

به گزارش گلستان 24، در دنیا امروز که دنیای ارتباطات و تکنولوژی می باشد ما انسانها برای برقرای ارتباط از راه دور با هم، از تکنولوژی های فراوانی از جمله تلفن ثابت، موبایل، پیامک، چت اینترنتی و چت در شبکه های مجازی و... استفاده می کنیم نکته خیلی مهم اینجاست که ما برای برقراری این ارتباطات باید هزینه ای پرداخت کنیم تا بتوانیم تماس موفقی داشته باشیم.

در این میان زمانهایی هم فرا می رسد که طرف مقابل در دسترس نیست و یا مشغول است و یا اصلا طرف مقابل وقت برقراری این ارتباط را ندارد و در کل همه این ارتباطات هزینه ای خاص دارد ولی..

ولی من امروز می خواهم شما را به رایگان ترین مکالمه، در دسترس ترین مخاطب و عاشق ترین مخاطب دعوت کنم؛ که آن هم کسی نیست جز، خداوند مهربان.

خداوندی که همیشه برای بنده اش در دسترس است؛ همیشه بدون هیچ هزینه ای ارتباط برقرار میکند و در آخر هم وسایل ارتباطی رایگان با خدا را به شما معرفی میکنم 1-نماز 2-قرآن 3-ادعیه و مناجات و ...

می توان این مکالمه با خداوند را رایگان ترین مکالمه جهان هستی یا رایگانترین چت در جهان نامید. که البته از لحاظ معنوی گرانترین و با ارزش ترین مکالمه می باشد. مکالمه ای که آرامش را برای ما به همراه دارد.

چه زیباست این ارتباط معنوی و همیشگی

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار