وبلاگ "ایرانشهر نیوز" نوشت:

یکی از روانشناسان بزرگ دنیا می گوید کودکی را تا ۷ سالگی در اختیار من قرار دهید و بگویید می خواهید چه انسانی شود تا همان را به شما تحویل دهم. یک قاتل حرفه ای یا یک دانشمند.

باب اسفنجی؛ آموزش جنسی و خشونت

وقتی تنها ۶ یا ۷ سال داشتم کارتونی به نام یوگی و دوستان از تلویزیون پخش می شد. در یکی از قسمتهای آن، کشتی پرنده یوگی در جزیره ای فرود می آید و شخصی با یک دستگاه بسیار پیشرفته یوگی را تبدیل به یک انسان خودخواه و مغرور می کند. رفتار یوگی با دوستانش به قدری زننده می شود که آنها به دنبال دلیل تغییر رفتار وی گشته و در نهایت با شکست مردی که یوگی را خودخواه نموده یوگی به حالت عادی باز می گردد. این انیمیشن به قدری روی من تاثیر گذاشت که برای همیشه خودخواهی وتکبر در ذهنم رفتاری بسیار زشت جلوه می نمود. یکی از روانشناسان بزرگ دنیا می گوید کودکی را تا ۷ سالگی در اختیار من قرار دهید و بگویید می خواهید چه انسانی شود تا همان را به شما تحویل دهم. یک قاتل حرفه ای یا یک دانشمند. در دین مبین اسلام نیز دوران کودکی یکی از مهمترین زمانهای اثر پذیری افراد به شمار می رود و در نحوه رفتار با کودک نکات بسیاری در این دین مبین وجود دارد.

 

کودکان نسل امروز با سیلی از انیمیشن ها و بازی های رایانه ای مواجهند که غالبا توسط سردمداران تفکر غرب ساخته می شوند و هریک می توانند اثر مخربی بر رفتار فرزندان ما داشته باشند. باب اسفنجی یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین کارتونهای سالهای اخیر است که کودکان ۳ تا ۷ سال را مخاطب قرار می دهد. در این سنین کودک به رنگهای تند و حرکات سریع توجه می کند که هر دو این پارامتر ها در این انیمیشن به دقت مورد توجه قرار گرفته اند. اگر کودک در تصویری دو نفر را ببیند که قدم می زنند و دیالوگی را زمزمه می کنند اصلا برایش جذاب نخواهد بود اما موجودی که مدام به چپ و راست می پرد و تغییر چهره و حالت می دهد بسیار تاثیر گذار است. عواملی که سازندگان باب اسفنجی بصورت حرفه ای و به دقت بر روی آن کار کرده اند.

 

باب اسفنجی با نام کامل باب اسفنجی شلوار مکعبی نام اسفنجی است که به همراه دوستان خود در شهری به نام Bikini Bottom در زیر دریا زندگی می کند. دو همسایه وی شامل یک ستاره دریایی و یک اختاپوس هستند. پاتریک یک ستاره دریایی است و نماد سادگی و نادانی به شمار می رود. باب اسفنجی در یک رستوران کار می کند که مالک آن یک خرچنگ است. عوامل دیگری نیز در این انیمیشن حضور دارند که در وقت مقتضی در مورد آنها صحبت خواهد شد.

 

باب اسفنجی محصول کمپانی نیکلودین ایالات متحده می باشد. پخش این انیمیشن از سال ۱۹۹۹ آغاز گردیده که تاکنون نیز ادامه دارد. سازنده آن استفان مک دانل هیلنبرگ یک زیست شناس آمریکایی است. برخی از منابع از یهودی بودن مادر هیلنبرگ و مالکان کمپانی سازنده باب اسفنجی گزارش داده اند.

 

ترویج و آموزش سکس

یکی از نکاتی که به شدت در انیمیشن باب اسفنجی به چشم می خورد ترویج نکات جنسی برای بچه های سنین ۳ تا ۵ سال است. باب اسفنجی در شهری زیر دریا زندگی می کند که Bikini bottom نام دارد. لغت Bikini در زبان انگلیسی به معنای مایو (لباس شنا) زنانه است و در اصطلاح به نوعی رابطه سکسی گفته می شود که در آن پوشش زن در حد مایو باشد. در تمامی سایتهای سکسی قسمتی به نام Bikini وجود دارد. وقتی این لغت در سن کودکی برای شخص یادآور لذت و یک کارتون جذاب باشد در بزرگسالی با دیدن آن بلافاصله مجذوب می گردد. لغت Bottom نیز به معنای پایین می باشد که ترکیب دو کلمه فوق معنای پایین مایو می دهد که نشان از دقت سازنده و تفکر حرفه ای جنسی برای هدف گیری  کودک داشته است. نام شهر باب اسفنجی علاوه بر اینکه بصورت گفتاری در بسیاری از قسمتها شنیده می شود، در قسمتهای مختلف این انیمیشن برای کودک بصورت نوشتاری نیز نشان داده می شود.

 

باب اسفنجی1

درج نام شهر Bikini bottom روی گواهینامه پاتریک (به درج کلمه Sex در پایین گواهینامه دقت کنید)

باب اسفنجی2

تابلو شهر Bikini bottom در جاده منتهی به شهر

نکته دیگر در رابطه با رفتار جنسی نشان دادن لباس زیر شخصیتهای این انیمیشن است. تمامی آنها به هنگام خواب یا صحنه هایی که در شب اتفاق می افتد با لباس زیر هستند. این مهم تاکنون تقریبا در هیچ یک از انیمیشن های قبلی سابقه ندارد. حتی گاهی شخصیت های مورد نظر روی تخت بدون هیچ لباسی دیده می شوند.

 

باب اسفنجی3

باب اسفنجی بر روی تختش با لباس زیر

باب اسفنجی4

باب اسفنجی هنگام بیدار شدن از خواب بدون لباس

باب اسفنجی5

پاتریک به هنگام خواب با لباس زیر

باب اسفنجی6

پاتریک به هنگام ساخت مجسمه باب اسفنجی لباس زیر خود را به وی می دهد.

در صحنه ای باب اسفنجی و پاتریک که از خراب شدن اسباب بازی خود به شدت ناراحت شده اند در آغوش یکدیگر در حال گریستن غلت می زنند. کاری که می توانند موجب آموزش کودکان شود. این صحنه بصورت اغراق آمیز و در مدت زمان طولانی نشان داده می شود.

باب اسفنجی7

باب اسفنجی و پاتریک در حال غلت زدن در آغوش هم

ترویج خشونت

خشونت چاشنی اصلی اغلب قسمتهای باب اسفنجی به شمار می رود. این شخصیت به سرعت عصبانی می شود و از کوره در می رود و بر سر دوستان خود فریاد می کشد. وی غالبا تصمیمات شتاب زده و سریع می گیرد و قضاوتهای عجولانه دارد. تقریبا امکان ندارد اپیزودی از این انیمیشن را بیابید در حالیکه فریاد کشیدن باب اسفنجی را نبینید.

باب اسفنجی8

فریاد کشیدن باب اسفنجی بر سر بهترین دوستش پاتریک به دلیل اینکه اسباب بازی وی را خراب نموده است.

نکته دیگری که در ترویج خشونت بسیار مهم می نماید نشان دادن خون به کودک است که ناگفته اثرات آن پیداست. اگر توجه داشته باشید در اغلب کارتونها مرگ و خون وجود ندارد. در کارتون پر طرفدار تام و جری، شخصیت گربه بارها له می شود اما نمی میرد و قطره ای خون هم از بدنش جاری نمی گردد. اما در باب اسفنجی به هنگام عصبانیت هر کدام از شخصیتها خون در حساس ترین عضو بدن یعنی چشم آنها دیده می شود که شاید به نوعی یادآور مثال قدیمی ایرانی خون جلو چشم را گرفته باشد. این مهم در این انیمیشن بصورت بسیار خشن و تاثیرگذار تکرار می گردد.

باب اسفنجی9

خون در چشمان باب اسفنجی به هنگام عصبانیت

باب اسفنجی10

خون در چشم یکی دیگر از شخصیتها

خانه باب اسفنجی اگرچه از بیرون شبیه آناناس است اما نی های بکار رفته در آن بیش از همه تداعی کننده قطعات اسکلت انسان و دیواره های زندان به شمار می رود.

باب اسفنجی11

دیواره های خانه باب اسفنجی که بیشتر شبیه زندان است تا نی

ترویج مفاهیم فراماسونری و شیطان پرستی

امروزه علائم و نمادهای شیطان پرستی و فراماسونری در هر پروژه رسانه ای غرب که روی آن هزینه شده باشد به چشم می خورند. باب اسفنجی نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه چند نماد موجود در این انیمیشن نشان داده می شوند.

 

باب اسفنجی12

هرم و چشم جهان بین در پشت صحنه باب اسفنجی

باب اسفنجی13

نماد چشم جهان بین روی کلاه

باب اسفنجی14

نماد چشم جهان بین بر روی در

وقتی یک انیمیشن ساده برای کودکان حامل مفاهیم تخصصی فراوانی از فرهنگ غرب می باشد، به نظر می رسد وظیفه همه مردم در مقابله با این حمله بسیار سنگین و حساس است. اولا درک اینکه یک حمله اتفاق افتاده مهمترین موضوع است و ثانیا دفاع جهادی از جنس آنچه در دفاع مقدس رخ داد تنها راه مقابله با این هجوم خواهد بود.

یادداشت: مرتضی ذات اکرم – سامان منتظر/ایرانشهرنیوز

ارسال نظر

  • مادر یک. کودک
    12

    دوست عزیز ایرادات بنی اسراییلی شما در بعضی قسمت ها وارده اما این نکته رو باید خاطر نشان کنم که کلمه ی sex روی کارت شناسایی به معنای جنسیت یعنی men یا مرد و femaleیعنی زن است نه اون سکسی که در ذهن شماست!!!!

    • Negin
      10

      M مخفف male
      نه men

    • انسان
      15

      فقط كافيه نام نويسنده اين مقاله را در گوگول جستجو كنيد و خودتون ببينيد كه ايشون در زمينه عمران تحصيلات داريد و هيچ اطلاعاتي يا مقاله ديگرو در زمينه روانشناشي و يا روانشناسي كودك ندارند ، من متاسفم از اين سايت كه اجازه ميده هر آدم غير روانشناسي راجع به چيزهايي كه مطلع نيست مقاله بنويسه .

    • یه ادمی
      8

      چه ربطی داره sex یعنی جنسیت و هر کی هم اینو نوشته یه گاو خر الاغ بوده مطمعنن

    • علیرضا
      12

      دوستان عزیزی که فرمودند Sex به معنای جنسیت و اینا هست؛ اگر کمی اطلاعات انگلیسی داشته باشید، کلمه sex یک فعل امر هم در ادبیات انگلیسی محسوب میشه!!!!!!!!!!!!!!!! و این درحالیه که این مسئله در این انیمیشن نیست فقط. خیلی انیمیشن های دیگه هم سکس پنهان دارند. کافیه عبارت subliminalman message in animation رو سرچ کنید.

  • ناشناس
    19

    جمع کنید این بسانو یه جا از انگری بردز یه جا از کلش یه جا باب اسفنجی ایراد بنی اسراییلی می گیرید پس ما بشنیم چی ببینیم؟

    • ناشناس
      22

      کلش که واقعا شیطان پرستی ولی تاحالا ندیدم کسی بگه باب اسفنجی فلان

    • یه ادم فهمیده
      16

      امریکایی ها خدای شیطان پرستین اونوقت نسازن شما دیگه رد دادید

    • یه ادم فهمیده
      21

      کلا کلشون تو تلویزیون باشه حالا اومدن یه چی بگن کمکتون کنن شما هیچی نمی دونید حرف میزنید والا خفه شید سنگین ترید
      همشم درسته

    • یه ادم فهمیده
      18

      حتما یه چی میدونه میگه اصلا میدونید چقدر طول میکشه این اطلاعات رو جمعاوری کنن

    • مرجان
      7

      قبول دارم از اونجا که یه مدت برای شناخت فراماسونر ها درباره اونا تحقیقات می کردم خیلی از حرف هاتون رو در این زمینه قبول دارم

  • یزدان
    18

    چرت واقعا چرت

  • ج
    10

    چرا چرت پرت می گید

    • ناشناس
      31

      خدا کنه به راه راست هدایت بشی
      اخه شیطان پرستی شد زندگی شما
      پناه برخدا درضمن من نقد این سایت رو اصلا قبول ندارم باب اسفنجی یه شخصیت مثل شخصیت کودکان بی آلایش و پاک بعدش اگه دقت کرده باشین پلانکتون نماد دجال هستش که آقای خرچنگ و دوستاش همیشه مچشو میگیره و بازندس

  • ارشیا
    6

    داداش جمع کن این کارارو ( با شیطان پرستی موافقم ) ولی تو یه نگا به چشم خودت بنداز اگه اون خط ها رو ندیدی بهت جایزه میدم

  • شهریار
    11

    اولا که شما توی هیچ سایت خارجیی نمیتونید همچین تفصیری از کلمه بیکینی باتم پیدا کنید.
    دوما که کلمه سکس به معنای جنسیته، روی گواهی نامه خودت هم توی ایران کلمه جنسیت هست.
    سه این که اون باب اسفنجی لخت در حال بیدار شدن نیست باب اسفنجی همیشه با پتوی بنفشش میخوابه
    چهار این که اگه شما تونستید سه تا قسمت باب اسفنجی رو به من بگید که داد بزنه سر یکی بعد معذرت نخواد رو بگید من همه حرفامو پس میگیرم
    همه چیزو برعکس گفتید
    آخه کی باب اسفنجی زود از کوره در میره؟

    • Zah
      3

      من توی ترانسلیت زدم معنیش همین بود

  • پریا
    12

    واقعا لازم هست که هرچی از ذهن منحرفتون بیرون میاد به زبون بیارید

    • علی محمد فرزانه
      1

      من نظر همه دوستان خوبه باب اسفنجی دوستمو قبول دارم خودمم همه چی را جب باب اسفنجی میدونم ولی اون دوست عزیزی که گفتن باب اسفنجی قسمتی که باب از سر کسی داد میزنه بعد عذرخواهی میکنه نداره به اطلاعتون برسونم این سایت مسخره گفت پاتریک اسباب بازی وی را خراب کرده و بعدباب ازسرش داد زد ولی ان بیانگر خشونت نیست اگه کسی تازه اسباب بازیش رسیده باشه بعد دوستش خراب کنه هر ادمی که باشه عصبانی میشه

    • علی محمد فرزانه
      1

      من نظر همه دوستان خوبه باب اسفنجی دوستمو قبول دارم خودمم همه چی را جب باب اسفنجی میدونم ولی اون دوست عزیزی که گفتن باب اسفنجی قسمتی که باب از سر کسی داد میزنه بعد عذرخواهی میکنه نداره به اطلاعتون برسونم این سایت مسخره گفت پاتریک اسباب بازی وی را خراب کرده و بعدباب ازسرش داد زد ولی ان بیانگر خشونت نیست اگه کسی تازه اسباب بازیش رسیده باشه بعد دوستش خراب کنه هر ادمی که باشه عصبانی میشه

  • امیر محمد
    20

    من اصلا به سایت ایرانی ها اعتماد ندارم. شما هرچی بگید چرت و پرته. شما از خودتون یک چیزی در میارین و تو یک سایت چرت مذارین. واقعا چرتهههههه!!!

    • ناشناس
      4

      تو که اعتماد نداری آخه چرا یه سایت ایرانی به قول خودت چرت و یه مطلب چرت تر و میخونی و وقت میزاری تا براش نظرم بنویسی

    • ناشناس
      8

      شما مگه دین و ایمان نداری ؟؟؟ در ضمن شما اگه قبول ندارین پس همون بهتره برین از سایت های خارجی چیز میز گیر بیارین که از خط اول تا آخر همش دروغه شما که دروغ رو قبول داری داخل سایت هایی که همه چیزی که میگن راسته و کلی اطلاعات جمع آوری کرده و اومدن که به آدمهایی با تفکر شما چیزی یاد بدن نیا مگه زورت کردن؟

  • سلام
    14

    اقا دین خودشون اینجوریه به ما چه من با باب اسفنجی بزرگ شدم حالا هم بهترین اخلاقو دارم

    • مصطفی
      2

      این مزخرفات ماحصل فکر این انیمیشن سازای بی عرضه کشورمونه که میبینن بلد نیستن مثل اینا انیمیشن بسازن یه مشت دروغ و چرت و پرت پشت اینا میگن.
      تو انیمیشن ایرانی رستم و سهراب تهمینه اخرش که رستم می خواد بیاد سهرابو بکشه میگه نه نکشش این پسرته‌...
      آخه حکیم ابوالقاسم فردوسی خدا بیامرز تو شاهنامه این جوری نوشته؟پس این ضرب المثل نوش دارو بعد مرگ سهرابم چرت میشه دیگه‌‌...
      اینا امش ایراد الکین وبس.
      بازی سازای بی عرضمونم که فقط یاد دارن بازی هایی مثل باقلوا و آفتابه و کلی بازی دیگه که الگو هاشون از رو بازی های دیگست مثل کلاه قرمزی و دنده دو و...رو بسازن تزشون اینه که از بازی های فوق العاده و پر طرفداری مثل کلش آف کلنز بدگویی کنن...
      #کم_تر_تخریب_کنید_تا_موفق_شوید

    • مصطفی
      4

      این مزخرفات ماحصل فکر این انیمیشن سازای بی عرضه کشورمونه که میبینن بلد نیستن مثل اینا انیمیشن بسازن یه مشت دروغ و چرت و پرت پشت اینا میگن.
      تو انیمیشن ایرانی رستم و سهراب تهمینه اخرش که رستم می خواد بیاد سهرابو بکشه میگه نه نکشش این پسرته‌...
      آخه حکیم ابوالقاسم فردوسی خدا بیامرز تو شاهنامه این جوری نوشته؟پس این ضرب المثل نوش دارو بعد مرگ سهرابم چرت میشه دیگه‌‌...
      اینا امش ایراد الکین وبس.
      بازی سازای بی عرضمونم که فقط یاد دارن بازی هایی مثل باقلوا و آفتابه و کلی بازی دیگه که الگو هاشون از رو بازی های دیگست مثل کلاه قرمزی و دنده دو و...رو بسازن تزشون اینه که از بازی های فوق العاده و پر طرفداری مثل کلش آف کلنز بدگویی کنن...
      #کم_تر_تخریب_کنید_تا_موفق_شوید

  • ناشناس
    10

    سلام لابد بشينيم هادي هدي مادربزرگ ببينيم!!!!
    ضمنا فكر كنم حالا نوبت گند زدن به پانداي كونگ فوكار رسيده!!!!!

    • ناشناس
      2

      جدیدن دارن همه ی برنامه کودکارو بد میکنن اون از پت و مت اون از سفید برفی کلا فقط بلدن چرت و پرت بگن ولمون کنین بابا من با این سنم هنوز دارم باب اسفنجی میبینم چون توش هیچ وقت چیز بدی نبوده من تنها چیزی ک به باب اسفنجی تجربه کردم خنده بود

  • هستی مقصودی
    9

    واقعا استادی مامانم روانشناسه ولی اینجور چیزارو نمی دونه فال گو;-)

  • امیرمحمد
    5

    پس چی ببینیم ایران یه چیز درس حسابی نمی سازه که تماشا کنیم

  • مبینا
    8

    چرا چرت و پرت میگی من کل عمرم باباسفنجی نگاه کردم اما هیچ کدوم از اینارو نمیدونستم

    • رضا
      18

      از لحاظ روانشناسی حتی اگر بیننده متوجه نماد های پنهان در یک فیلم نباشد، چنانچه آن فیلم جذاب باشد ،باعث میشه به مرور بیننده نسبت به اون نماد حس مثبتی پیدا کنه.
      چون همه چیز در ضمیر ناخوداگاه انسان ذخیره میشه حتی اگر خوداگاه انسان متوجه نباشد.

    • هحخ
      2

      امخه

  • انسان
    5

    فقط كافيه نام نويسنده اين مقاله را در گوگول جستجو كنيد و خودتون ببينيد كه ايشون در زمينه عمران تحصيلات داريد و هيچ اطلاعاتي يا مقاله ديگرو در زمينه روانشناشي و يا روانشناسي كودك ندارند ، من متاسفم از اين سايت كه اجازه ميده هر آدم غير روانشناسي راجع به چيزهايي كه مطلع نيست مقاله بنويسه .

    • انسان
      5

      در ضمن گواهينامه بين المللي كه خود ايران هم صادر ميكنه روش كلمه s-e-x يا جنسيت رو نوشته با يك جستجوي ساده در تصاوير گوگول اين رو مي بينيد

  • ایران
    7

    اینا شیطان پرستیه من حاج سعید طوسی رو الگو خودم قرار دادم خخخخخ

  • ناشناس
    6

    نکنه افراد کهریزک از کودکی باب اسفنجی میدیدن😁

  • ناشناس
    6

    بابا تو دیگه خیلی خلی

  • ناشناس
    5

    دهنت سرويس

  • دختر استقلالی
    12

    جمع کنید بابا. آلیس در سرزمین عجایب نگا نکنیم کلش و انگری بردز بازی نکنیم.اسیسینس کرید و کالاو دیوتی هم بازی نکنیم.جی تی آ و سیمز هم که نباید بازی کنیم.می شه بگید ما چی نگا کنیم؟

    • نگین
      7

      شکرستان لابد

    • Maedeh
      8

      برو بینیم بابا

    • ناشناس
      1

      قبول دارم ولی بازی های شبکه ای بازی نکن نه بخاطر خشونت و این چرت و پرتا هک میکنن

  • بهرام
    38

    سلام دوستان عزیز واقعا این کارتونهای که از غرب درست میشه برای تخریب کودکان ما ساخته شده اند باب اسفنجی خودش نماد شیطان بچه هاست

    • ناشناس
      21

      گند زدین به برنامه باب اسفنجی با این مزخرفات مسخره ها

    • سنا
      6

      تخریب؟ کدوم تخریب؟ اگه موضوع تخریب بچه ها باشه کودکان غربی هم تخریب میشن.
      چرت نگین. شما اجازه ندارید به چنین شاهکاری توهین کنید.

    • فرشاد
      4

      راستی راستی دیگه شورشو در اودین ها.باب اسفنجی رو نبینیم بریم شبکه چرت پویا با اون کارتون های ایرانی اش رو ببینیم.شیطان دیگه چیه.هرچی از دهنتون در میاد میگین.چیزی که مغز رو تخریب میکنه مطالب این سایت است.

    • Moonchild
      4

      ادب از که آموختی از بی ادبان•_•

      چرا انقدر به خودت فشار میاری آخه-_-

      الان که چی نشستی مشکلات اینو درآوردی.
      کی به این جزعیات مسخره توجه میکنه وقتی داستان به اون جذابی هست:/

    • ناشناس
      4

      WTFFFFF????!!!!!!!
      بابا تو ایران خودمون هیچی نیست فقط همین کارتونا دارن مارو تخریب میکنن؟؟؟!!!!
      جم کنید بابا یه مشت اسکل از سر بیکاری میشینید گند میزنید به ذهنیات مردم...
      الان اگه نمیگفتید آخه کودوم بچه‌ای میشست ببینه رو کلاه کی مثلثه از کجا داره خون میزنه بیرون کجا نوشته sex.

    • ناشناس
      5

      من نمی‌دونم شماهایی که علامت منفی میدید چه تفکری در سرتون دارید

  • باب اسفنجی
    12

    فازززززززززززت چیه لعنتی😵😵😵این‌چرت و پرتا چی بود سرهم کردی 😟
    ای شیطون میخوای جای رائفی‌پور بگیری.
    داداش من به شعر یه توپ دارم قلقلیم شک دارم یه تحلیلش کن کاملا مشخصه شیطان پرستانس

    • عرفان
      8

      ای بگم خدا چکارت نکنه خیلی خنده دار بود 😂😂😂😂😂😂😂😂
      والا به قرآن

  • سایانا
    16

    مطالب شما صحیح است بجز اون مطلب سکس چون sex در فرم ها و کارتها معنای جنسیت را میده و m یعنی male به معنی مذکر .

    موضوعات دیگری هم هست که اشاره نکردید مثلا در یک قسمت باب اسفنجی چهل پنجاه تا کاندوم رو پشت سر هم باد میکنه و با متصل کردن اونا به هم شکل یک انسان رو میسازه.

    • پانیذ
      10

      این انیمیشن غربی نیست و امریکایه که اونجا هم طرفدار داره

  • رضا
    13

    اینا من در اوردی نیست تو سایت های خارجی هم نوشته شده .یکی از ایرادات دیگری که خود غربی ها به باب اسفنجی وارد میکنند اینه که در بین صحبت هاش جملاتی داره که اشاره غیر مستقیم به روابط سکسی میکنه برای همین این کارتون جز کارتون های تلقین کننده سکس محسوب میشه.البته بچه های ما که متوجه این بخش نمیشن ولی نماد تک چشم شیطان تو همه جاش وجود داره

    • ناشناس
      0

      راجع به هرچی میشه منفی نگری کرد با این تفکرات و عقاید از کارتون های ایرانی هم میشه سوژه گیر آورد:///

  • عاشق گيم و كاميك
    5

    با همشون مخالفم به جز اون تك چشم تو اسباب بازي فروشي اولا سكس تو گواهي نامه به معناي جنسيت است دوما اون خون رو چشم را همه دارند سوما باب اسفنجي وقتي داد ميزنم پشيمان مي شود و عزر خواهي مي كند چهارما چند تا گياه بامبو موجب افزايش خشونت نمي شود و ادامه در نظر بعد

  • عاشق گيم و كاميك
    5

    پنجما اون در اغوش گرفتن و غلتيدن باعث ميشه كه اتفاقا خردسالان ياد بگيرند كه كار خطا چه عواقبي دارد ششما اون چشم روي كلاه خيلي شبيه تك چشم نيست هفتما خردسالان معني كلمه يبكيني بأتم را نمي دانند هشتما باب إسفنجي و پاتريك برهنه كامل نمي خوابند و پتو دارند نهما اون تك چشما روي در و پرده درون مثلث قرار ندارند و در نهايت همشون بجز اون تك چشم أسباب بازي فروشي بقيش كاملا نادرست بود و من كه خيلي تو كار فراماسونري ام و كاملا قبول دارم كه ديزني شيطان خردسالان است ولي هرگز اين مطلب را قبول ندارم

  • متین
    5

    اولا از نویسنده میخوام یه کوچولو زبان یاد بگیره
    بیکینی باتوم یعنی زیر ساحل، ساحل جاییه که آمریکایی ها بیکینی می پوشن و باتوم هم یعنی زیرش، یعنی زیر دریا
    و سکس هم یعنی جنسیت
    دوما خون در چشم موقعیت عصبانیت ترویج خشونت محسوب نمیشه! نمیدونم چجوری همجین برداشتی کرده نویسنده
    سوما اگر وجود یک چشم ترویج فراماسونریه پس پرس تی وی هم فراماسون تشریف داره، کافیه به لوگوی PressTV نگاهی بیاندازید :|

  • منتقد
    3

    بذار اشکالات سایتت رو به ترتیب بگم
    1-همین الان برو تو دیکشنری بزن کلمه بیکینی رو ...بذار یه مثال بزنم ...در فارسی کامه سر یا شیر معنی های زیادی میدن.....تو انگلیسی هم همین طوره دیگه...اولا بیکینی لباس مایو مردانه هم معنی میده ....شما دارید زیادی بد بینی میکنید آقا...خلاصه بیکینی معنی:مکان ساحلی هم میده...و همچنین معنی زبر ساحل.. باتم هم معنی نقطه میده و در زبان انگلیسی هیچ اشاره ای به مکان این نقطه نکرده پس نویسنده حق دست بردن در هر نوع زبانی رو نداره که شما این کارو کردید.....نتیجه میگیریم ..سایت شما معتبر نیست
    2-معنی کلمه سکس در انگلیسی یعنی جنسیت.....توی شناسنامه خودت رو نگاه کن.....
    3-شما در رشته عمران تخصص دارید و هیچ اطلاعاتی راجع به معارف و احساسات کودک مخصوصا 3-5 سال که بخش مهمی از زندگی هست ندارید.
    نکته:من خودم با شیطان پرستی به شدت مخالفم،مسلمونم و شیعه علی(ع)
    4-آقای نویسنده اگه دوست نداری انگلیسی یاد بگیری فارسی یاد بگیر تو کلاس چهارم دبستان بهت یاد دادن یه آرایه ادبی داریم به نام تشخیص یا آدم نمایی که کارهایی که انسان انجام میده رو به یک چیز یا جانداری غیر انسان نسبت میده
    ........................................
    ای زبان فارسی ای در دریای دری
    ای تو میراث نیاکان ای زبان مادری
    .........................................
    نتیجه میگیریم:هیچ لزومی نداره که یک اسفنج که در طبیعت به صورت آزاد یا فت میشه لباس بپوشه
    ........................................
    جریان لباس زیر:این در رشته خودش یه رکورده که که میتونه کاررتون رو کمی خندون کنه.
    .......................................
    اون عکسی که دارن غلت میخورن:این کاملا اتفاقیه لطفا اون قسمت رو نگاه کن .داستانش فرق داره
    ........................................
    فقط 1 قسمت به من نشون بده که باب اسفنجی وقتی که عصبا نی شده معذرت خواهی نکرده باشه
    .........................................
    نکته:از این کارتون میشه درس زندگی یاد گرفت.کمی دقت کن
    .......................................
    درعکس اولی که گذاشتی باب به خواطر اینکه خوابش نمیبرد چشماش قرمز شده و عکس دوم به خاطر تعجب
    ..........................................
    خونه باب اسفنجی از اناناسه و توی آناناس هم همین شکلیه
    ........................................
    طبق گفته خودت دجال یک چشم داره ولی توی عکسی که تو نشون دادی اون 2 تا چشم داره...بیشتر دقت کن
    ...................................
    برای جریان اون چشم:اون چشم نماد پلانگتونه که همیشه چشمش کور میشه و همیشه میبازه.......
    بازم هست ولی وقت نیست

  • ساینا
    6

    تروخدا نگاه این چرت و پرت ها که در مورد کارتون باحال و خنده دار و دوست داشتنی باب اسفنجی چطور حرف میزنن.
    باب اسفنجی یه کارتون شیطان پرستیه؟
    تروخدا اینا رو نگید که بد جوری بهتون میخندن.
    اتفاقا برعکس باب اسفنجی یه کارتون اموزنده و عالی هست که از اون خیلی چیزا میشه یاد گرفت.
    ایرانی ها خیلی بی جنبه هستن
    واقعا متاسفم که ارزش این کارتون عالی رو زیر سوال بردید

  • Hhh
    7

    واااااییییی:-):-):-):-):-):-):-):-)
    Sexیعنی جنسیت و اون mهم که جلوشه ینی میل.یعنی جنسیتش مرده😂😂😂😂😂واااییی سوووونتتتتتییی

  • باب اسفنجی
    2

    بچه ها این چی میگه ؟ فازت چیه؟ من نمیدونم اینها چی میزنن اینطوری میشن.
    کلا خراب کردی داداش، یه پژوهش انجام میدید فقط نظر خودتونو توش میشنوید، دید کلی هم تعطیل.

  • MR
    2

    با این تفاسیر من به صدا سیمای خودمونم مشکوکم کلا تلوزیون نگاه نکنیم بهتره

  • ناشناس
    2

    کلا اینا هر چی که از غرب باشه رو دشمن وتخریب کننده می دونن انگ می زنن

  • فرناز
    19

    باسلام.من چندسال باعلاقه این انیمیشن رو دنبال میکردم.واقعا الان متوجه شدم که مملو از تلنگرهای جنسی و خشونت بار و همچنین نمادگریی هست.حتا انگلیسی سرچ کنید در مورد نمادهای جنسی و ... میبینیدتو کلیپهاشون.مثلا چندجاکاندوم،لباس های پورن زنانه،علامت رنگین کمان همجنس گراها که پاتریک و باب استفاده میکنن.اینا واضحاشه.بعضیاشم مخفیه... باید کمی بیشتر دقت کنیم بچه هامون چی میبینن.دست کم عجله و بیصبری و پرخاش رو یاد میگیرن.چ برسه به بقیش

  • علی
    3

    سلام
    من سالهاست این کارتونو میبینم
    ببینید اینکه میگید نماد فلان داره یا....
    اینا چیزایی هستن که توی هر کارتونی دیده میشن و قصد بدی ندارن مقلا میگید لباس زیر میخوابن خب عزیزم تو اروپا و آمربکا ببشتر مردم با لباس زیر میخوابن نه مث شما با یقه اسکی .
    بعدش دوستان هم گفتن sex معنی جنسیت رو میده که m یعنی male یعنی مرد .
    بعدش اونایی ک باب اسفنجی فوت میکنه بادکنکه نه کا..ندوم
    به فرضم همون باشه بچه از کجا فرق اونو با کان...دوم میدونه وقتی میدونه که به یه سنی رسیده باشه حد اقل ۱۴ ،۱۳ سالش باشه و توی این دنیا همه میدونن و دونستنشم بد نیست مجبوری توی رابطت استفاده کنی .
    باب اسفنجی بعد هر عصبانیتی سریع عذر خواهی میکنه و اگه شما یه قسمت رو فقط یه قسمت رو ببینی میفهمی که خیلی خسارات بهش میزنن ولی واکنش زیادی نشون نمیده شما فقط یه قسمتو ببین بعد اون تحلیلتو ب کار بنداز میبینی درس زندگی میده چه پیر چه جوون من خودم تو فوتبال استرس داشتم الانم دارم ولی یکی از این قسمتا ک مربوط به آموزش رانندگی باب اسفنجی بود حال و روزمو خیلی بهتر کرد جدا از اینکه برای اون مشکلم پیش روان شناس میرم .
    شما دو سه تا قسمت ببینی راحت میفهمی آموزنده ترین و پرورش دهنده ترین کارتون هم برای کودکان هم بزرگسالانه

  • م م
    4

    بابا اینکه این مطلب نوشته خیلی حالش بد بوده
    باب اسفنجی در اینستاگرام@bob.esfanjii

    • ناشناس
      0

      آقااین طورکه معلومه باید زیر همه ی این کارتون ها بنویسن بالای هفت سال که دیگه آدم تکلیفش باخودش معلوم باشه و دیگه هم تاثیر بدی روکسی نزاره شما اگه دقت کنیدرو سی دی بازی شونم نوشته بالای هفت سال

  • ناشناس
    7

    همشه درسته من خودم در تلویزیون نماد های شی زان پرستی در باب اساسفنج دیدم

  • آرتا
    4

    خیلی جالبه شما حتی تحقیق نمی کنید و اینجا برای ما نقد به این سنگینی می کنید ! خدمتتون عرض کنم که بیکینی باتم به معنی پایین بیکینی نیست! این ذهن مریض امثال شماس که همش به فکر زیر شکمه ! در اصل اسم این مکان از جزیره ای به نام " بیکینی آتول " گرفته شده که بین سال های 1946 تا 1952 بیست آزمایش هسته در محدوده ی جزیره انجام شد که قاعدتا موحب مرگ گونه های مختلف جانوری شد و آب های اونجارو آلوده کرد،به طوری که هنوز هم اثراتش هست به همین دلیل در باب اسفنجی یه جورای برای جبران اتفاق و احترام گذاشتن این اسمو گذاشتن طی مصاحبه ای خود سازنده انیمیشن گفت ! اینم هست که بیکینی زنانه از بیکینی آتول گرفته شده نه برعکس! شما برین اصلا سرچ کنین توی ویکی پدیا و منابع معتبر معنی بیکینیو بخونین میگن چی هست و از چی گرفته شده !

    • Moonchild
      0

      ادب از که آموختی از بی ادبان•_•

      چرا انقدر به خودت فشار میاری آخه-_-

      الان که چی نشستی مشکلات اینو درآوردی.
      کی به این جزعیات مسخره توجه میکنه وقتی داستان به اون جذابی هست:/

  • آرین
    2

    خیلی هم کارتون خوبیه باب اسفنجی خیلی مثبته ناراحت شدم اینقدر درباره ی باب اسفنجی بد گفتین.محصول آمریکاس حسودیشون شده دارن چرت و پرت میگن.من که هیچ وقت خشونتی در باب اسفنجی نمیبینم اگرم دیدم باز با دوستاش آشتی کرده.

  • Mk
    3

    فیلا که بچه ها ما حواسشون به راه رفتنشونم نیست چه برسه به این چیزا 😐

  • Mk
    1

    فیلا که بچه ها ما حواسشون به راه رفتنشونم نیست چه برسه به این چیزا 😐

  • Mk
    4

    نه خدای راسته شما برید اهنگ باب اسفنجی رو بر عکس بخونید و ترجمه کنید ببینید چه چیزای میگه شاید بقیشون اشتباه باشه ولی اهنگ رو که برعکس کنی میفهمی همون اهنگ اول فیلم

    • فرشاد
      1

      راستی راستی دیگه شورشو در اودین ها.باب اسفنجی رو نبینیم بریم شبکه چرت پویا با اون کارتون های ایرانی اش رو ببینیم.شیطان دیگه چیه.هرچی از دهنتون در میاد میگین.چیزی که مغز رو تخریب میکنه مطالب این سایت است.

    • فرشاد
      2

      راستی راستی دیگه شورشو در اودین ها.باب اسفنجی رو نبینیم بریم شبکه چرت پویا با اون کارتون های ایرانی اش رو ببینیم.شیطان دیگه چیه.هرچی از دهنتون در میاد میگین.چیزی که مغز رو تخریب میکنه مطالب این سایت است.

  • 19
    3

    کی گفته چشم جهانبین شیطان پرستیه. نماد ی هرمه واقعا که اندازه ی گاوداری هم سرتون نمیشه...

  • رضا
    4


    شما میخواهید یاد گیری خودتان را به دیگران تجویز کنید.
    چه شواهدی است که حرف شما درست است

  • ندا
    3

    باب اسفنجی یک انیمیشن محرک شهوت خفته در کودکان هست(البته این به این معنی نیست که نوابغی که اینجا کامنت گذاشتن که ما همچین چیزی ندیدیم قرار باشه ببینن یا بفهمن چون اساس کار اینجور انیمیشن ها اینه که به مرور روی ضمیر ناخداگاه کودک و نه خداگاه اثر بسیار تدریجی ولی دائمی بذاره) ولی با همه این اوصاف فکر نمیکنم هدف نویسنده این سایت روشنگری بوده باشه چون بسیار ناشیانه (یا به عمد بسیار ساده لوحانه و با اطلاعات غلط این موضوع رو بیان کرده و خیلی چیزهایی که باید گفته میشده رو نگفته)

  • مجید
    4

    کارتون فقط شکرستان،،،،خیلی باحاله...

  • artur
    2

    ن مث اینکه واقعا این راعفی پور باید پارکشو عوض کنه

  • AliRezaw
    4

    برو باو شما مثل فائزی پورین هرچی میبینین ربط میدین به شیطان پرستی اصن ما میگیم اره باب اسفنجیو ساختن تا فقط رو تو تاثیر بزارن شما ی کارتون خوب ایرانی نشون ما بده ببینییم. سر زنبور عسل روسری میکنن خخخ
    جم کنین باو

  • یه ادمی
    2

    چه ربطی داره sex یعنی جنسیت و هر کی هم اینو نوشته یه گاو خر الاغ بوده مطمعنن

  • یه ادمی
    1

    چه ربطی داره sex یعنی جنسیت و هر کی هم اینو نوشته یه گاو خر الاغ بوده مطمعنن

  • evil
    0

    مسئله اینا نیس این یه بهونس که مشکله اصلیشون رو نشه
    اینکه گناهه یا نمادهای فلانو اینا داره شاید درست باشه اما مشکل اصلی نماد ال جی بی تی هستش که یک رنگین کمونه شیش رنگه
    توی هر قسمته باب اسفنجیم این رنگین کمون نشون داده میشه ولی توی دوبله سانسورش میکنن
    واقعا متأسفم که یه ذره احترام برای ال جی بی تیا قائل نیستین
    سازنده‌ی این کارتون جزء پلاس‌ها بوده یعنی کسایی که از ال جی بی تیا حمایت میکنن

  • .........
    3

    Yes,that's right😎😎😎😎😎

  • یک دوست
    0

    شما ذهنت خیلی درگیره مسائل اسلام و دین هست.
    ضمنا اطلاعات کافی ندارید یاوه نگید
    اول یه جستجو بکن تو گوگل میفهمی بیکینی باتم اسم یه جزیره است که اونجا آزمایشهای هسته ای انجام میدادن و بخاطر اینکه فضای اونجا رادیواکتیو هست موجوداتش ظاهر عجیبی دارن.
    من فک میکنم تنها منبا تو برای نقد کرئن باب اسفنجی قرآن باشه.

  • یک دوست
    1

    شما ذهنت خیلی درگیره مسائل اسلام و دین هست.
    ضمنا اطلاعات کافی ندارید یاوه نگید
    اول یه جستجو بکن تو گوگل میفهمی بیکینی باتم اسم یه جزیره است که اونجا آزمایشهای هسته ای انجام میدادن و بخاطر اینکه فضای اونجا رادیواکتیو هست موجوداتش ظاهر عجیبی دارن.
    من فک میکنم تنها منبا تو برای نقد کرئن باب اسفنجی قرآن باشه.

  • یه نفر
    0

    یه جای کار ایراد داشت. کلمه سکس در زبان انگلیسی در اصل به معنی جنسیت هست و اونجا هم داره میگه جنسیت پاتریک چیه که چیز بدی نیست

  • majid
    2

    اون چشم جهان بین رو قبول دارم ترویج شیطان پرستی رو هم قبول دارم تحقیق کردم دربارش به عینه فهمیدم

    • ناشناس
      2

      کاملا با نوشته هاتون موافق هستم این انیمیشن کاملا برنامه ریزی شده هست ودر ضمیر نا خودآگاه فرزندانمون باقی میمونه اگر دوستانی که معترض بودند سواد رسانه داشتند متوجه میشدند که تمام این نوشته ها درست هستش خدا وند متعال مسئولینمونو به راه راست هدایت کنه موفق باشید .

    • ناشناس
      3

      کاملا با نوشته هاتون موافق هستم این انیمیشن کاملا برنامه ریزی شده هست ودر ضمیر نا خودآگاه فرزندانمون باقی میمونه اگر دوستانی که معترض بودند سواد رسانه داشتند متوجه میشدند که تمام این نوشته ها درست هستش خدا وند متعال مسئولینمونو به راه راست هدایت کنه موفق باشید .

    • ناشناس
      2

      کاملا با نوشته هاتون موافق هستم این انیمیشن کاملا برنامه ریزی شده هست ودر ضمیر نا خودآگاه فرزندانمون باقی میمونه اگر دوستانی که معترض بودند سواد رسانه داشتند متوجه میشدند که تمام این نوشته ها درست هستش خدا وند متعال مسئولینمونو به راه راست هدایت کنه موفق باشید .

    • ناشناس
      2

      کاملا با نوشته هاتون موافق هستم این انیمیشن کاملا برنامه ریزی شده هست ودر ضمیر نا خودآگاه فرزندانمون باقی میمونه اگر دوستانی که معترض بودند سواد رسانه داشتند متوجه میشدند که تمام این نوشته ها درست هستش خدا وند متعال مسئولینمونو به راه راست هدایت کنه موفق باشید .

  • منتقد
    8

    از نظر من تمامی انیمیشنهای آمریکایی کاملا رو ویژگی های کودک تاثیر میگذارد.من خودم یه دوست داشتم که انیمیشن بن تن بدجور رویش تاثیر گذاشته بود.با اینکه خانواده اسلامی داشت،بیشتر اعتقادات اسلامی اش از بین رفته بود!حتی می خواست به امریکا برود و گوئن(شخصیت کارتونی)را از نزدیک ببیند و میگفت که با او دوست است

  • منتقد
    3

    از نظر من تمامی انیمیشنهای آمریکایی کاملا رو ویژگی های کودک تاثیر میگذارد.من خودم یه دوست داشتم که انیمیشن بن تن بدجور رویش تاثیر گذاشته بود.با اینکه خانواده اسلامی داشت،بیشتر اعتقادات اسلامی اش از بین رفته بود!حتی می خواست به امریکا برود و گوئن(شخصیت کارتونی)را از نزدیک ببیند و میگفت که با او دوست است

  • منتقد
    2

    از نظر من تمامی انیمیشنهای آمریکایی کاملا رو ویژگی های کودک تاثیر میگذارد.من خودم یه دوست داشتم که انیمیشن بن تن بدجور رویش تاثیر گذاشته بود.با اینکه خانواده اسلامی داشت،بیشتر اعتقادات اسلامی اش از بین رفته بود!حتی می خواست به امریکا برود و گوئن(شخصیت کارتونی)را از نزدیک ببیند و میگفت که با او دوست است

  • مقدسی
    0

    چرا برای من عکسا بالا نمیاد؟؟؟

    • ناشناس
      0

      منم

  • SHADOW
    0

    ای بابا اینا از هرچیزی نماد شیطان پرستی میسازن . حطا توی گوگل بزنی نماد شیطان پرستی قرآن برات میارب

  • SHADOW
    0

    ای بابا اینا از هرچیزی نماد شیطان پرستی میسازن . حطا توی گوگل بزنی نماد شیطان پرستی قرآن برات میارب

  • SHADOW
    0

    ای بابا اینا از هرچیزی نماد شیطان پرستی میسازن . حطا توی گوگل بزنی نماد شیطان پرستی قرآن برات میارب

  • arta
    2

    این کارتون روی منم تاثیر زیادی گذاشته.اصلا فکر نمیکردم باب اسفنجی همچین کارتونی باشه.بعضی بازی ها و کارتونا مثل باب اسفنجی روی من تاثیر زیادی گذاشته!چون وقتی بچه بودم کارتونایی می دیدم که برای سنم زیادی خشن بود.خیلی خیلی پشیمونم.

  • علیرضا
    1

    دوستان عزیزی که فرمودند Sex به معنای جنسیت و اینا هست؛ اگر کمی اطلاعات انگلیسی داشته باشید، کلمه sex یک فعل امر هم در ادبیات انگلیسی محسوب میشه!!!!!!!!!!!!!!!! و این درحالیه که این مسئله در این انیمیشن نیست فقط. خیلی انیمیشن های دیگه هم سکس پنهان دارند. کافیه عبارت subliminalman message in animation رو سرچ کنید.

  • ناشناس
    6

    احسنت بر شما و بر روشنفکران مذهبی

  • یکی
    4

    یعنی نطر این سایتا همینه
    هر چی خارج بسازه بده
    هر چی بی حجاب باشه بده
    جناب عالی اگه یکمی از این فهم و شعورتون رو میزاشتین و فکر میکردین
    میفهمیدین اولا
    حدود 27% جمعیت دنیا لحت میخوابن
    دوما
    تو کدوم دولاب دره ای بغل کردن و گریه کردن کار بدیه! ناموسا شماها چی کار میکنین که همچیو راجب چیزای بد میبینین؟
    سوما
    سکس به معنای جنسیت هم هست آقای پروفسور
    من نمیفهمم مشکلتون چیه؟!
    فکر نکنم تربیت یا تغذیه مون زیاد تفاوت داشته باشه. شماها چجوری همه چیو راجب سکس و رابطه و فلان میبینین واقعا؟
    هر کی موافقه تو نطرات بگه.

    • شمیم
      5

      این امار 27درصدو تنهایی حساب کردی یا مصاحبه کردین فهمیدین مردم تو تخت چجورین؟به علاوه کارتون یا فیلم حریم خصوصی نیست و باید یه سری مسائلو رعایت کنه

  • Y
    2

    واقعا برات متاسفم
    این هایی که گفتی نماد های .... باشن ولی برای کمدی شدن کارتون هستن بعدشم بچه ی 1 تا 7 ساله این نماد ها رو نمی دونه که چیه!!!!

  • Y
    1

    😂😂😂😂😂😂😂وای خدایا

  • به تو‌چه
    0

    ,اخه اگه شما از خودتون ادا درنیارید که مردم اینارا نمیدونن فقط مردم بعضی اوقات اینارا نگا میکنن وگرنه چه کسی میدونه باب اسفنجی یا هر کی دیگه چه ویژگی هایی دارن

  • به تو‌چه
    1

    ,اخه اگه شما از خودتون ادا درنیارید که مردم اینارا نمیدونن فقط مردم بعضی اوقات اینارا نگا میکنن وگرنه چه کسی میدونه باب اسفنجی یا هر کی دیگه چه ویژگی هایی دارن

  • به تو‌چه
    2

    ,اخه اگه شما از خودتون ادا درنیارید که مردم اینارا نمیدونن فقط مردم بعضی اوقات اینارا نگا میکنن وگرنه چه کسی میدونه باب اسفنجی یا هر کی دیگه چه ویژگی هایی دارن

  • Sakiba
    2

    فقط دری وری میگید . بیکینی باتم برگرفته از یه مکان واقعیه با همین اسم :/ خیلی احمقید ایشالا نسل شما احمقا نابود بشه

  • ناشناس
    2

    عالیی .. واقعا ممنون از نکات و مقاله ی خوبتون .. من خییلی خییلی عاشق این کارتون بودم ولی وقتی این نکات رو خوندم نه در مقاله شما بلکه در سایت رسمی آمریکا با زبان اصلی و فیلم و مقاله های اصل و حتی افرادی که از آنها مصاحبه گرفته شده
    ولی اگر اصل آنها را میخواید باید زبان بلد باشین چون واقعی با آن زبان اصلی است
    و گفتم در سایت اصلی خود خود آمریکا از آنها نوشته شده و هیچ کدام از آنها حرف بیخود و مندرآوردی نیست

  • ناشناس
    1

    عالیی .. واقعا ممنون از نکات و مقاله ی خوبتون .. من خییلی خییلی عاشق این کارتون بودم ولی وقتی این نکات رو خوندم نه در مقاله شما بلکه در سایت رسمی آمریکا با زبان اصلی و فیلم و مقاله های اصل و حتی افرادی که از آنها مصاحبه گرفته شده
    ولی اگر اصل آنها را میخواید باید زبان بلد باشین چون واقعی با آن زبان اصلی است
    و گفتم در سایت اصلی خود خود آمریکا از آنها نوشته شده و هیچ کدام از آنها حرف بیخود و مندرآوردی نیست

  • ......
    1

    عالیی .. واقعا ممنون از نکات و مقاله ی خوبتون .. من خییلی خییلی عاشق این کارتون بودم ولی وقتی این نکات رو خوندم نه در مقاله شما بلکه در سایت رسمی آمریکا با زبان اصلی و فیلم و مقاله های اصل و حتی افرادی که از آنها مصاحبه گرفته شده
    ولی اگر اصل آنها را میخواید باید زبان بلد باشین چون واقعی با آن زبان اصلی است
    و گفتم در سایت اصلی خود خود آمریکا از آنها نوشته شده و هیچ کدام از آنها حرف بیخود و مندرآوردی نیست

  • ناشناس
    2

    عالیی .. واقعا ممنون از نکات و مقاله ی خوبتون .. من خییلی خییلی عاشق این کارتون بودم ولی وقتی این نکات رو خوندم نه در مقاله شما بلکه در سایت رسمی آمریکا با زبان اصلی و فیلم و مقاله های اصل و حتی افرادی که از آنها مصاحبه گرفته شده
    ولی اگر اصل آنها را میخواید باید زبان بلد باشین چون واقعی با آن زبان اصلی است
    و گفتم در سایت اصلی خود خود آمریکا از آنها نوشته شده و هیچ کدام از آنها حرف بیخود و مندرآوردی نیست

  • ناشناس
    0

    بجای این همه بد گویی و گله بشینین یکم مطالعه داشته باشین و چشمتونو به دنیای اطرافتون باز کنید این ها زاده تخیل نیستن واقیت هستن شخصیت انسان از همون کودکی شکل میگره اگه یکم هم در مورد ضمییر ناخداگاه اطلاعات داشته باشین متوجه میشوید که این ها از روی تصادف نیست شما اگر با این موضوع که در باب اسفتجی نماد های شیطان پرستی هست مخالفید نیاز به نظر نیست و می تونید همچنان به دیدن این انیمیشن بپردازید نیازی به توهین نیست

  • ناشناس
    0

    بجای این همه بد گویی و گله بشینین یکم مطالعه داشته باشین و چشمتونو به دنیای اطرافتون باز کنید این ها زاده تخیل نیستن واقیت هستن شخصیت انسان از همون کودکی شکل میگره اگه یکم هم در مورد ضمییر ناخداگاه اطلاعات داشته باشین متوجه میشوید که این ها از روی تصادف نیست شما اگر با این موضوع که در باب اسفتجی نماد های شیطان پرستی هست مخالفید نیاز به نظر نیست و می تونید همچنان به دیدن این انیمیشن بپردازید نیازی به توهین نیست

  • ناشناس
    0

    بجای این همه بد گویی و گله بشینین یکم مطالعه داشته باشین و چشمتونو به دنیای اطرافتون باز کنید این ها زاده تخیل نیستن واقیت هستن شخصیت انسان از همون کودکی شکل میگره اگه یکم هم در مورد ضمییر ناخداگاه اطلاعات داشته باشین متوجه میشوید که این ها از روی تصادف نیست شما اگر با این موضوع که در باب اسفتجی نماد های شیطان پرستی هست مخالفید نیاز به نظر نیست و می تونید همچنان به دیدن این انیمیشن بپردازید نیازی به توهین نیست

  • ناشناس
    2

    بجای این همه بد گویی و گله بشینین یکم مطالعه داشته باشین و چشمتونو به دنیای اطرافتون باز کنید این ها زاده تخیل نیستن واقیت هستن شخصیت انسان از همون کودکی شکل میگره اگه یکم هم در مورد ضمییر ناخداگاه اطلاعات داشته باشین متوجه میشوید که این ها از روی تصادف نیست شما اگر با این موضوع که در باب اسفتجی نماد های شیطان پرستی هست مخالفید نیاز به نظر نیست و می تونید همچنان به دیدن این انیمیشن بپردازید نیازی به توهین نیست

    • غریبه
      0

      دوستان اینا همشون غلطه من از بچگی این کارتون رو میدیدم و هیچیم هم نشده نه اخلاقم بد شده و خشونت زیادی به خرج نمیدم

    • غریبه
      0

      دوستان اینا همشون غلطه من از بچگی این کارتون رو میدیدم

  • امیر
    0

    ول کنید باوا بچه سردر نمی یاره که

  • ناشناس
    6

    من دیگر کارتون باب اسفنجی را نگاه نخواهم کرد چون پلانگتون را ناد خاورمیانه کرده اند و میگویند که ایران همیشه شکست میخورد

  • ووو
    1

    سلام...شکل دماغ و زبان باب اسفنجی...کاملا گویای مطالب س.ک.س.ی.است قبول کنید

    • NOT YOUR BUISNESS
      0

      تو دیگه چقد احمقی"/

  • Tina
    0

    اصلا هیچ ربطی نداره این حرف ها چیه که میزنید همش بیخود
    باب اسفنجی چز از بهترین انمیشن اصلا اینجوری نیست
    من خودم باب ایفنجی رو دوست دارم
    اقا همش دورغ هرکی این حرفو زده گو خورده

    • ناشناس
      0

      به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
      ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

    • ناشناس
      0

      به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
      ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما کوخوردید

    • ناشناس
      0

      به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
      ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما کوخوردید

    • ناشناس
      0

      به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
      ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما اوسکولا کوخوردید

  • Tina
    0

    اصلا هیچ ربطی نداره این حرف ها چیه که میزنید همش بیخود
    باب اسفنجی چز از بهترین انمیشن اصلا اینجوری نیست
    من خودم باب ایفنجی رو دوست دارم
    اقا همش دورغ هرکی این حرفو زده گو خورده

  • Tina
    0

    اصلا هیچ ربطی نداره این حرف ها چیه که میزنید همش بیخود
    باب اسفنجی چز از بهترین انمیشن اصلا اینجوری نیست
    من خودم باب ایفنجی رو دوست دارم
    اقا همش دورغ هرکی این حرفو زده گو خورده

  • Tina
    0

    اصلا هیچ ربطی نداره این حرف ها چیه که میزنید همش بیخود
    باب اسفنجی چز از بهترین انمیشن اصلا اینجوری نیست
    من خودم باب ایفنجی رو دوست دارم
    اقا همش دورغ هرکی این حرفو زده گو خورده

  • پارسا
    0

    Sexمعنی ی جنسیت رو هم میده

  • محمدی
    0

    تا کوته فکرهای مثل شما تو این کشور زندگی می کنند جهان سوم که کم مون باید جهان دهمی باشیم
    شما می تونید برید کارهای بی کیفیت شهر موش ها را ببینید

  • ناشناس
    0

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • ناشناس
    0

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

    • شمیم
      1

      اضافی...شما هنوز سواد خواندن نوشتن ندارید بدیهیه که قدرت درک این مسائل رو هم نداشته باشید فقط لطفا توهین نکنید انتقاد کنید اما توهین نشونه شخصیت کم ارزش یک انسانه به گفته پروفسور حسابی هر که وجود ارشمندتری داشته باشد به همان اندازه مودبتر و فروتن تر است

  • ناشناس
    0

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • ناشناس
    0

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • ناشناس
    1

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • ناشناس
    0

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • ناشناس
    0

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • ناشناس
    1

    به نظر من هرکی این حرفو زده خیلی گوه ازافی خورده من از موقع که دختر کوچولو بودم نگاه میکردم تا الان که بزرگ شدم حرفاتون خیلی مسخر چرتو پرت هس خیلی گوه ازافی خوردید چطور بعضی از فیلم ها یا انمیشن ها مثل انبل جنی یا شیطانی که درست میکنن ایراد نداره حرفاتون واقعا مسخره هست هیچ کس هم بدونی که بهشون اهمیت نمیده
    ما این همه انمیشن ترسناکی هست اونارو نمیگید پیله کردی رو این انمیشن گوه خوردید شما

  • سنا
    0

    واقا متاسفم
    Sex اون معنی که شما فکر میکنید رو نمیده و بغل کردن کسی موقع ناراحتی اصلا کار بدی نیست.
    این کار نشونه ی همدردیه.

  • سنا
    1

    واقا متاسفم
    Sex اون معنی که شما فکر میکنید رو نمیده و بغل کردن کسی موقع ناراحتی اصلا کار بدی نیست.
    این کار نشونه ی همدردیه.

  • ناشناس
    0

    شما خیلی بی فکرید خیلی انیمیشن باب اسفنجی ک یکی از شاهکارهای انمیشن سازی حساب میشرو زیر سوال بردید
    اولا همونطور ک دوستان فرمودند کلمه sex معنای جنسیت فرد و mبمعنایmale مرد میباشد نکنه اینم انتظار دارید پاتریک زن باشه؟؟
    ثانیا باید عرض کنم خون دور چشم باب اسفنجی اون خون نیستو رگه ک هر انسانی اونو تو چشمم داره و عادیه
    و در اغوش گرفتن باب و پاتریک اینم باید بگم شما وقتی ناراحتی کسیو بغل نمیکنی؟یعنی چون دوستت مرده و تو برای ابراز همدردی بغلش کردی گناهه؟؟
    و اینکه نماد تک چشم پلانکتون و بعضی از سکانس های باب اسفنجی اونا دینشون اینه شاید گناهکارن ولی به ما ربطی نداره و اگرم بچه ببینه اونو یچیز خنده دار تصور میکنه ولی به هرحال با موضوع شیطان پرستی موافقم
    و اینکه بیکنی باتم همونطورم ک دوستان گفتن انگلیسی بی قاعدس و ممکنه هر کلمه چندتا معنی داشته باشه بیکنی باتم یعنی زیر ساحل زیر دریا و خیلی اشکالات دیگر براتون متاسفم ک با اینکار عشق مردم از انیمیشن محبوبشونو ازشون میگیرین من قصد توهین نداشتم قصدم شفاف سازی بوده.

  • میخک
    0

    ببخشید شمایی که میگید بیکینی اسم یه منطقهس بهتره بدونید هدف اصلی این کارتون ها فقط فارسی زبون ها نیستن بلکه بیشتر بچه های جهان انگلیسی میفهمن و زیر مایو معنی میکنن چون به قول خودتون بچه ها باید از کجا نام اون منطقه رو بدونن؟؟

  • آرشام
    0

    شر ووره باور نکنید والا اگه ما باب اسفنجی یا انگری بردز یا کلش بازی نکنیم پس شما بگید با چی خودمونو سرگرم کنیم

  • آرشام
    0

    شر ووره باور نکنید والا اگه ما باب اسفنجی یا انگری بردز یا کلش بازی نکنیم پس شما بگید با چی خودمونو سرگرم کنیم

  • آرشام
    0

    شر ووره باور نکنید والا اگه ما باب اسفنجی یا انگری بردز یا کلش بازی نکنیم پس شما بگید با چی خودمونو سرگرم کنیم

  • ملیکا
    0

    واقعا که فکر تون مریضه...شاید حتی خود نویسنده هم به این چیزی که شما میگید حتی ممکنه فکر هم نکرده باشه...واقعا که

  • ملیکا
    2

    واقعا که فکر تون مریضه...شاید حتی خود نویسنده هم به این چیزی که شما میگید حتی ممکنه فکر هم نکرده باشه...واقعا که

    • شمیم
      0

      شایدم ما ریزبین نیستیم به هرحال منم این کارتونو دوست داشتم اما اگه قرار بود به این راحتی متوجه شد که نکات منفی داره دیگه نیاز به تحلیل نداشت

  • ایلار
    0

    باب اسفنجی عشق منه نفس منه من از وقتی که به دنیا اومدم توی خونمون ماهواره داشتیم ولی من از ماهواره مون درست استفاده میکردم و میکنم و خواهم کرد . از بچگی از کانال های جم جونیور و پرشین تون باب اسفنجی میدیدم . تک تک قسمت هاشو دیدم و الان هم به طور جدی دنبالش میکنم چون خیلی دوسش دارم . مرتیکه الاغ نکبت دفعه اخرت باشع به باب اسفنجی توهین میکنیاااا چون یه جوری میزنمت صدا خر بدی

  • زکریا
    0

    داداش اون کلمه sex ،معناش جنسیته که مال پاتریک میشه m که مرد 😐😐

  • شمیم
    0

    سلام من به کارتون باب اسفنجی خییلی علاقه شدیدی داشتم حتی تا نوجوونی میدیدمش چه برسه کودکی اینایی که نوشتین خیلی مخفی بود تو کارتون و ما به عنوان یه کودک متوجهش نمیشدیم اما جاهایی که واضحتر بودن مثل لباس زیر زنانه اخه چه لزومی داشت ماهی خانوم رو با لباس سکسی برا بچه ها نشون بدن دوستان منم به این کارتون و کارتونای دیگه علاقه زیادی داشتم اما اگه متوجه نکاتی نمیشیم مثل باد کردن کاندوم که من فکر میکردم بادکنه طرف مقابل رو بهانه گیر خطاب نکنیم شاید ما ریزبین نیستیم مسلما اونا هم(امریکا)چون نمیخوان بچه ها متوجه بشن مخفی ذهنی

  • شمیم
    0

    سلام من به کارتون باب اسفنجی خییلی علاقه شدیدی داشتم حتی تا نوجوونی میدیدمش چه برسه کودکی اینایی که نوشتین خیلی مخفی بود تو کارتون و ما به عنوان یه کودک متوجهش نمیشدیم اما جاهایی که واضحتر بودن مثل لباس زیر زنانه اخه چه لزومی داشت ماهی خانوم رو با لباس سکسی برا بچه ها نشون بدن دوستان منم به این کارتون و کارتونای دیگه علاقه زیادی داشتم اما اگه متوجه نکاتی نمیشیم مثل باد کردن کاندوم که من فکر میکردم بادکنه طرف مقابل رو بهانه گیر خطاب نکنیم شاید ما ریزبین نیستیم مسلما اونا هم(امریکا)چون نمیخوان بچه ها متوجه بشن مخفیانه ذهنیت سازی میکنن که به خاطر همین به این عمل(جنگ)لقب نرم داده شده من به شخصه از اطلاع رسانی و دقت نظر دوستان تشکر میکنم

  • شمیم
    0

    سلام من به کارتون باب اسفنجی خییلی علاقه شدیدی داشتم حتی تا نوجوونی میدیدمش چه برسه کودکی اینایی که نوشتین خیلی مخفی بود تو کارتون و ما به عنوان یه کودک متوجهش نمیشدیم اما جاهایی که واضحتر بودن مثل لباس زیر زنانه اخه چه لزومی داشت ماهی خانوم رو با لباس سکسی برا بچه ها نشون بدن دوستان منم به این کارتون و کارتونای دیگه علاقه زیادی داشتم اما اگه متوجه نکاتی نمیشیم مثل باد کردن کاندوم که من فکر میکردم بادکنه طرف مقابل رو بهانه گیر خطاب نکنیم شاید ما ریزبین نیستیم مسلما اونا هم(امریکا)چون نمیخوان بچه ها متوجه بشن مخفیانه ذهنیت سازی میکنن که به خاطر همین به این عمل(جنگ)لقب نرم داده شده من به شخصه از اطلاع رسانی و دقت نظر دوستان تشکر میکنم

  • شمیم
    0

    سلام من به کارتون باب اسفنجی خییلی علاقه شدیدی داشتم حتی تا نوجوونی میدیدمش چه برسه کودکی اینایی که نوشتین خیلی مخفی بود تو کارتون و ما به عنوان یه کودک متوجهش نمیشدیم اما جاهایی که واضحتر بودن مثل لباس زیر زنانه اخه چه لزومی داشت ماهی خانوم رو با لباس سکسی برا بچه ها نشون بدن دوستان منم به این کارتون و کارتونای دیگه علاقه زیادی داشتم اما اگه متوجه نکاتی نمیشیم مثل باد کردن کاندوم که من فکر میکردم بادکنه طرف مقابل رو بهانه گیر خطاب نکنیم شاید ما ریزبین نیستیم مسلما اونا هم(امریکا)چون نمیخوان بچه ها متوجه بشن مخفیانه ذهنیت سازی میکنن که به خاطر همین به این عمل(جنگ)لقب نرم داده شده من به شخصه از اطلاع رسانی و دقت نظر دوستان تشکر میکنم

  • Nrgs
    0

    چرا اینقد گوه میخورین اون بچه از کجا میخاد بدونه بیکینی یعنی چه باتم ینی چی اون بچه فقط فکرش اینه از کارتونش لذت ببره
    وات دا فاک واقعا؟؟:///

  • آرمین
    0

    گواهینامه پاتریک شیطان پرستی نیست. Sex:M در آنجا به معنی جنسیت:مرد است و M مخفف مرد است و اگر کمی دقت کنید، آنها مشخصات پاتریک هستند.

  • آرمین
    0

    اگر شیطان پرستی و سکس بود، نه تنها صدا و سیما، بلکه شبکه های آمریکایی هم این فیلم رو نشون نمیدادن.

  • اشکان توکلی
    0

    اگر این انیمیشن شیطانی بود چند سال پیش از شبکه پویا پخش
    نمی شد۰

  • ناشناس
    0

    خیلی زشته خجالت بکشین ای کاش یک مقدار عقلانیت رو چاشنی نقدتون بکنید یعنی واقعا دراین حدنفهمیدن هم انصافا هم شاهکاره هم دردناک . یکی دیگه از معانی سکس ،جنسیته . به خاطرهمین شما توی تمام گذرنامه و شناسنامه ها اگر انگلیسی نوشته باشه میبینین ترجمه ی جنسیت رو sex نوشته اند که بعدش شما با male یا female نوشتن جنسیت خودتون رو ذکر میکنید
    بعد شما از این برداشت کردین ک داره ب بچه ها اموزش جنسی میده؟ وای یعنی ادم میمونه چی بگه

  • ناشناس
    0

    آقا ما میخوایم همینجوری منحرف بمونیم آره. بعد از مرگم باید به خدا جواب بدم نه به تو. تو به فکر خودت باش. که چی میخوای جواب بدی برای این چرت و پرتا که هیچ منبعی ندارند. تو هر روز توسایتای سکسی میپلکی میدونی بیکینی یعنی چی. بچه های بدبخت ما معصوم تر از اینان.

  • ناشناس
    1

    آقا ما میخوایم همینجوری منحرف بمونیم آره. بعد از مرگم باید به خدا جواب بدم نه به تو. تو به فکر خودت باش. که چی میخوای جواب بدی برای این چرت و پرتا که هیچ منبعی ندارند. تو هر روز توسایتای سکسی میپلکی میدونی بیکینی یعنی چی. بچه های بدبخت ما معصوم تر از اینان.

  • ناشناس
    0

    در نهایت تا خر هست خرسوارم هست. تا آدمایی هستن که بشینن پای حرفای اینا اینا هم ادامه میدن چرت و پرتاشونو.

  • ناشناس
    0

    ول کنید بچه ها باور نکنید همه چرتو پرت میگن من تو گواهی نامم کلمه ای به اسم سکس ندیدم باب اسفنجی یک کاتون کامل ایرانیست جم کنید بابا ولمون کنید خسته شدیم همش به همون میگن اینو ببین اینو نبین و من معنیه سکس را میدانم معنیش این نیست که جنسیت یا چیز های دیگر.............

  • دختر تنهای استقلالی
    0

    ول کنید بچه ها باور نکنید همه چرتو پرت میگن من تو گواهی نامم کلمه ای به اسم سکس ندیدم باب اسفنجی یک کاتون کامل ایرانیست جم کنید بابا ولمون کنید خسته شدیم همش به همون میگن اینو ببین اینو نبین و من معنیه سکس را میدانم معنیش این نیست که جنسیت یا چیز های دیگر.............

  • نگین
    0

    سلام .ببخشید چرا عکس هایش نمی آید؟؟

  • نگین
    0

    سلام .ببخشید چرا عکس هایش نمی آید؟؟

  • نگین
    0

    سلام .ببخشید چرا عکس هایش نمی آید؟؟

  • ff
    0

    اگر بخواهی به علامت های شیطان پرستی دقت کنید ، دیگه هیچ فیلمی نمیشه دید😐😠

  • الفین
    0

    واقعا متاسفم براتون.هرکارتونی که غرب میسازه میگید شیطان پرستیه نگاه نکنید.من نمیدونم باید صورت نحستون رو نگاه کنیم؟ رائفی پور هم همش شر و ور میگه. شما هرچی میبینید میگید شیطان پرستی.اگه واقعا بلدید یه کارتون بی نقص بسازید. همش ایراد میگیرید. هرکی با من موافقه لایک کنه😇

    • mahan
      0

      شیطان پرستیش یکم درست بود اگه میخوای انقد به نشونه های تک چشم دقت کنی مردا همه شیطان پرستن اخه یه تک چشم دارن همشون شما برید مختار نگا کنید که تحریک نشید

    • mahan
      0

      شیطان پرستیش یکم درست بود اگه میخوای انقد به نشونه های تک چشم دقت کنی مردا همه شیطان پرستن اخه یه تک چشم دارن همشون شما برید مختار نگا کنید که تحریک نشید

  • میم
    1

    این چرت و پرتا چیه آخه؟! اون کلمه Sex اونجا ب معنی جنسیت هست!قبل ایراد گرفتن یه ذره عقلتونو به کار بندازید! یا حداقل تحقیق کنید.. ماها عادت داریم وقتی یه کارتون یا فیلم..هر چی ..معروف و محبوب میشه براش داستان درمیاریم . جمع کنید تروخدا

  • ناشناس
    0

    به نظر من ترسناک هست

  • .....
    1

    که چی بشه

  • .....
    0

    همش الکیه

  • آرین
    0

    چیه می خوای بچه برن برنامه های کودک مثلا اسلامی رو ببینن ؟
    شما مطمئن باش هیچوقت یه بچه با دیدن این کارتون منحرف نمیشه

  • من
    0

    یه مشت مریض جنسی و روانپریش که همه چیز رو به شیطان پرستی و مسائل جنسی ربط میدن شدن منتقد روانشناس و.. وقتی یه موی ساده تحریکتون میکنه معلومه باب اسفنجی هم اموزش جنسی براتون داره. ادعای فرهنگ و تمدنمون میشه اما .... چی به سر این کشور و مردمش اومد لعنت بهتون

  • farnaz
    0

    نمیدونم چراماایرانی هاانقدر خرافاتی واهل شایعه هستیم.اگ خواسته باشیدبه ااین چیزافک کنید همین سریال های ایرانی هم خیلی بده بنظرمن دیدتون وبازکنید ایران مایه برنامه کودک نمیتونه برای بچهادرست کنه ومردمون به فکر اینن ک شایعه درست کنن

  • ناشناس
    0

    با سلام....و درود بر شما. من به عنوان یک روانشناس واقعا گفته های شما رو تایید میکنم متشکر از اطلاعات عالیتون.

  • امیر
    0

    اخه بچه ی زیر ۷ سال معنی کلمه ی بیکینی با تم رو می دونه.برای اون ها که
    معمولی هست. خودم الان ۱۵ سال دارم و معنی آن کلمه را می دونم.بچه باید از دیدن باب اسفنجی که به دوستانش در هر مشکلی کمک می کند را ببینند

  • امیر
    0

    اخه بچه ی زیر ۷ سال معنی کلمه ی بیکینی با تم رو می دونه.برای اون ها که
    معمولی هست. خودم الان ۱۵ سال دارم و معنی آن کلمه را می دونم.بچه باید از دیدن باب اسفنجی که به دوستانش در هر مشکلی کمک می کند را ببینند

  • خیرندیده
    0

    من فکر میکنم هدف اصلی این مطلب نظرات شماس حالا هرچند مذخرف باشه مهم نظراتتونه که بخاطر یک جعبه بدون هیچ جذابیتی انقد راحت ایرانو مسخره میکنید

  • خیرندیده
    0

    ۱-من فکر میکنم هدف اصلی این مطلب نظرات شماس حالا هرچند مذخرف باشه مهم نظراتتونه که بخاطر یک جعبه بدون هیچ جذابیتی انقد راحت ایرانو مسخره میکنید خوبه خودتونم جزء همین کشورید اگه شما باب اسفنجی و کلش اف کلنزو فرزون اینارو میخواید راه باز جاده دراز بفرمایید
    ۲-این کارتون تحت تایید دولت هست وقسمت های شیطانیش حذف شده.
    ۳-خدافظ:-! :-\

  • Artin
    0

    داداش میمیری چرت ننویسی؟

  • ناشناس
    0

    من کاملا با نظر ایشون موافقم.بچه های امروزی به لطف این کارتون ها چشم و گوششون باز شده.از همه عزیزان خواهش میکنم مستند ظهور رو با دقت ببینین تا متوجه بشین تو این انیمیشن ها چه خبره و چیکارا کردن که ذهن بچه هامونو خراب کنن.

  • Ali
    1

    خنده دار است اینهمه توضیح و توهم در مورد باب اسفنجی... وقتتون رو بزارید یه چیزی بسازید بهتره! باب اسفنجی و خون تو چشماش بدتره یا گوسفند و گاوی که وسط کوچه قربونی میکنیم اون کار دشمنه این کار دوست!!! خوبه نگفتی این کارتون رو برا ایرانیا ساختن اخه قدیم میگفتن فیلمای پورن ساخته غربه برا عقب موندگی جهان سوم بعد بزرگ شدیم دیدیم اونا بیشتر و آزادترند تو سکس ولی پیشرفته ترند

  • هرکی
    0

    شما واقعا نمیدونی sex یعنی جنسیت؟
    نوشته sex:m یعنی جنسیت مرد
    خدا شفاتون بده

  • Moonchild
    0

    ادب از که آموختی از بی ادبان•_•

    چرا انقدر به خودت فشار میاری آخه-_-

    الان که چی نشستی مشکلات اینو درآوردی.
    کی به این جزعیات مسخره توجه میکنه وقتی داستان به اون جذابی هست:/

  • Moonchild
    0

    ادب از که آموختی از بی ادبان•_•

    چرا انقدر به خودت فشار میاری آخه-_-

    الان که چی نشستی مشکلات اینو درآوردی.
    کی به این جزعیات مسخره توجه میکنه وقتی داستان به اون جذابی هست:/

  • بردیا
    0

    شما انتضار دارید رو گواهینامه پاتریک بنوسن
    نام و نام خوانودگی:پاتریک ستاره
    جنسیت:مرد
    تا یک وقت به شما بر نخوره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • بردیا
    0

    شما انتضار دارید رو گواهینامه پاتریک بنوسن
    نام و نام خوانودگی:پاتریک ستاره
    جنسیت:مرد
    تا یک وقت به شما بر نخوره😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • یه ادم فهمیده تر
    0

    این رو برا یه کسی که اسمشو گذاشته بود ادم فهمیده نوشتم.
    امریکایی ها خدای شیطان پرستین.

  • آرمین
    1

    عکس ها لود نمیشن

  • طاها
    0

    چرا چرت و پرت میگی چه ربطی داره؟

  • طاها
    0

    چرا چرت و پرت میگی چه ربطی داره؟

  • طاها
    0

    چرا چرت و پرت میگی چه ربطی داره؟

  • یک فرد ناشناس البته باحال
    0

    یه روز میگید که اخر کلش قران اتیش می زنن.
    یه روز میگید باب اسفنجی شیطانیه یا توی هر کدوم از شخصیت ها هفت گناه کبیره است.
    فردا هم حتما میگید که صحبت کردن با دیگران نشانه شیطان پرستیه.
    ول کنید یه کارتون معمولیه چی کار دارید همه دارن لذتش رو میبرن.

  • یک فرد ناشناس البته باحال
    0

    یه روز میگید که اخر کلش قران اتیش می زنن.
    یه روز میگید باب اسفنجی شیطانیه یا توی هر کدوم از شخصیت ها هفت گناه کبیره است.
    فردا هم حتما میگید که صحبت کردن با دیگران نشانه شیطان پرستیه.
    ول کنید یه کارتون معمولیه چی کار دارید همه دارن لذتش رو میبرن.

  • بنیامین
    0

    عزیزان دل سلام و خسته نباشید دوستان شاید کلمه ی sexمعنی بدی داشته باشه ولی در اصل کلمه ی سکس یعنی جنسیت فرد که توی شناسنامه ی همه ی ما هم هست.
    .واقعا اینا بود اطلاعاتت؟

    در مورد عصبی شدن هم شما خودت یچی ازت خراب کنن سرخ میشیو عربده کشی میکنی ..این کارتون علاوه بر اینکه برای سرگرمیه شیوه زندگی هم نشون میده ...چشم ادم رگ داره با اجازه رگ در صورت فشارو احساس عصبی بودن شروع به فشرده کردن خون در یه نقطه میکنه و جریان خون چشم رو متوقف میکنه تا حدی نتیجش هم میشه سرخ شدن چشم اینا نشانه ی ترویج خشونت نیست درواقع شما داری مغز مارو نسبت به همه چی خراب میکنی

  • hooman
    0

    آقا اون واژه رو اگه دقت کنید، نوشته: Sex:m اون سکس به معنای جنسیت و اون M یعنی مذکر. بعدش هم همه ی آمریکایی ها هنگام خواب با لباس زیر میخوابن. انتظار ندارین که آمریکایی ها بیان به فرهنگ ایرانی کارتون بسازن.

  • شقایق
    0

    دوست عزیز دی زیر دریا در دنیای واقعی منطقه ایه به اسم بیکینی باتم که اونجا نفت بوده بی تربیت منحرف بیکار

  • یک باشعور
    0

    دوست عزیز دی زیر دریا در دنیای واقعی منطقه ایه به اسم بیکینی باتم که اونجا نفت بوده بی تربیت منحرف بیکار

  • ااا
    0

    اولا مسلما ذهن خراب شماست
    ک کلمه sex رو اشتباه میگیری
    ک به معنی جنسیت هستش
    دوما این سریالو فقط ک اایرانیا نمیبینن
    اونها توی کشور خودشون هم نشانه ایلومیناتی
    یا چشم جهان نما رو گذاشتن
    سوما
    توی نصف فیلم های خارجی شب با لباس زیر میخوابند
    که البته دوبله باب اسفنجی این قسمت هارو سانسور کرده
    چهارما
    واقعا برای اینهایی ک با دیدن هر فیلمی
    دنبال حاشیه سازی می ن متاسفم
    چرا میذارید این مطالب باز نشر شه خیلی از بچه ها این انیمشن رو میبینن
    من هم عاشق این کارتونم

  • ااا
    0

    اولا مسلما ذهن خراب شماست
    ک کلمه sex رو اشتباه میگیری
    ک به معنی جنسیت هستش
    دوما این سریالو فقط ک اایرانیا نمیبینن
    اونها توی کشور خودشون هم نشانه ایلومیناتی
    یا چشم جهان نما رو گذاشتن
    سوما
    توی نصف فیلم های خارجی شب با لباس زیر میخوابند
    که البته دوبله باب اسفنجی این قسمت هارو سانسور کرده
    چهارما
    واقعا برای اینهایی ک با دیدن هر فیلمی
    دنبال حاشیه سازی می ن متاسفم
    چرا میذارید این مطالب باز نشر شه خیلی از بچه ها این انیمشن رو میبینن
    من هم عاشق این کارتونم

  • ااا
    0

    اولا مسلما ذهن خراب شماست
    ک کلمه sex رو اشتباه میگیری
    ک به معنی جنسیت هستش
    دوما این سریالو فقط ک اایرانیا نمیبینن
    اونها توی کشور خودشون هم نشانه ایلومیناتی
    یا چشم جهان نما رو گذاشتن
    سوما
    توی نصف فیلم های خارجی شب با لباس زیر میخوابند
    که البته دوبله باب اسفنجی این قسمت هارو سانسور کرده
    چهارما
    واقعا برای اینهایی ک با دیدن هر فیلمی
    دنبال حاشیه سازی می ن متاسفم
    چرا میذارید این مطالب باز نشر شه خیلی از بچه ها این انیمشن رو میبینن
    من هم عاشق این کارتونم

  • عسل
    3

    وا لا حق با ارشیا ست همش چرت وپریه

  • زیبا
    5

    خیلی از شما ممنونم که این اطلاعات رو در اختیار من قرار دادید👌 بعضی ها هم که نمی خوان بفهمن اونقدر باب اسفنجی رو نگاه کردن که منحرف شدن جمع کنین بابا ببینید دشمن چطوری داره مارو نابود میکنه😡

  • فروزان
    2

    سلام . مدتی است در جستجوی متن یا کلیپ نقد انیمیشن هستم . سپاسگزارم

  • م
    1

    خاک تو سرتون اینا چیه

  • م
    0

    خاک تو سرتون اینا چیه

  • م
    0

    خاک تو سرتون اینا چیه

  • shayan
    1


    باب اسفنجي كارتوني هست كه روي بچه ها تاثير خوش بين بودن به دنيا رو نشون ميده

  • shayan
    1

    شايد شركت نيكلدون كه الان استيون هيلنبرگ مرده

  • واقعا ؟!
    1

    کاملا مشخصه که هرکس اینو نوشته ادم بی سوادی بوده و مغز مریضی داشته sex یعنی جنسیت :||||

  • واقعا ؟!
    2

    کاملا مشخصه که هرکس اینو نوشته ادم بی سوادی بوده و مغز مریضی داشته sex یعنی جنسیت :||||

  • واقعا ؟!
    1

    کاملا مشخصه که هرکس اینو نوشته ادم بی سوادی بوده و مغز مریضی داشته sex یعنی جنسیت :||||

  • ب تو ربطی نداره
    1


    متاسفم
    اول برید معنی لغت یاد بگیرید
    بعد بیاید چرت و پرت بنویسید

  • عاشق باب و پاتریک
    1

    سلام
    اون بخش لباس زیری که تو زن هل در کارتون باب اسفنجی نشون داده میشه و همینطور در فیلم سینمایی باب اسفنجی پوشش لباس زیر زنان کامل بد هست من خودم اینو کاملا قبول دارم ولی کلمه sex که گفتی من زیر کارت پاتریک پیدا نکردم و تازه بقول دوستان sex فقط یه معنی رو نمیده و اینجا به معنی جنسیت پاتریک هست که پاتریک مرد هست
    بعد هم یه اسفنج نیازی به لباس نداره مگه اسفنج خونه شما که باهاش ظرف و ظروف میشورین لباس داره؟؟؟
    تازه در بعضی از قسمت ها باب اسفنجی لباس خواب کاملا پوشیده تنش هست اونم بایه کلاه...
    نمیدونم چرا شما همش چیزای بد رو برداشت میکنین!
    این همه باب اسفنجی چیز های خوب به بچه ها یاد داد...
    بعدشم به قول دوستانی که نظر دادن و واقعا هم درست گفتن
    شاید باب اسفنجی داد بزنه ولی زود پشیمون میشه و معذرت خواهی میکنه چون دلش پاک و مهربونه و اون به بچه ها بخشش رو یاد میده و اینکه هر وقت کار بد کردن همدیگه رو ببخشن و به خاطر یه موضوع کوچیک باهم قهر نکن
    توضیحات در پیام بعدی......

  • عاشق باب و پاتریک
    0

    سلام
    اون بخش لباس زیری که تو زن هل در کارتون باب اسفنجی نشون داده میشه و همینطور در فیلم سینمایی باب اسفنجی پوشش لباس زیر زنان کامل بد هست من خودم اینو کاملا قبول دارم ولی کلمه sex که گفتی من زیر کارت پاتریک پیدا نکردم و تازه بقول دوستان sex فقط یه معنی رو نمیده و اینجا به معنی جنسیت پاتریک هست که پاتریک مرد هست
    بعد هم یه اسفنج نیازی به لباس نداره مگه اسفنج خونه شما که باهاش ظرف و ظروف میشورین لباس داره؟؟؟
    تازه در بعضی از قسمت ها باب اسفنجی لباس خواب کاملا پوشیده تنش هست اونم بایه کلاه...
    نمیدونم چرا شما همش چیزای بد رو برداشت میکنین!
    این همه باب اسفنجی چیز های خوب به بچه ها یاد داد...
    بعدشم به قول دوستانی که نظر دادن و واقعا هم درست گفتن
    شاید باب اسفنجی داد بزنه ولی زود پشیمون میشه و معذرت خواهی میکنه چون دلش پاک و مهربونه و اون به بچه ها بخشش رو یاد میده و اینکه هر وقت کار بد کردن همدیگه رو ببخشن و به خاطر یه موضوع کوچیک باهم قهر نکن
    توضیحات در پیام بعدی......

  • عاشق باب و پاتریک
    1

    سلام
    اون بخش لباس زیری که تو زن هل در کارتون باب اسفنجی نشون داده میشه و همینطور در فیلم سینمایی باب اسفنجی پوشش لباس زیر زنان کامل بد هست من خودم اینو کاملا قبول دارم ولی کلمه sex که گفتی من زیر کارت پاتریک پیدا نکردم و تازه بقول دوستان sex فقط یه معنی رو نمیده و اینجا به معنی جنسیت پاتریک هست که پاتریک مرد هست
    بعد هم یه اسفنج نیازی به لباس نداره مگه اسفنج خونه شما که باهاش ظرف و ظروف میشورین لباس داره؟؟؟
    تازه در بعضی از قسمت ها باب اسفنجی لباس خواب کاملا پوشیده تنش هست اونم بایه کلاه...
    نمیدونم چرا شما همش چیزای بد رو برداشت میکنین!
    این همه باب اسفنجی چیز های خوب به بچه ها یاد داد...
    بعدشم به قول دوستانی که نظر دادن و واقعا هم درست گفتن
    شاید باب اسفنجی داد بزنه ولی زود پشیمون میشه و معذرت خواهی میکنه چون دلش پاک و مهربونه و اون به بچه ها بخشش رو یاد میده و اینکه هر وقت کار بد کردن همدیگه رو ببخشن و به خاطر یه موضوع کوچیک باهم قهر نکن
    توضیحات در پیام بعدی......

  • عاشق باب و پاتریک
    1

    ادامه صحبت هام:
    باب اسفنجی یه کارتون طنز فاخر و خیلی خوبه
    که خود شخصیت اصلیش یعنی باب اسفنجی داره شادی رو به بچه ها آموزش میده و میگه در لحظه زندگی کنین همیشه بخندید که دنیا بهتون بخنده...
    واقعا شمایی که بعد باب اسفنجی رو میگین یه لحظه بشینین و به خوبی هاشم فک کنین
    تو یکی از قسمت های باب اسفنجی که قرار بود برم تو یه مسابقیه شرکت کنن پاتریک و باب اسفنجی و اختاپوس دیده شد که اختاپوس به تنهایی نتونست قبول بشه ولی پاتریک و باب اسفنجی باهام تونست برنده بشن که وجه مثبتش میشه یاد دادن کار گروهی به بچه ها
    من از بچگی با باب اسفنجی بزرگ شدم خیلی هم خفن و باحال بوده عاشقشم هستم
    دوستان و عاشقان باب اسفنجی یه کانال هم تو تلگرام زدم میتونین بیارین تو گیف و عکس و کلی فیلم های باحال از باب اسفنجی و پاتریک میزارم که کلی بخندین😁
    آیدی کانالم تو تلگرام:@tarphdaranbab

  • عاشق باب و پاتریک
    1

    ادامه صحبت هام:
    باب اسفنجی یه کارتون طنز فاخر و خیلی خوبه
    که خود شخصیت اصلیش یعنی باب اسفنجی داره شادی رو به بچه ها آموزش میده و میگه در لحظه زندگی کنین همیشه بخندید که دنیا بهتون بخنده...
    واقعا شمایی که بعد باب اسفنجی رو میگین یه لحظه بشینین و به خوبی هاشم فک کنین
    تو یکی از قسمت های باب اسفنجی که قرار بود برم تو یه مسابقیه شرکت کنن پاتریک و باب اسفنجی و اختاپوس دیده شد که اختاپوس به تنهایی نتونست قبول بشه ولی پاتریک و باب اسفنجی باهام تونست برنده بشن که وجه مثبتش میشه یاد دادن کار گروهی به بچه ها
    من از بچگی با باب اسفنجی بزرگ شدم خیلی هم خفن و باحال بوده عاشقشم هستم
    دوستان و عاشقان باب اسفنجی یه کانال هم تو تلگرام زدم میتونین بیارین تو گیف و عکس و کلی فیلم های باحال از باب اسفنجی و پاتریک میزارم که کلی بخندین😁
    آیدی کانالم تو تلگرام:@tarphdaranbab

  • عاشق باب و پاتریک
    1

    ادامه صحبت هام:
    باب اسفنجی یه کارتون طنز فاخر و خیلی خوبه
    که خود شخصیت اصلیش یعنی باب اسفنجی داره شادی رو به بچه ها آموزش میده و میگه در لحظه زندگی کنین همیشه بخندید که دنیا بهتون بخنده...
    واقعا شمایی که بعد باب اسفنجی رو میگین یه لحظه بشینین و به خوبی هاشم فک کنین
    تو یکی از قسمت های باب اسفنجی که قرار بود برم تو یه مسابقیه شرکت کنن پاتریک و باب اسفنجی و اختاپوس دیده شد که اختاپوس به تنهایی نتونست قبول بشه ولی پاتریک و باب اسفنجی باهام تونست برنده بشن که وجه مثبتش میشه یاد دادن کار گروهی به بچه ها
    من از بچگی با باب اسفنجی بزرگ شدم خیلی هم خفن و باحال بوده عاشقشم هستم
    دوستان و عاشقان باب اسفنجی یه کانال هم تو تلگرام زدم میتونین بیارین تو گیف و عکس و کلی فیلم های باحال از باب اسفنجی و پاتریک میزارم که کلی بخندین😁
    آیدی کانالم تو تلگرام:@tarphdaranbab

  • ت
    1

    گموشو بابا

    • شهروند
      0

      اگه بد بود توی شبکه های خودشون پخش نمی کردند که بچه های خودشون منحرف بشن پس دیگه راجب باب اسفنجی بد نگید باتشکر از شما ❤

  • ت
    1

    گموشو

  • ت
    1

    گموشو بابا

  • LIANA
    1

    نمیتونم نام ببرم اونی نیست که شما ها فکر میکنین من توسیه نمی کنم سرچ کنین اصلا براچی شما ها که قبول ندارید سرچ کردید چرا نظر میدید خب میرفتید باب اسفنجیتونو نگاه میکردین

  • LIANA
    1

    نمیتونم نام ببرم اونی نیست که شما ها فکر میکنین من توسیه نمی کنم سرچ کنین اصلا براچی شما ها که قبول ندارید سرچ کردید چرا نظر میدید خب میرفتید باب اسفنجیتونو نگاه میکردین دوستان اگه بالای ۱۸سال هستید وقبول دارید که سکس یعنی جنسیت باید برید گم شید سرچ کنید

  • LIANA
    2

    اگه بالای ۱۸سال هستید وقبول دارید که سکس یعنی جنسیت باید برید گم شید سرچ کنید 😾 یادم رفت بگم به فارسی سرچ کنید اوکی

  • fateme
    1

    متاسفم بخاطر مغز های منحرف شما

  • fateme
    1

    متاسفم بخاطر مغز های منحرف شما

  • fateme
    1

    متاسفم بخاطر مغز های منحرف شما

    • ناشناس
      4

      کسانی که میگن این حرف ها الکه
      زر زدن
      واقعا راسته
      حقیقت باب اسفنجی شیطانی
      خود سازندش گفته هدف از این کار نابود کردن ذهن بچه هاست
      ، و فلیم باب اسفنجی شیطانی چون میخواستم همه رو منحرف کنم




    • به نظر شما
      1

      دهنتو ببندید

      راسته همش باب اسفنجی شیطانی

      زر مفت نزنید

      چرت پرت نگین

      شما که چیزی نیدونید چیزی نگین

      همش عین واقعیت علامت های شیطان داشته

      خواهرم من این فلیم ها رو دیده الان عصبانی و وحشی یکی مثل خود باب

      اسفنجی شده

      کی میگه الکیه

      خواهر من انقدر این فلیم دیده یکی شده مثل خود باب اسفنجی

      الان بردیمش تیمارستان

      میدونی چرا چون فلیم باب اسفنجی و فلیم های دیزنی روش تاثیر گزاشته

      و دیوانه شده

      روانشناس گفته به خاطر فلیم های دیزنی تاثیرات بدی روش گزاشته

      شما مواظب باشد و این فلیم هارو نبینید

      که مثل خواهر من نشین




    • به نظر شما
      0






      شما که چیزی نیدونید چیزی نگین

      همش عین واقعیت علامت های شیطان داشته

      خواهرم من این فلیم ها رو دیده الان عصبانی و وحشی یکی مثل خود باب

      اسفنجی شده

      کی میگه الکیه

      خواهر من انقدر این فلیم دیده یکی شده مثل خود باب اسفنجی

      الان بردیمش تیمارستان

      میدونی چرا چون فلیم باب اسفنجی و فلیم های دیزنی روش تاثیر گزاشته

      و دیوانه شده

      روانشناس گفته به خاطر فلیم های دیزنی تاثیرات بدی روش گزاشته

      شما مواظب باشد و این فلیم هارو نبینید

      که مثل خواهر من نشین




    • به نظر شما
      1






      شما که چیزی نیدونید چیزی نگین

      همش عین واقعیت علامت های شیطان داشته

      خواهرم من این فلیم ها رو دیده الان عصبانی و وحشی یکی مثل خود باب

      اسفنجی شده

      کی میگه الکیه

      خواهر من انقدر این فلیم دیده یکی شده مثل خود باب اسفنجی

      الان بردیمش تیمارستان

      میدونی چرا چون فلیم باب اسفنجی و فلیم های دیزنی روش تاثیر گزاشته

      و دیوانه شده

      روانشناس گفته به خاطر فلیم های دیزنی تاثیرات بدی روش گزاشته

      شما مواظب باشد و این فلیم هارو نبینید

      که مثل خواهر من نشین




  • fateme
    2

    متاسفم بخاطر مغز های منحرف شما

  • آرمین
    1

    دوست عزیز باب اسفنجی کارتونیه که در تمام کشور های دنیا پخش میشه تا چند سال پیش تو تلوزیون پخش میشد جمع کنید این مسخره بازیارو الان مشکل مملکت باب اسفنجیه باب اسفنجی هیچ‌وقت از کوره در نمیرفت اگه هم میرفت زود عزر خواهی میکرد بعدش پاتریک از در پرت میشد پایین کلش کلن میکند ولی خون نمیومد چه چرتو پرتی نوشتی

  • آرمین
    1

    دوست عزیز باب اسفنجی کارتونیه که در تمام کشور های دنیا پخش میشه تا چند سال پیش تو تلوزیون پخش میشد جمع کنید این مسخره بازیارو الان مشکل مملکت باب اسفنجیه باب اسفنجی هیچ‌وقت از کوره در نمیرفت اگه هم میرفت زود عزر خواهی میکرد بعدش پاتریک از در پرت میشد پایین کلش کلن میکند ولی خون نمیومد چه چرتو پرتی نوشتی

  • آرمین
    1

    دوست عزیز باب اسفنجی کارتونیه که در تمام کشور های دنیا پخش میشه تا چند سال پیش تو تلوزیون پخش میشد جمع کنید این مسخره بازیارو الان مشکل مملکت باب اسفنجیه باب اسفنجی هیچ‌وقت از کوره در نمیرفت اگه هم میرفت زود عزر خواهی میکرد بعدش پاتریک از در پرت میشد پایین کلش کلن میکند ولی خون نمیومد چه چرتو پرتی نوشتی

  • آرمین
    1

    پس کارتونای شما خوبن که یارو تو خوابم روسری سرشه اونیکه کمربندش موقع ی خواب بستس

  • خدابنده
    1

    ای بابا به باب تهمت نزنید

  • ناشناس
    1

    بابا جمع کنین این مهرت بازیا را

  • ناشناس
    1

    بابا جمع کنین این مسخره بازیا را

  • Aida
    2

    بجای اینکه بشینین ایراد کارتونارو در بیارید برید یه کلمه راجب فقر ت ایران بنویسید
    ما که کارتون خودمونو نگا میکنیم و هیچ تاثیر بدی نداشته ولی فقر اونقد تاثیر داره که باب اسفنجی و ... اصلا پیشش هیچین

  • داداش خوب گفتی دمت گرم
    0

    عالی

  • مرجان
    1

    قبول دارم

  • مرجان
    1

    در رابطه با بعضی دوستانی که گفتن این چرت و پرت ها چیه می گین ( خب خلاصش این می شد) ببین درست ولی باید یه سری چیز ها رو بدونید و کودکان هم بدونند بله صد درصد پلانگتون یک چشم. داره ولی این نکته هم در نظر بگیرین که شخصیتی مثل خرچنگ پول پرست و بخیل هست و دخترش یک وال این چه معنایی میده؟ آخه چطور ممکنه که دختر یک خرچنگ یک چیز دیگه بسه. این ها نکاتی هستند پنهان که ممکنه باعث روابط نا مشروع و...... بشه خواهش می کنم به این موارد توجه کنید و مسخره نکنید حتی در فیلم های قدیمی ایرانی هم جن هارو موجوداتی کمک کننده دیدن مثلا فیلم به نام دوستی از جنس آتش در اون یک جن آبی وجود داره یکی از لایه های اصلی شیطان پرستی هم بلو جن هست کارتون سونیک هم به این موضوع دلالت دارد سونیک نشان دهنده موجودی سریع است که در زمان حرکت آن مردم یه جوری هنگ می کنن این نشان دهنده سرعت بالای جن هست و رنگ آبی آن مارو به یاد بلو جن می ندازه فیلم ایکس من هم جن های آبی هستند که تغییر قیافه می کند از دیده همه پنهان هستند و دارای سرعت بالایی هستن




    ( خواهش می کنم اشتباه نکنید کسی در باره این موضات اطلاع داره شیطان پرست نیست به این افراد انگ شیطان پرستی نزنید ما یا حداقل بعضی از ما برای شناسایی چیز های شیطان پرستی و شناخت نماد ها و جلوگیری از انجام اون کار ها و همچنین دوری از اون ها در رابطه با اون ها مطالعاتی انجام می دن)

  • حالا هر کی
    0

    خب من که اصلا به شیطان پرستیش کاری ندارم ولی باتم بیکنی واقعا معنیش همین میشه و این که خب شما که میگی سکس چیز بدی داری بد تر یاد میدی

  • حالا هر کی
    0

    خب من که اصلا به شیطان پرستیش کاری ندارم ولی باتم بیکنی واقعا معنیش همین میشه و این که خب شما که میگی سکس چیز بدی داری بد تر یاد میدی

  • نا شناس
    1

    من نمیدونم بزارم ابجی کوچیکم نگاه کنه یا نه منم واقا برای سازنده این کارتن بد و دوست داشتنی متاسفم چرا کارتن به این قشنگی رو خراب میکنن اخه

  • نا شناس
    1

    من نمیدونم بزارم ابجی کوچیکم نگاه کنه یا نه منم واقا برای سازنده این کارتن بد و دوست داشتنی متاسفم چرا کارتن به این قشنگی رو خراب میکنن اخه

  • یک انسان
    1

    واقعا درست من از هر سایت معتبر که نگاه کردم همین نوشته بود




  • ی آدمی که اینترنتش رو صرف خواندن این مقاله چرت کرد
    1

    خخخخخخخ

  • طاها
    0

    جمع کنید بابا یک فیلم طنز ساخت چقدر چرت بافتین

  • لی لی
    0

    خداوکیلی دمتون گرم چقد با دوستم خندیدیم😂😂

  • زشت
    0

    خزعبلات

  • زشت
    0

    خزعبلات

  • زشت
    0

    باب اسفنجی

  • زشت
    0

    باب اسفنجی بغل کرد پاتریکو ؟؟

  • زشت
    0

    وایی

  • محمد طاها
    0

    Sex به معنی جنسیت هست و روی کارت شناسایی همه انگلیسیا این کلمه هست

  • نرجس
    0

    من دیگه این کارتونو نگا نمیکنم

  • نرجس
    0

    من دیگه این کارتونو نگا نمیکنم واقعا کار زشت و خجالت آوری کردن باب و پاتریک ک همدیگرو بغل کردن

  • نرجس
    0

    من دیگه این کارتونو نگا نمیکنم واقعا کار زشت و خجالت آوری کردن باب و پاتریک ک همدیگرو بغل کردن واقعا که خیلی بی ادبیه

    • آقای حسام
      0

      با سلام . اگه شما سایتا این حرف هارو نزنید روی هیچ بچه ای تاثیر نمیذاره

    • آقای حسام
      0

      دوست عزیز اون یه اتفاق بود !!!!!!!!!!!!!!! نه از قسط

  • فرشته
    1

    دوست عزیز با هر ذهنیتی که داری و با هر اگاهی که داری در درونت، بیرون وپیرامون رو قضاوت میکنی برا بچه یه بار بگی همون متن بالا رو میگه خوب مردم رو دریا شنا میکنن وقتی شنا میکنن لباس شنا میپوشن برای همین اسم شهرشون تو باب اسفنجی شهر زیر لباس شناعه به همین سادگی بچه چه میدونه فراماسون چیه نماد چیه دنیای بزرگترا اینا رو معنی کرده ... نماد رو من و شمای نوعی ساختیم و تو صورت بچه کوبیدیم ... ده تا کارتون ایرانی جذاب نام ببر اگه واقعا فکر میکنی بچه ها به برنامه اشتباه نگاه میکنن

  • ناشناس
    0

    خاک تو سر تون با این شایعاتی که پخش میکنین

  • ناشناس
    0

    خاک

  • ناشناس
    0

    .....................

  • Sana or sponge bob
    0

    اااااااااااااااااااا

  • Sana or sponge bob
    0

    واقعا

  • Sana or sponge bob
    0

    یه مشت

  • Sana or sponge bob
    0

    ............

  • Sana or sponge bob
    0

    دقیقا

  • Sana or sponge bob
    0

    یه مشت خرافات

  • Sana or sponge bob
    0

    چقد فجیع

  • رهام
    0

    چرا به کارتون علاالدین گیر نمیدین

  • رهام
    0

    چرا به کارتون علاالدین گیر نمیدین

  • رهام
    0

    بعد من از 7 سالگی دارم باب اسفنجی میبینم هیچکدوم هم از این حرف ها نفهمیدم

  • Spongebob
    0

    اووووووووووووو

  • رها
    0

    ببینید باب اسفنجی مشکلی نداره ذهنیت و مدل دید شما مشکل داره

  • رها
    1


    دوستان اگه باهام موافقید بگید 😉
    و سعی کنید منفی نباشید و نسبت به هر چیز به جنبه ی مثبتش نگاه کنید
    مهربان باشید
    خداحافظ🌷🌹

  • رها
    1

    ببینید

  • ناشناس
    0

    دقیقا درست است

  • آقای حسام
    0

    با سلام . اگه شما سایتا این حرف هارو نزنید روی هیچ بچه ای تاثیر نمیذاره

  • ناشناس
    0

    دوست عزیز معنی درست کلمه اش جنسیت هستش

  • sheyda
    0

    این چرت و پرتا دیگع چیه

  • ناشناس
    0

    جم کن این مزخرفاتو فقط میخاید جو سازی کنید بگید ماخوبیم همه بدن

  • ناشناس
    0

    شما که راس میگی چرا عکسارو فیلتر کردی پس چجوری ما عکسارو ببینیم

  • ناشناس
    0

    شما که راس میگی چرا عکسارو فیلتر کردی پس چجوری ما عکسارو ببینیم

  • هیچ کس
    1

    کودک های غربی به اندازه ای تخریب هستند که این چیزا روشون تعثیری نداره باور نمی کنی



    یه نگاهی به کاردستی های بچه هاشون تو کلاس اول یعنی ۶ یا ۷ سالگی بنداز پس اونا از بچگی خرابن تحصیل کرده بی سواد و روانشناسو اینا کلا واسشون فرق نمی کند

  • هیچ کس
    0

    کودک های غربی به اندازه ای تخریب هستند که این چیزا روشون تعثیری نداره باور نمی کنی



    یه نگاهی به کاردستی های بچه هاشون تو کلاس اول یعنی ۶ یا ۷ سالگی بنداز پس اونا از بچگی خرابن تحصیل کرده بی سواد و روانشناسو اینا کلا واسشون فرق نمی کند

  • هیچ کس
    0

    کودک های غربی به اندازه ای تخریب هستند که این چیزا روشون تعثیری نداره باور نمی کنی



    یه نگاهی به کاردستی های بچه هاشون تو کلاس اول یعنی ۶ یا ۷ سالگی بنداز پس اونا از بچگی خرابن تحصیل کرده بی سواد و روانشناسو اینا کلا واسشون فرق نمی کند

  • ناشناس
    0

    آموزنده ترین انیمیشن دنیا هست

  • Mr.paradox
    0

    والا گند زدید به همه چی ، اگه کسی واقعا دنبال سوژه و سوتی باشه حتی توی فیلم و انیمیشنای خودمونم پیدا میشه ، حتی آرم شبکه های تلویزیونیمون ، مگه شبکه یک که شبکه ملی هست نمادش تک چشم نیس ، مگه چندتا از شبکه های استانی نمادشون شبیه چشم نیس مگه به آرم پرس‌تی‌وی دقت نکردین ، در ضمن معنی بعضی از کلمات چه فارسی چه انگلیسی با توجه به موقعیتی که توشون به کار میرن متفاوته ، اینجایی که کلمه سکس‌رو آوردین معنی بدون هیچ ابهامی میشه جنسیت ، مگه خشم و عصبانیت توی کارتونهای احمقانه ساخت داخل وجود نداره ، انقد به شعور مخاطب توهین نکنین

  • sayna
    0

    سلام بچه ها من معنی کلمه bikini bottom رو زدم همون معنی تو این مطلب رو داد میشه بگید درسته اخه ممکنه اشتباه زده باشم ولی دقیقا همین رو زدم اومد

  • باکی بارنز
    0

    برم شبکهه پویا کارتون ببنبم

  • باکی بارنز
    0

    بابا یکی اسباب بازی ام رو خراب کنه منم سرش داد میزنم

  • باکی بارنز
    0

    این نویسنده مریضه

  • غزل
    0

    هج

  • غزل
    0

    صحیح

  • غزل
    0

    به جای این فکر های منفی و چرت و پرت برید ویژگی های مثبت رو هم پیدا کنید

  • غزل
    0

    از نظر شما هر جیزی بده.

  • غزل
    0

    والا

  • .
    0

    چرا چرت و پرت میگین؟

  • .
    0

    من از بچگی دیدم

  • .
    0

    خواهرمم همین طور

  • .
    0

    اما یک بار هم دعوا مون نشده پس خشونت نداشته

  • فلان
    0

    توجه کنید سازنده کارتون باب اسفنجی بعد از مصرف نوعی مواد مخدر به ذهنش رسید باب اسفنجی رو بسازه اگه باور نمی‌کنید سرچ کنید

  • علی
    0

    سلام والا اگه ایرانی‌ها ی انیمشن خیلی قشنگ و پر رنگ و لعاب بسازن بچه های ما هم جذب اینا میشن نه خارجی ها.
    ایران کارتون می‌سازه زنه با چادر ملی می‌خوابه شب دستش از رو چادر گچ گرفته . . .
    خب این چه جذابیتی داره واسه بچه ها؟

  • عاطفه
    0

    من و دخترم این کارتن رو میبینیم. دخترم اخه خیلی علاقه داره...
    بعد از خوندن مطلبتون ازش پرسیدم چیا از کارتن یاد میکیری و اینا. گفتش ک یاد میگیرم از دوستم همیشه مراقبت کنم
    گفتم دیگه چی گف هیچ وقت زباله روی زمین نریزم . اگه کسی کوچولو بود و ریخت هم کمکش جمع کنک
    اما ی مساله واسم پیش اومد ...... چرا وقتی کسی میخواد شب بره پیش باب خونش مهمونی باب اونجوری ذووووق میکنه؟؟؟؟

  • عاطفه
    0

    من و دخترم این کارتن رو میبینیم. دخترم اخه خیلی علاقه داره...
    بعد از خوندن مطلبتون ازش پرسیدم چیا از کارتن یاد میکیری و اینا. گفتش ک یاد میگیرم از دوستم همیشه مراقبت کنم
    گفتم دیگه چی گف هیچ وقت زباله روی زمین نریزم . اگه کسی کوچولو بود و ریخت هم کمکش جمع کنک
    اما ی مساله واسم پیش اومد ...... چرا وقتی کسی میخواد شب بره پیش باب خونش مهمونی باب اونجوری ذووووق میکنه؟؟؟؟

  • عاطفه
    0

    من و دخترم این کارتن رو میبینیم. دخترم اخه خیلی علاقه داره...
    بعد از خوندن مطلبتون ازش پرسیدم چیا از کارتن یاد میکیری و اینا. گفتش ک یاد میگیرم از دوستم همیشه مراقبت کنم
    گفتم دیگه چی گف هیچ وقت زباله روی زمین نریزم . اگه کسی کوچولو بود و ریخت هم کمکش جمع کنک
    اما ی مساله واسم پیش اومد ...... چرا وقتی کسی میخواد شب بره پیش باب خونش مهمونی باب اونجوری ذووووق میکنه؟؟؟؟

  • عاطفه
    0

    اگه اینقد ی جزییات توجه میکنید چرا کارتن های ساخت ایران رو روش فوکوس نکردین؟؟؟
    کارتن تُتُل و راز صندوقچه رو کی دیده؟؟؟؟ بُز پیر پَچُل همیشهدعصبیه! همبشه حرفاشو با داااد میزنه!! در حالیکه راهنمای جنگل هست و مثلااا دانای کل هست.

  • عاطفه
    0

    اگه اینقد ی جزییات توجه میکنید چرا کارتن های ساخت ایران رو روش فوکوس نکردین؟؟؟
    کارتن تُتُل و راز صندوقچه رو کی دیده؟؟؟؟ بُز پیر پَچُل همیشهدعصبیه! همبشه حرفاشو با داااد میزنه!! در حالیکه راهنمای جنگل هست و مثلااا دانای کل هست.

  • ناشناس
    0

    فقط میگید نکن نبین ولی هیچ جایگزینی ندارید ک ارائه بدید.

  • ارمان
    0

    درسته کلمه بیکینی باتم رو قببول دارم

  • ناشناس
    0

    واای

  • اذر
    0

    اینقدر چرند و چرت و پرتی گفتید که بنظر میرسه یک ارگان هستید و با پول مفت بیت المال حرام زندگی میکنید ... کمی خجالت بکشید و فقط کمی انسان باشید ...

آخرین اخبار