یادداشت؛

خرداد ،ماه انقلاب اسلامی و البته با فراز ها و نشیب های خاص و سرنوشت ساز خودش هست. ماه حرکت ها و پیروزی های مردم انقلابی از جمله مشارکت سرنوشت ساز در اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی و خاصه پیروزی آیت الله رئیسی و روی کارآمدن اولین دولت انقلابی و مردمی در آغاز این گام بسیار مهم که همگان در همان مقطع به اهمیت آن اذعان داشتند و دارند.

آیت الله رئیسی و فتح خرمشهرهای جمهوری اسلامی/جنگ تحمیلی تبلیغاتی خارجی و داخلی گسترده تا ۲۸خرداد!

دکتر حسن بیارجمندی

خرداد ،ماه انقلاب اسلامی و البته با فراز ها و نشیب های خاص و سرنوشت ساز خودش هست. ماه حرکت ها و پیروزی های مردم انقلابی از جمله مشارکت سرنوشت ساز در اولین انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم انقلاب اسلامی و خاصه پیروزی آیت الله رئیسی و روی کارآمدن اولین دولت انقلابی و مردمی در آغاز این گام بسیار مهم که همگان در همان مقطع به اهمیت آن اذعان داشتند و دارند.

ما در آستانه سالروز این حماسه مردمی و پیروزی سرنوشت ساز در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ و یک جهاد عظیم برای بازسازی انقلابی در راستای فتح و آزادی خرمشهرهای نظام جمهوری اسلامی هستیم.نگارنده معتقد است که اگر بخواهیم تبیین دقیق و درستی از وضعیت کنونی دولت مردمی آیت الله رئیسی و آینده آن ارائه کنیم ؛چارچوب نظری آن بیانات مقام معظم رهبری در ۳ /خرداد/ ۱۳۹۵در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام است.

در این چارچوب نظری بطور عمده و خاص چهار محور اصلی این بیانات را می بایست مورد توجه ویژه قرار داد.

الف: روز فتح خرّمشهر حادثه‌ی عظیمی بود. البتّه مردم آن روز غالباً نمیدانستند چه اتّفاقی افتاده است که این فتح به وجود آمده. از آن فداکاری‌ها، از آن ریزه‌کاری‌ها، از آن تلاشهای عجیب و باورنکردنی، مردم اطّلاع نداشتند؛ امروز هم خیلی‌ها اطّلاع ندارند.

ب : بزرگ‌تر از این حادثه، این بود که امام وقتی خرّمشهر آزاد شد، وقتی این‌همه مجاهدت به‌بار نشست، این‌همه جوانها عرق ریختند... این‌همه زحمت کشیدیم، فرمود که خرّمشهر را خدا آزاد کرد؛ خرّمشهر را خدا آزاد کرد! این مهم است؛ معنای این چیست؟ معنای این آن است که اگر شما مجاهدت کردید، قدرت خدا می‌آید پشت شما.با این منطق، همه‌ی دنیای مسخّرِ استکبار را هم خدا میتواند آزاد کند. با این منطق، هر ملّتی میتواند مستضعف نماند؛ به شرطی که این منطق تحقّق پیدا کند. وقتی ما این منطق را داشتیم، شکست‌ناپذیر میشویم. وقتی با این منطق وارد میدان شدیم، ترس و مرعوب شدن [نخواهد بود]؛ قدرت نظامی یا تبلیغاتی یا پولی و مالی و اقتصادیِ قدرتها درمقابل ما، دیگر ترسناک و هولناک نخواهند بود؛ متّکی هستیم به قدرت خدا. قدرت خدا پشت سر آن کسانی می‌آید که وارد میدان میشوند، حرکت میکنند، تلاش میکنند، خودشان را برای همه کار آماده میکنند؛ اینها متّکی‌اند به قدرت الهی. ذلِکَ بِاَنَّ اللهَ مَولَی الَّذینَ ءامَنوا وَ اَنَّ الکفِرینَ لا مَولی‌ لَهُم این آیه‌ی قرآن است؛ خدا، مولای شما است؛ شما مولایی دارید که همه‌ی عالمِ وجود تحت قدرت او است؛ این مولای شما است.

ج : جوانهای عزیز! فردا مال شما است، آینده مالِ شما است؛ شما هستید که باید این تاریخ را با عزّتش محفوظ نگه دارید؛ شما هستید که این بارِ مسئولیّت را بردوش دارید

د: خرّمشهرها در پیش است؛ نه در میدان جنگ نظامی، [بلکه‌] در یک میدانی که از جنگ نظامی سخت‌تر است. البتّه ویرانی‌های جنگ نظامی را ندارد؛ بعکس، آبادانی به دنبال دارد، امّا سختی‌اش بیشتر است.

در طول ۵سال بعد از این بیانات در نظام جمهوری اسلامی خرمشهرهای بسیاری را همگان در سراسر کشور و در وزارتخانه ها و دستگاه ها و سازمان های مختلف شاهد و نظاره گر بودند که در نهایت پیش بینی رهبر معظم انقلاب اسلامی از فتح خرمشهرهایی که آبادانی و پیشرفت بدنبال دارد؛ در ۲۸خرداد ۱۴۰۰ با همت جوانان مومن و انقلابی مثل یک معجزه الهی رقم خورد و حقیقتا همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند این خرمشهر را خدا آزاد کرد و به تبع آن دیگر خرمشهرها در تهران و سراسر استان ها را آزاد نمود.

اما مساله اصلی این است که عظمت فتح این خرمشهر و آزادی خرمشهرهای که در طول چند ماه گذشته را بسیاری از افراد نمی دانند و بسیاری از مردم از جزییات ویرانه خرمشهرهایی که آیت الله رئیسی در دولت مردمی اش تحویل گرفته است و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی می بایست آنها را بازسازی انقلابی و آباد کند بی اطلاع هستند و این نقطه ای است که در آستانه این فتح و پیروزی؛ شبکه تحریف رسانه ای دشمنان و پیاده نظام داخلی آن بر روی آن طراحی جنگ تبلیغاتی و سرمایه گذاری ویژه ترکیبی جهت ساخت انبوه و مستمر روایت های جعلی نموده است تا نه تنها امید مردم را در سالروز این فتح بزرگ ناامید کنند بلکه زنجیره این آزادی خرمشهرها را نیز قطع کنند.

عامه مردم در ماههای پیش رو علاوه بر آگاهی کامل نسبت به عظمت این فتح و حماسه ، باید به درک درستی از چرایی و ابعاد رسیدن یا رساندن عمدی ساختار اداری دولت ، وزارتخانه ها ، دستگاه ها و سازمان های ذیربط آن به نقطه سقوط به بوروکراسی دوم(نقطه مرگ دستگاه های اداری) در نمودار عمر آنها تا پیش از ۲۸خرداد ۱۴۰۰ و استقرار دولت مردمی آیت الله رئیسی دست پیدا کنند و علل و علت العلل انباشت سونامی گونه مسائل ملی ، استانی و ایجاد

موانع یا خود تحریمی های داخلی از سوی عناصر نفوذی را دقیقا بدانند و همچنین درک کنند که آیت الله رئیسی و دولت و استانداران او مسئولیت خرمشهر دولت_کشوری آزاد شده ای را در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ برعهده گرفته است که با کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیاردی ، بدهی‌ ۱۵۰۰ هزار میلیاردی ،صادرات نفت کمتر ۶۰۰ هزار بشکه ،پیش‌خوری ارز کل سال ۱۴۰۰ در ۵ ماه اول ، سررسید بدهی‌های هر ماه حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان برای ۴ سال و... مواجه بوده است و او توانسته بخش اعظمی از آن را مرتفع کند و بسمت آزاد کردن دیگر خرمشهرها و جلب گسترده رضایت مردم برود و همین باعث ترس و وحشت اتاق فرماندهی جریان ضد انقلاب ، سران و افسران میدانی آنان در ایران شده است و با طراحی های پیچیده از چند جبهه تا سالروز فتح خرمشهر دولت بدنبال تحمیل جنگ تجاوزکارانه موسوم به طوفان روایت ها در فضای مجازی هستند.

استراتژی جهاد تبیین و روایت گری های ما از فتح خرمشهرها که رهبر معظم انقلاب اسلامی از آغاز به کار دولت تا کنون بعنوان یک تکلیف قطعی و فوری از آن بطور مکرر یاد کردند ؛ رمز تداوم و استمرار فتح خرمشهرها در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی و شکست این طراحی عظیم جنگ روایت های دشمنان خارجی و ایادی داخلی لیبرال و منافقین است.

این خرمشهر اشغال شده در فضای مجازی با تحمیل یک جنگ نابرابر شناختی و ترکیبی؛ با همان منطق صدرالاشاره مورد تاکید مقام معظم رهبری در فتح خرمشهر و نیز وارد میدان شدن و مجاهدت های جوانان مومن و انقلابی آزاد خواهد شد و این پروژه جنگ تبلیغاتی دشمن شکست سنگینی خواهد خورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار