حاشیه سازی اصلاح طلبان برای نمایندگان گلستان:

روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در صفحه نخست خود تصویری درشتی از برخی نمایندگان در کنار ظریف قرار داده و در ادامه با تیتر درشت از" اعلام موجودیت حزب باد" خبر می دهد .

آیا منظور روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد از "حزب باد" نماینده گرگان است؟

به گزارش گلستان 24، تیتر یک روزنامه آفتاب یزد  چهارشنبه 31 تیرماه در محافل عمومی استان گلستان محل بحث های مختلفی شده است . ماجرا از آنجا آغاز شد که روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در تیتری تحت عنوان "اعلام موجودیت حزب باد" برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به "حزب باد" تعبیر کرد و مواضع آنها را بر اساس منافع روز خواند .

اما نکته جالب توجه این تیتر عکس درشتی است که در صفحه نخست خود نهاده و اتفاقا در این عکس چهره ظریف وزیر امور خارجه و عیسی امامی نماینده گرگان برجسته و قابل مشاهده است .

طی 24 ساعت گذشته افراد زیادی در رابطه با این موضوع بحث کرده اند که آیا منظور این روزنامه اصلاح طلب از حزب باد نماینده مردم گرگان بوده یا خیر ؟

البته این آخرین باری نیست که رسانه های اصلاح طلب نمایندگان استان گلستان را مورد تخریب قرار داده اند .

ماه گذشته بود که "سایت انتخاب" با ارائه فیلمی از مشاجره لفظی ظریف و کوچک زاده ، فیلمبرداری این کلیپ که با موبایل بوده را به "رحمت الله نوروزی" نماینده علی آباد کتول منتسب کرد و موجی از تخریب علیه این نماینده پر تلاش را رقم زد که در ادامه نماینده علی آباد از این سایت به دادستان تهران شکاست کرد.

بعد از آن نیز اسم دو تن از نمایندگان گلستان یعنی "سید علی طاهری" و "محمد جواد نظری مهر" در شبکه های اجتماعی در بین 80 نماینده ای دیده شد که مثلا مخالف توافق هسته ای بودند و از افراد درخواست می شد به این دلیل در دور بعد به این نمایندگان رای ندهند .

بنظر می رسد یک جریان هدفمندی مشغول تخریب چهره نمایندگان استان گلستان است تا آرایش کرسی های مجلس دهم از استان گلستان ، نفراتی غیر از چهره های فعلی باشند .

23408 367

بخش هایی از مطلب روزنامه افتاب یزد که در حقیقت عنوان یادداشت یکی از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم است را به قلم جلال جلالی زاده می خوانیم:

"این افراد در جامعه حضور دارند و در بزنگاه‌های حساس به رنگ‌های مختلف درمی‌آیند و هم بر سر ملت و هم بر سر احزاب و گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب کلاه می‌گذارند.

به طور مثال در ایام ریاست جمهوری احمدی‌نژاد جلسات «بنیاد باران» به دلیل فشارهای سیاسی موجود با حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر عضو تشکیل می‌شد. اما در همین جلسه اخیر بنیاد باران حدود ۶۰۰- ۵۰۰ نفر حضور یافتند و برخی از حضار هم «حزب بادی» بودند و منافعشان ایجاب می‌کرد تا در این جلسه حاضر باشند.

. به نظر من در این ۸ سال افراد مخلص از افراد فرصت طلب شناخته شدند و در نتیجه در آینده کمتر فرصت ابراز وجود پیدا خواهند کرد. من بر این باورم که باید این افراد افشا شوند عدم افشای این افراد موجب می‌شود تا آنها بر سر سفره آماده حاضر شوند و نان مردم را بخورند."

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار