محمد علی فارقی، در مصاحبه با گلستان24،

گروهی از بزرگان نظام و کسانی که همه اعتبارشان از نظام و امام (ره) است نیز، سکوت پیشه کردند و به جای حمایت از ولایت و پشتیبانی از حضرت آقا، سکوت کرده و هنوز خواهان توافقی هستند که مصالح نظام و ملت در آن لحاظ نشده و اهداف انقلاب در آن زیر پا گذاشته شده است.

برخی از بزرگان نظام بجای حمایت از ولایت سکوت کرده اند/ مردم با شهدا تجدید پیمان کردند

محمد علی فارقی، مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید: طبق گفته سردار باقرزاده، هر زمان که در مسائل نظام به مشکل بر می خوریم و نیاز می شود که دوباره آرمان های انقلاب و امام (ره) یادآوری شود، شهدا می آیند و فضای سیاسی جامعه را به سوی ولایت و آرمان های امام و شهدا سوق می دهند.

فارقی شهدای غواص حمایت از ولایت

 فارقی معتقد است که امروز متاسفانه در مذاکرات به خطوط قرمز تعیین شده مقام معظم رهبری توجه نشده است. گروهی از بزرگان نظام و کسانی که همه اعتبارشان از نظام و امام (ره) است نیز، سکوت پیشه کردند و به جای حمایت از ولایت و پشتیبانی از حضرت آقا، سکوت کرده و هنوز خواهان توافقی هستند که مصالح نظام و ملت در آن لحاظ نشده و اهداف انقلاب در آن زیر پا گذاشته شده است.

وی ادامه می دهد: در این شرایط شهدا آمده اند تا فضای کشور را معنوی کنند. مرد دوباره پیمانی که با امام (ره) و شهدا بسته اند را تجدید کرده و به همه مسئولین گوشزد کردند که هنوز در خط ولایت هستند و از رهبر معظم انقلاب اطاعت محض می کنند.

فارقی شهدای غواص حمایت از ولایت

مسئول حوزه علمیه سفیران هدایت با بیان این که "ما شاهد بودیم که مردم و جوانان حتی برادران و خواهران اهل سنت ما در سیمین شهر و کلاله، برای مظلومیت شهدا اشک می ریختند و مراسم تدفین این عزیزان را بسیار پر شور برگزار کردند، می گوید: حضور شهدا حتی توطئه دشمن را برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از بین برده است.

ارسال نظر

  • رهگذر خسته
    0

    سلام
    جالب بود. کاش نام این آقایانی که سکوت کرده اند را هم می گفتند.

آخرین اخبار