ابوالقاسم عبدی، فعال فرهنگی گرگان، در پاسخ به سوال گلستان24:

فائزه هاشمی دروغ می گوید. موارد تخلف مهدی هاشمی کاملا روشن است و وی باید به اشد مجازات برسد.

« مهدی هاشمی باید به اشد مجازات برسد»

ابوالقاسم عبدی، فعال فرهنگی استان و مسئول فرهنگی دفتر بنیاد غدیر و حوزه علمیه امام صادق (ع) است. وی در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، می گوید که معتقد است اظهارات فائزه هاشمی، مبنی بر بی گناهی برادرش، یک دروغ بزرگ است. وی می گوید، مهدی هاشمی باید به اشد مجازات برسد.

عبدی با بیان این که «ما به قوه قضائیه اعتماد داریم»، می گوید: توقع ما از قوه قضائیه این است که بدون در نظر گرفتن فشار ها و بدون مصلحت سنجی، حکم مهدی هاشمی را صادر کند. همان طور که حکم آقای رحیمی، و بقیه را داد، حکم این دادگاه را هم صادر کند.

مهدی هاشمی

وی می گوید گاهی فشار هایی بر قوه قضائیه وارد می شود که فکر می کنند اگر حکم سنگینی به مهدی هاشمی بدهند، به بعضی ها بر می خورد و برخی که پشت وی هستند، ممکن است دست به کار های دیگری بزنند. این اشتباه است و وی باید بر اساس قانون به اشد مجازات برسد. موارد تخلف این آقا کاملا مشخص است و حکم هم باید روشن و واضح باشد.

عبدی با توجه به شرایط کنونی کشور و منطقه معتقد است که، بهتر است کشور در آرامش باشد و با علنی برگزار کردن دادگاه مهدی هاشمی مخالف است. اما وی می گوید: با این وجود قوه قضائیه می تواند حکم خوب و روشنی برای وی صادر کند.

ارسال نظر

آخرین اخبار