عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با شعار نمی توان مشکلات را حل کرد، گفت: مواظبت در ارتباطات پسا برجام یکی از راهکارهای ثبات گفتمان استقلال، آزادی و عزت کشورمان است.

جذب نخبگان،  پروژه نفوذ در دستور کار غربی ها پس از پسا برجام/ باید مواظب ارتباطات پسا برجام بود

محمدجواد نظری مهر، عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار  سایت خبری تحیلی گلستان24،  با اشاره به اینکه آمریکایی ها با نگاه سلطه جویانه خود می خواهند در تمام کشورها نفوذ داشته باشند، گفت: تجربه هشت سال دفاع مقدس و مذاکرات هسته ای مقاومت مردم ایران را به آنها نشان داد و به عبارتی مفهموم به کرسی نشاندن حرفشان در ایران منتفی شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه در پشت سر رهبر انقلاب ایستاده اند و همین امر موجب شده تا دسیسه های دشمنان همیشه مشخص شود، اظهار کرد: با عملیاتی شدن برجام و لغو تحریم ها برخی از مشکلات حل خواهد شد و برخی دیگر نیز با تلاش خودمان حل می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان با تاکید براینکه عده ای فکر می کنند در صورت واکنش مثبت به برخی از کشورها مشکلات حل می شود، افزود: این تفکر نباید رواج پیدا کند و مردم باید بدانند این حرف یک دروغ است.

محمدجواد نظری مهر

به گزارش گلستان24، نظری مهر با تاکید براینکه اگر غربی ها در پسا برجام از مندرجات ذکر شده تخطی کنند مشکلی برای کشورمان بوجود نمی آید، ادامه داد: در هر صورت ایران با مذاکرات هسته ای به همه جهان نشان داد که به دنبال بمب اتم نیست و کشوری صلح جو است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی هوشیاری مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) در مذاکرات هسته ای را یکی از موضوعاتی دانست که موجب عدم سو استفاده غربی ها شد، بیان کرد: باید برای بدست آوردن محصولات مختلف متکی به تولید داخلی و بومی باشیم.

وی با تاکید براینکه دولتمردان در بخش های کشاورزی و مواد تبدیلی نباید اقدام به خام فروشی کنند، گفت: فراورده سازی محصولات تولید داخل و صادرات کالا و خدمات باید در دستور کار دولت باشد زیرا همین امر خود به نوعی تامین کننده امنیت کشور خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستانکشورهای غربی را محتاج منابع خاورمیانه و کشورمان دانست و افزود: متاسفانه در زمینه مدیریت منابع ضعیف هستیم از این رو باید مدیریت داخلی کشورمان را تقویت کنیم تا بتوانیم حداکثر بهره از منابع را کسب کنیم.

*جذب نخبگان، پروژه نفوذ در دستور کار غربی ها پس از پسا برجام

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی داشتن برنامه ریزی کاری را دومین راهکار برای جلوگیری از نفوذ دشمنان در پسابرجام عنوان کرد و با بیان اینکه با شعار نمی توان مشکلات را حل کرد، تاکید کرد: دانشمندان و نخبگان خوبی در کشور وجود دارد که متاسفانه با دسیسه ای غربی ها در حال خارج شدن از کشور هستند از این رو باید با حمایت از نخبگان از فرار مغزها که یکی از شیوه های نفوذ است جلوگیری شود؛ متاسفانه اراده ای برای رفع این مهم دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه ایران مخالف صددرصدی رژیم غاصب صهیونیستی است و همین امر موجب شده آمریکا در مقابل ایران بایستد، ادامه داد: ما مشکلی با مردم آمریکا نداریم ولی سیاسیون آمریکا دست از خونخواری و جنایت در تمام دنیا بر نمی دارند که هم اکنون نمونه تجاوز های آنان را می توان در یمن و دیگر کشورها مشاهده کرد.

نظری مهر مواظبت در ارتباطات پسا برجام را یکی از راهکارهای ثبات گفتمان استقلال، آزادی و عزت کشورمان خواند و بیان کرد: ایجاد ارتباط با همه کشورها موجب رفع مشکلات کشور نمی شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش به حمایت از تولید داخلی در دوران پسا برجام، خاطرنشان کرد: برای حمایت مالی از تولید داخلی باید سیستم بانکی کشور تغییر کند تا بتوانیم کالاهای بومی مناسب و قابل رقابت با دیگر کشورها تولید و صادر کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار