به ایام ثبت نام کاندیداها نزدیک تر می شویم و فعالیت های کاندیداها به روزهای گرم خویش در سرمای شهر رسیده است.

شنیده های انتخاباتی از کاندیداهای غیرترکمن گنبدکاووس

 به گزارش گلستان24، درحالیکه هر روز شاهد اعلام حضور جدیدی از ترکمنهای گنبدکاووس هستیم،غیر ترکمنهای این شهر با تعداد کمتر کاندیدا به فعالیت های انتخاباتی خویش می پردازند.

از نظر بسیاری از فعالان گنبدکاووس سلیمان عباسی که با چهل و هشت هزار رای به کرسی مجلس رسید از بخت کمی برای راهیابی دوباره به مجلس برخوردار است و شنیده ها حاکی است که بخشی از نیروهای سلیمان عباسی جذب ستاد فرهاد شیبک شده اند.

شنیده های انتخاباتی

بر اساس شنیده ها نیز چند روز قبل علی علیاری به عنوان رئیس دفتر سلیمان عباسی معرفی شد.

فرهاد شیبک در حال رایزنی با سیستانی های گنبدکاووس است و اقبال بالایی در میان این قوم دارد،بخشدار سابق داشلی برون که عزم جدی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد از جمله افرادی است که می تواند آرای خوبی از بین سایر غیرترکمن های گنبدکاووس کسب کند،شیبک با توجه به اینکه سمت بخشدار سابق داشلی برون را بر عهده داشت نیم نگاهی نیز به آرای این بخش دارد.

بر اساس شنیده ها فرهاد شیبک تحت هر شرایطی در انتخابات حضور خواهد داشت و به نفع کسی کنار نخواهد رفت.

غلامحسین زنجانی از جمله کسانی است که ثبت نام وی قطعی به نظر می رسد و براساس نظر برخی از فعالان گنبدی از شانس کمتری نسبت به عباسی و شیبک برخوردار است.

طبق شنیده ها رسول پایدار که از کارشناسان شبکه بهداشت گنبدکاووس به شمار می رود فعالیت های انتخاباتی خویش را آغاز کرده است.

مجید میر از جمله کاندیداهایی است که اخیرا از اعلام حضور خود خبر داد و انتظار می رود فعالیت های انتخاباتی خویش را شروع کند.

نبی الله آخوندی و فرید عابدی از کاندیداهایی به شمار می روند که بصورت چراغ خاموش فعالیت می کنند،بنا به شنیده ها از شانس کمتری نسبت به سایرین برخوردار هستند.

طبق برخی شنیده ها در سطح شهر اجماع بر روی دکتر عباسی رخ خواهد داد که با توجه به قرائن این اجماع بعید بنظر می رسد چرا که براساس شنیده ها فرهاد شیبک،غلامحسین زنجانی و رسول پایدار مصمم در کاندیداتوری خویش هستند و حتی شیبک و زنجانی اعلام کردند تا آخر در عرصه حضور خواهند داشت.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی/ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار