یک زن محجبه آمریکایی که در جریان سخنان دونالد ترامپ در کارولینای جنوبی در اعتراض به سخنان ضد مهاجرتی وی در سکوت ایستاده بود، در اقدامی توهین‌آمیز از سالن بیرون انداخته شد.

اخراج زن مسلمان از جلسه انتخاباتی ترامپ

 به گزارش گلستان24، به نوشته روزنامه دیلی میل، «رز حمید» 56 ساله زنی مسلمان است که با پوشیدن روسری و به تن کردن تی‌شرتی با نوشته "سلام. من برای صلح آمده‌ام" به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 رفت و درست در پشت سر ترامپ قرار گرفت. وی امید داشت با این حرکت خود عقیده برخی از حامیان ترامپ را درباره پیروان اسلام تغییر دهد.

زن محجبه آمریکایی

ترامپ در سخنان جنجالی‌اش درباره پناهجویان سوری بر لزوم ممنوعیت ورود آنها به خاک ایالات متحده آمریکا صحبت کرد و گفت که بسیاری از آنها با داعش در ارتباط هستند! این زن مسلمان در اعتراض به سخنان ترامپ در جای خود ایستاد. پس از آن پلیس فورا دست به کار شد و وی را از سالن خارج کرد. طرفداران ترامپ میلیاردر هم سخنانی توهین‌آمیز علیه این زن مسلمان مطرح کردند. یکی از مردان حاضر فریاد می‌زد: «تو بمب داری. تو بمب داری!»

پس از خارج شدن رز حمید، ترامپ به حامیانش گفت: «این تنفر علیه ماست که غیر قابل باور است. این تنفر آنهاست نه ما.»

 

اخراج زن مسلمان از جلسه انتخاباتی ترامپ

 

این زن مسلمان در مصاحبه با سی‌ان‌ان و دلایل حضورش در کارزار انتخاباتی ترامپ گفت: «من به این نتیجه رسیدم که حامیان ترامپ احتمالا هرگز یک مسلمان ندیده اند بنابراین به آنها فرصت دادم تا با یک مسلمان دیدار داشته باشند. من اصلا قصد نداشتم حرف و یا سخن ناشایستی بیان کنم اما اگر او به من حرفی می‌زد که احساس می‌کردم باید پاسخی به آن بدهم، این کار را می‌کردم. پیش از آنکه من در اعتراض به سخنان ترامپ بایستم، همه چیز خوب بود و کسانی که اطرافم نشسته بودند، به نظر مشتاق می‌آمدند اما زمانی که ایستادم، همه چیز تغییر کرد و حقیقت چهره‌های آنها رویت شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار