حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد:

این که بگوییم دشمن در این انتخابات نفوذ نکرده است، کذب است. دشمن نه تنها در مجلس، بلکه در نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام نفوذ کرده است.این به هوشیاری نمایندگانی که برای مجلس دهم انتخاب شده اند، به عنوان کسانی که مدافع ارزش ها هستند، بر می گردد،

نمایندگان منتخب مردم بیش از پیش مراقب نفوذ دشمن باشند/ مردم در انتخابات، نارضایتی خود را از تصمیم گیری های مجلس نشان دادند

حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، در انتخابات 7 اسفند، همانگونه که انتظار داشتیم و مقام معظم رهبری هم به آن تاکید کرده بودند، حضور حداکثری مردم ، شکل گرفت. می توان گفت این انتخابات بعد از فتنه 88، یکی از مهمترین انتخابات نظام بود که 65 درصد مردم در آن شرکت کردند. مجلس آینده نیز با وجود افراد انتخاب شده توسط مردم، مجلس خوبی خواهد بود و امیدواریم در راه آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری قدم بردارد.

وی تاکید کرد: این که بگوییم دشمن در این انتخابات نفوذ نکرده است، کذب است. دشمن نه تنها در مجلس، بلکه در نهاد های تصمیم گیر و تصمیم ساز نظام نفوذ کرده است. این به هوشیاری نمایندگانی که برای مجلس دهم انتخاب شده اند، به عنوان کسانی که مدافع ارزش ها هستند، بر می گردد، تا نسبت به فتنه های جدید که از سمت این عناصر شکل می گیرد، هوشیار باشند تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد. امیدواریم در آینده موضوعی پیش نیاید تا ما شاهد تاثیر نفوذ در تصمیم گیری های مجلس باشیم.

 

حاج اقا پوراسد انتخابات

 

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا، با بیان این که اکثر نمایندگان مجلس نهم مجددا توسط مردم برای مجلس آینده رای نیاوردند. افزود: مردم به گونه ای انقلاب فکری خود را نسبت به جریان های تصمیم گیر و تصمیم ساز مجلس نشان دادند. این نشان می دهد که تصمیم هایی که در مجلس نهم گرفته شد راضی کننده نبود و رضایت مردم را جلب نکرد. توقع از نمایندگان مردم در مجلس این است که آن چه که به صلاح مردم، جامعه و کشور است را در مجلس تصویب کنند و در لوایحی که دولت به مجلس ارائه می کند از حق مردم دفاع شود.

وی در ادامه گفت: مردم با این کار عدم رضایت خود را نسبت به تصمیم گیری های مجلس در مسائل خود نشان دادند. نمی توان ادعا کرد که گروه خاصی مد نظر بود، زیرا نمایندگان مجلس نهم از چند طیف احزاب هستند که مجددا در این مجلس هم بر کرسی می نشینند. فقط افراد هستند که تغییر کرده اند. مردم با این کار خود نشان دادند که از تصمیم گیری هایی که در مجلس گرفته شده است نا راضی هستند و منافع مردم و آرمان های انقلاب و نظام  مد نظر گرفته نشده است. امیدواریم که مجلس دهم این موضوع را متوجه شده و مد نظر قرار دهند.

ارسال نظر

آخرین اخبار