کاسبان رای این روزها کجا می روند؟

نورمحمد تربتی نژاد نیز از غافله غقب نمانده و قبل از حضور در جلسه انتخاباتی در اق قلا با همراهی علی ا صغری در منزل حاج خلیل حضور یافت.

جشن عروسی سیاسی در آق قلا

به گزارش گلستان24،  این روزها ترکمن صحرا شاهد جشن های عروسی بیشماری است که در شهر ها و روستاهای ان برگزار می شود.

دیشب در اق قلا حاج خلیل ماهری عضو شورای شهر به مناسبت ازدواج اخرین و کوچکترین فرزند خود مجلس جشنی بر پا نمود. این عروسی به لحاظ حضور برخی شخصیتهای سیاسی و اجتماعی مورد توجه قرار گرفت که شاید اشاره به ان جالب توجه باشد.

جشن عروسی سیاسی

–ابتدا باید گفت که نام داماد مشابه نام عبدالرزاق اخوند رهبر دوست دیرین حاج خلیل می باشد که دیشب یکی از غایب بین سرشناس بود ؛ زیرا چند ماهیست رابطه این دو نفر بدلایلی به شدت شکراب می باشد.

— اما برخلاف اخوند رهبر عبدالحی اخوند میرزاعلی امام جمعه اق قلا در این جشن حضور یافت.

–نکته دوم اینکه قره جه طیار منتخب مردم گنبد کاوو س با همراهی چند نفر د ر این جشن قبل از صرف شام حضور یافته و نماز جماعت مغرب را در بین مردم اق قلا اقامه نمود ؛ که پس از صرف شام ؛ بازار گرفتن عکس سلفی و دیدار با طیار داغ بود .

— حضور فرماندار اق قلا در این جشن دور انتظار نبود الیاس هیوه چی که بندرت در بین مردم اق قلا حضور میابد ترجیح داد در این جشن شرکت نماید.

— اما حضور امانگلدی ضمیر فرماندار گمش دفه به نوبه خود جالب توجه بود که همرا ه با نزدیکان خود در عروسی شرکت نموده بود.

— علی رغم انتظارات و تعطیلی مجلس ؛ سید علی طاهری در جشن عروسی اخرین فرزند دوست خود در اق قلا شرکت نکرد.

— مهندس نبی هزار جریبی یکی از کاندیداهای دور دوم انتخابات به همراه یکی از کارمندان ترکمن استانداری دقایقی در مراسم حضور یافته و سپس عازم جشنی دیگر در روستای دوگونچی شد.

— البته نورمحمد تربتی نژاد نیز از غافله غقب نمانده و قبل از حضور در جلسه انتخاباتی در اق قلا با همراهی علی ا صغری در منزل حاج خلیل حضور یافت.

— اما مهندس امانزاده همسایه دیوار به دیوار حاج خلیل قبل از مراسم شام و ازدحام به همسایه خود جشن عروسی تبریک گفته و بلافاصله جشن را ترک کرده است.

شایان ذکر است اصلیت امانزاده از روستای اقدگش در هشت کیلومتری شرق اق قلا ست که چندین سال است که ساکن محله عید گاه می باشد.

انتهای پیام /

منبع: سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار