صفرعلی اخلی:

دیگر زمان صحبت و نظریه پردازی پیرامون اقتصاد مقاومتی گذشته است. این موضوعات نیاز به اقدام دارد و وقت آن رسیده است که از تئوری پردازی و نظریه دادن خارج شویم.

زمان صحبت و نظریه پردازی درباره اقتصاد مقاومتی گذشته است/با تکیه به درون می توانیم در عرصه جهانی پیشرفت کنیم

صفرعلی اخلی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، بیان کرد: مقام معظم رهبری، به عنوان دیدبان ارشد نظام، مسائل را بر اساس نگاهی که از بالا به موضوعات مختلف کشور دارد، تحلیل کرده و بر اساس آن برای هر سال یک عنوان را انتخاب می کنند. از آنجایی که در چندسال گذشته شرایطی توسط دشمن برای ما ایجاد شد که تنها راه برون رفت از آن اتکای به درون و درآمد های داخل کشور بود، مقام معظم رهبری، به اقتصاد مقاومتی  یا همان اقتصاد از درون تاکید کردند.

وی ادامه داد: ما در حوزه های مختلفی چون اختراعات، تولید انرژی و پزشکی سطح بالایی در جهان داریم. در سیاست هم امروز یکی از برترین کشور های جهان هستیم. موضوع مهمی که اکنون باید به آن بپردازیم اقتصاد است. موضوعی که برای نیل به آن همه، اعم از دولتمردان، مردم، طبقه روشنفکر ، طبقه کارگر و کارمند باید کمک کنند. شعار امسال، مال همه آحاد ملت است و هر کس می تواند باید در سطح خود در این موضوع نقش ایفا کند.

 

صفرعلی اخلی اقتصاد مقاومتی

 

اخلی تاکید کرد: با تکیه به درون می توانیم در عرصه جهانی پیشرفت کنیم . ما در عرصه های مختلف تحریم ها را پشت سر گذاشتیم و در این دوران هم باید با اقتصاد مقاومتی رو به جلو حرکت کنیم. اقتصاد مقاومتی که ماحصل افکار و اندیشه بزرگان ما است.

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در پاسخ این سوال که چرا مقام معظم رهبری بر "اقدام و عمل" تاکید کردند، عنوان کرد: زیرا دیگر زمان صحبت و نظریه پردازی پیرامون اقتصاد مقاومتی گذشته است. اقتصاد فرهنگ، اقتصاد سیاست، اقتصاد اجتماعی، اقتصاد خدمات، اقتصاد کشاورزی ، صنعتی و اقتصاد علوم نو پدید ما باید رشد کند. این موضوعات نیاز به اقدام دارد و وقت آن رسیده است که از تئوری پردازی و نظریه دادن خارج شویم. به امید و یاری خدا ما در این عرصه هم بار دیگر جهان را متوجه خودمان خواهیم کرد.

 

مصاحبه  از:  فاطمه محمدرضایی

ارسال نظر

آخرین اخبار