حمایت سران اصلاحات از حاج رحمت جلالی؛

اگر راه انقلابی را انتخاب کرده ام، به دنبال رسیدن به مقام و متاع نبودم. سعی کردم که آرمانی فکر کنم و تصمیم امروز من بر اساس آرمانی بود که در آن تربیت شده ام.

قربان دامغانی: تصمیم امروز  بر اساس آرمانی بود که در آن تربیت شده ام / جسارت، شجاعت و خردورزی از خصوصیات آقای جلالی است

به گزارش گلستان24، آقایان مهندس محمدمهدی ایرجی قربان راییجی و سیدعباس حسینی به حامیان حاج رحمت جلالی پیوستند.

 

 حمایت اصلاح طلبان جلالی 1

 

همچنین قربان دامغانی، فعال سیاسی و اصلاح طلب، در مجلسی که جهت حمایت از رحمت اله جلالی، کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در منزل دامغانی تشکیل شد عنوان کرد: آقای جلالی توانستند از بین 18 کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی، دومین مجموع آرا را کسب کرده و به مرحله دوم راه پیدا کنند. بنابراین نسبت به دیگر رقبا، یک گام به پیروزی نزدیک تر هستند. ما باید از فرصتی که داریم به نحو مطلوب استفاده کنیم و با حضور گسترده، پر شکوه و با بکار گیری عقلانیت و خرد جمعی، شرایطی را فراهم کنیم تا در یازدهم اردیبهشت ماه، جشن با شکوه پیروزی آقای رحمت اله جلالی را برگزار کنیم.

 

حمایت اصلاح طلبان جلالی2

 

وی با اشاره به این که دیگر فصل شعار گذشته است، افزود: امروز "اقدام و عمل" یکی از ارکان انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیام نوروزی ابلاغ فرمودند. حجت بر همه تمام است. اگر سربازانی همچون آقای جلای را در سنگر دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی نداشتیم، امروز نمی توانستیم با قدرت در مقابل بیگانگان قد علم کنیم.

دامغانی خاطر نشان کرد: جسارت، شجاعت، خردورزی، علم و دانش ورزی، از خصوصیات آقای جلالی است. ایشان در طول 37 سال عمر انقلاب اسلامی، بی ریا به مردم خدمت کردند. هیچ گاه دنبال میز و مقام نبودند.

 

حمایت اصلاح طلبان جلالی3

 

 وی با بیان این که خیلی ها به من حمله کردند که چرا آقای دامغانی از اصول خود دست کشید و به سمتی رفت که از موضوعات جناحی ما به دور است، بیان داشت: من اینجا اعلام می کنم که مستقل هستم.  وظیفه دارم از آرمان هایی که از امام(ره)، رهبری، شهدا و نیروهای ارزشی به دست آورده ام، محافظت کنم.

قربان دامغانی ادامه داد: اگر راه انقلابی را انتخاب کرده ام، به دنبال رسیدن به مقام و متاع نبودم. سعی کردم که آرمانی فکر کنم و تصمیم امروز من بر اساس آرمانی بود که در آن تربیت شده ام. اصلاح طلبی که به اصول فکر نکند، محکوم به شکست است. اصول گرا هم باید اصلاحاتی که نظر امام (ره) و رهبری است داشته باشد.

این فعال سیاسی با نگاه کارشناسی نسبت به حوزه انتخابی رحمت اله جلالی افزود: جغرافیای غرب گلستان بسیار حساس و دارای پتانسیل های بسیار بالایی است. یکی از دغدغه های جوانان ما بیکاری است. با توجه به ظرفیت های فراوان، به دلیل بی کفایتی برخی از مدیران استانی و شهرستانی، این امر تحقق پیدا نکرده است.

 

حمایت اصلاح طلبان جلالی4

 

وی افزود: بحث دوم، ایجاد ظرفیت های مناسب در بحث بهره وری در محصولات کشاورزی غرب استان است. من تقاضا دارم با وجود این که حیطه کاری آقای جلالی در بحث فرهنگ است، ایشان در کمیسیون کشاورزی کار خود را آغاز کنند. آنچه که ما نداریم، بحث حمایت از تولید و کشاورزی است.

دامغانی در آخر بیان داشت: آنچه که برای ما باقی می ماند ارزش هاست. کسی که در میدان های جنگ حق علیه باطل شرکت می کند، از خدمت به مردم ترسی نخواهد داشت.

ارسال نظر

آخرین اخبار