مرتضی ندامی، در مصاحبه با گلستان24؛

مسئولین دولتی اعلام کردند که پتروشیمی گلستان به علت زیانده بودن، به درد نمی خورد. تیم بازرسی بعد از بازرسی تایید کردند که این مکان برترین پتروشیمی در سطح کشور است و به چند علت هم نه تنها زیان ده نیست، بلکه بسیار عالی است.

نا گفته های پروژه پتروشیمی گلستان و پیگیری های دکتر طاهری/ حمایت دکتر طاهری در فتنه88 از ولایت فقیه و قانون ستودنی بود

شیخ مرتضی ندامی، طلبه حوزه سفیران هدایت، و فعال فرهنگی استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره عملکرد دکتر سید علی طاهری در حوزه صنعت و پتروشیمی استان بیان کرد: پروژه پتروشیمی گلستان، حدودا از سال 86 کلنگ زنی و افتتاح گردید. حدود 100 میلیارد تومان برای آن هزینه شد اما وسایل و دستگاه های مورد نیاز آن تامین نگردید.

وی ادامه داد: دکتر طاهری سال گذشته چندین پیمانکار خصوصی و متخصصین رشته پتروشیمی را دعوت کردند و در این موضوع کم لطفی هایی هم از سوی برخی از مسئولین اتفاق افتاد. مسئولین دولتی اعلام کردند که پتروشیمی گلستان به علت زیانده بودن، به درد نمی خورد. دکتر طاهری تقاضا کردند که یک تیم بازرسی ویژه از این پروژه دیدن کند و اگر این زیاندهی تایید شد، بحث آن جدا است.

 

مرتضی ندامی طاهری

 

ندامی عنوان کرد: تیم بازرسی بعد از بازرسی تایید کردند که این مکان برترین پتروشیمی در سطح کشور است و به چند علت هم نه تنها زیان ده نیست، بلکه بسیار عالی است. یکی به علت نزدیکی آن به مرز کشور های آسیای میانه ، جاده ریلی و دسترسی به آب های خزر که هزینه تمام شده را بسیار اندک می کند. اگر بتوانیم این صنعت را در دستگاه احیا کرده و سریع تر افتتاح کنیم، یکی از موضوعات بزرگ استان، همچون اشتغال حل خواهد شد.

وی درباره عملکرد دکتر طاهری در حوزه کشاورزی نیز افزود: استان گلستان قطب کشاورزی کشور محسوب می شود، حتی استان گلستان در کاشت پنبه، به سرزمین طلای سفید مشهور بود. اما متاسفانه در سال های اخیر کاشت پنبه بسیار کاهش یافته است. دکتر طاهری برای احیای کشت پنبه، طی جلساتی که با کشاورزان استان داشتند، بسیار تلاش کردند. فعالیت ایشان در حوزه کشاورزی بسیار مفید بوده است. در این حوزه آقای دکتر طاهری، به رئیس جمهور و وزیر کشاورزی تذکر دادند.

ندامی گفت: از آن جایی که دکتر طاهری در دوره هشتم هم نماینده مجلس بودند و تجربه بسیاری دارند، عملکرد بسیار خوبی در این دوره در مجلس شورای اسلامی داشته اند.

 

مرتضی ندامی طاهری

 

طلبه حوزه سفیران هدایت خاطر نشان کرد: با این موضوع که عملکرد ها و فعالیت های دکتر طاهری به دلیل تبلیغات نا مناسب به درستی به مردم معرفی نشده است موافق هستم. آقای دکتر باید هر ماه به صورت فصلنامه عملکرد خود را به مردم معرفی می کردند. اما  از آن جایی که دکتر، کار را برای خدا انجام می دهند و نیت ایشان معنوی است، بحث تبلیغ و معرفی خود را گاهی ریا می دانند. اما این انتقاد به ایشان وارد است.

وی درباره جهت گیری ها و حمایت سید علی طاهری از ولایت فقیه اظهار داشت: ایشان فرزند آیت الله طاهری بزرگ هستند. شخصیتی که حتی حاظر بود جان خودش را در راه ولایت فدا کند. با تقدیم کردن یک شهید به انقلاب و ولایت ثابت کرد که در راه ولایت از هیچ چیزی دریغ نمی کند. ایشان در چنین خانواده ای رشد کرده اند و مطمئنا این شخصیت از ولایت دفاع جانانه خواهد کرد. این موضوع را در عملکرد دکتر طاهری بار ها دیده ایم. در فتنه 88 ایشان عملکرد جالبی داشتند، دفاع صد در صد از قانون و ولایت فقیه. یکی از نیروهای ولایی استان که همه دوستان از عملکرد ایشان در حمایت از ولایت فقیه بسیار رضایت دارند.

ارسال نظر

  • نبی خدری
    0

    احسنت، اجرتون با سید الشهدا

آخرین اخبار