رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز از استعفای شهردار این شهر خبر داد و گفت شهردار این شهر طی این نامه از اعضای شورای شهر درخواست کرده تا با استعفای وی موافقت کنند.

محسن دماوندی کمالی ، شهردار بندرگز از سمت خود استعفا داد

یوسف محمدی اظهار کرد: مشکلات خانوادگی و به دور بودن از استرس به توصیه پزشکان مواردی است که شهرداردر استعفای خود مطرح کرده که در جلسه غیرعلنی شورای شهر استعفای ایشان بررسی می شود.

به گزارش گلستان24، وی با بیان اینکه محسن کمالی به مدت ۲۰ ماه به عنوان شهردار منصوب بوده است، افزود: برای رفاه خودش و خانوادش مجبور به قبولی استعفاء ایشان هستیم.

محسن دماوندی کمالی

وی در خصوص معوقه حقوق کارکنان شهرداری گفت: شهرداری معوقه هایی داشته است و هر ماه یک سوم حقوق کارکنان پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز تصریح کرد: کارکنان شهرداری حدود سه ماه حقوق و عیدی طلبکار هستند.

محسن دماوندی کمالی که دارای کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش فلسفه است، در گذشته فعالیت دراداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان کارشناس ارزیابی عملکرد، مسئول آموزش دانشگاه پیام نور بندگز، کارشناس حقوقی، گزینش ومعاونت آموزش و پرورش شهرستان بندرگز را در کارنامه کاری خود دارد.

در مدت مدیریت کمالی، نبود وجود طرح و برنامه راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شهرداری، نبود برنامه عمرانی مناسب برای توسعه عمرانی و زیربنایی در شهر، رسیدگی ضعیف در حوزه گردشگری سواحل دریای بندرگز جزو مواردی بوده است که همیشه اعتراضاتی را از سوی شهروندان این شهر به دنبال داشته است.

در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندرگز مدیریت شهری این شهر از ثبات برخوردار نبوده است و این دومین جابه جایی شهردار این شهر است.

منبع: کناره

 

ارسال نظر

آخرین اخبار