علت استعفای شهردار در فضای مجازی بیماری و مشکلات جسمی وی منتشر شده این در حالی است که ....

پشت پرده استعفای شهردار وعضو شورای بندرگز/خیر و صلاح شخص در میان است یا شهر

به گزارش گلستان24، مدتی پیش محسن کمالی شهردار جوان بندرگز  که کمتر از دو سال است که به سمت شهردار منصوب شده نامه استعفای کتبی خود ار با عنوان مشکلات جسمی و به دور بودن از استرس به توصیه پزشکان تقدیم شورای شهر نمود ، ولی برخی علت این استعفا را اعمال نفوذ قدرت برخی از اعضای شورای شهر در مسائل شهرداری و جابه جایی های کارکنان این اداره می دانند .

استعفای شهردار وعضو شورای بندرگز

این در حالی است که اعضای شورای شهر ورود در برخی مسائل شهری را صلاح شهر دانسته و عنوان کرده اند ولی شهردار بندرگز در گفتگوهای خودمانی از اعمال نفوذ قدرت برخی از اعضای شورای شهر در جابه جایی کارکنان شهرداری وبخشی از مسائل شهری اظهار ناراحتی کرده است.  

شنیده ها حاکی است شهردار بندرگز در روز شنبه استعفای کتبی خود را تقدیم شورای شهر نمود این در حالی است که هنوز پذیرش استعفای از سوی اعضای شورای شهر مورد تایید قرار نگرفته است و درگیری های لفظی در شورای شهر وجود دارد.

در جلسه ای که در روز گذشته برای تایید استعفای شهردار بندرگز صورت گرفت پس از بحث و درگیری لفظی شدید بین اعضای شورای شهر سید مهدی میرکریمی عضور شورای شهر بندرگز به حمایت از محسن کمالی استعفا داد و همچنین فاضل جهانشاهی از جلسه خارج شد و جلسه با عدم حضور دو نفر از وجاهت نصب قانونی خارج شد، شورای شهرو شهرداری به چه سمتی می روند منافع شخصی در میان است یا منافع شهر.

تایید استعفای شهردار نیاز به امضای 4 نفر از 5 عضو شورای شهر بندرگز را دارد،با احتمال حضور فاضل جهانشاهی در جلسه شورا  امروز، در مورد تایید استعفای شهردار تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار