حسین رجبی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل:

اگرچه ما بی سواد ها نمی توانیم راجع به موضوی پیاده روی جناب ظریف و دفاع دولت از توهین های اخیر به پیامبر اسلام (ص) نظر دهیم، اما در فرهنگی که ما بی سواد ها بزرگ شده ایم، حد اقل کاری که جناب ظریف می توانستند در آن زمان انجام دهند این بود که پیاده روی نمی کردند. یا می توانستند سفرشان را به تعویق بیاندازند. حالا محکوم هم نکردند که نکردند! این یک موضوع شرم آور بود.

ما منتقدان بی سواد هستیم ولی، این پیاده روی شرم آور بود

حسین رجبی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل و فعال فرهنگی شهرستان علی آباد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، درباره نامه اخیر رهبر معظم رهبر انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: این نامه یک پیام دو وجهی است. یکی آن که در دل رهبران غربی، ترس و واهمه ایجاد کرد. زیرا این اقدام  باعث می شود که جوان های بیشتری به اسلام رو بیاورند و تبلیغاتی که با هزینه های بالا از طریق رسانه های مختلف و فضای مجازی برای ایجاد اسلام هراسی توسط آنان، طی چندین سال انجام گرفته بود، با انتشار یک نامه ساده از بین می رود. همچنین یک مرحله جدید از بیداری جهانی بعد از آن بیداری اسلامی، بوجود آمده است و حضرت آقا قصد داشتند که جوانان دنیا درباره اسلام ناب تفکر کنند. این آغاز یک مرحله جدید  از دعوت افراد به اسلام و گفتمان انقلاب اسلامی است.

ffffff

رجبی در ادامه افزود:  به نظر بنده این روش که حضرت آقا به کار گرفتند، بسیار ساده بود که از چندین کنفرانس  و مصاحبه ، تاثیر و بازتاب بیشتری در جهان داشت. این نامه همچنین یک سابقه تاریخی داشت. نمونه این کار را حضرت امام (ره) نیز چندین سال پیش به گرباچوف نوشته بودند.

hhhhhhhhhhhh

کارشناس ارشد حقوق بین الملل همچنین با توجه به بی سواد خواندن منتقدین از سوی آقای روحانی، رئیس جمهور کشورمان، یاد آور شد:  اگرچه ما بی سواد ها نمی توانیم راجع به موضوع پیاده روی جناب ظریف و دفاع دولت از توهین های اخیر به پیامبر اسلام (ص) نظر دهیم، اما در فرهنگی که ما بی سواد ها بزرگ شده ایم، حداقل کاری که جناب ظریف می توانستند در آن زمان انجام دهند این بود که پیاده روی نمی کردند. یا می توانستند سفرشان را به تعویق بیاندازند. حالا محکوم هم نکردند که نکردند! این یک موضوع شرم آور بود.

ارسال نظر

  • علی ابادی
    0

    احسن احسن

    رشته تحصیلی ات حسابی به سخنان ت میخوره

  • ناشناس
    0

    بسیار عالی
    موفق باشید

  • سید
    0

    داش حسین، دمت گرم. گل گفتی.

  • جعفر
    0

    حسين جون كارت درسته

  • ناشناس
    0

    کاملا با ایشون موافقم.

آخرین اخبار