در اولین مصاحبه پس از کنار رفتن از مجلس عنوان شد :

نماینده سابق غرب گلستان گفت : ما هنوز در گلستان یک اسکله و بندرگاه نداریم ، بنده این را فریاد زدم و مطرح کردم ولی هنوز پیگیری نشده است ، مگر می شود استان گلستان بخواهد پیشرفت کند ولی محل تاخت و تاز شود و یا به دوران شکوه قدیم خود بازگردد ولی این امکانات نداشته باشد.

ناگفته های نظری مهر از وضعیت استان / نطق های من در مجلس سانسور می شد

به گزارش گلستان 24، محمد جواد نظری مهر نماینده مردم بندرگز ، کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان در مجلس هشتم و نهم  شورای اسلامی ایران در اولین مصاحبه خبری پس از کنار رفتن از مجلس اظهار داشت : اولویت کار ما در دو دوره مجلس 8 و 9 خدمت مردم بوده و من سعی کردم در مجلس به صورت شبانه روزی در خدمت مردم باشم .

در 2 دوره ی متوالی مردم با تمام قوا نسبت به من لطف و ارادت داشتند و هفته ای نبود که من در 4 شهرستان حضور نداشته باشم جز اینکه ماموریت های خارج از کشور اجازه حضور بنده را در میان مردم نداده باشد، مردم هم با شناختی که از ما بدست آورده بودند ، دو دوره مجلس ما را به عنوان نماینده خود در مجلس انتخاب کردند که ما از این تریبون از آنان تشکر می کنم.

چه فعالیت هایی برای منطقه غرب گلستان انجام داده اید ؟

در این مناطق از پل سازی و خدمات , بحث مسکن مهر , طرح های هادی منطقه ، بیمارستان های کردکوی , بندرگز و همچنین مجوز بیمارستان گمیشان را هم بنده گرفتم ولی به دلیل اینکه آنها زمین ندادند از دست آنها رفت .

یا این که من تا آخرین لحظه هم جاده هایی که به مزر استان گلستان و مازندران و سمنان بود و جاده هایی که جنگلی بود و در ترکمن صحرا چندین میلیارد بودجه بود ولی متاسفانه به دلایلی برگشت خورد که ان شا الله مدیران امروز بتوانند بگیرند.

وضعیت استان را چگونه ارزیابی می کنید ؟

 من با کسی رودربایستی ندارم ، بنده یک گله ای از استاندار عزیز دارم که ایشان بودجه ای چندین میلیاردی را برای جاده ی اولنگ رامیان بردند و من این موضوع را بارها و بارها به استاندار گفتم در صورتی که ما در غرب گلستان هنوز مرز مشخصی نداریم .

در بحث مرزهای این استان چه در دوره ی آقای احمدی نژاد و چه در دوره ی آقای روحانی صحبت کردم و این ها به صورت ماندگار و هم به صورت فیلم به جا مانده که قول دادند که تمامش کنند اما هیجدهمین سال از عمر این استان میگذرد ولی ما هنوز مرزی نداریم و این برای استان گلستان و بزرگان این استان بزرگترین چالش است که بی تدبیری را نشان می دهد .

استان گلستان استان پر استعداد و بالقوه ایست ، ما هنوز در گلستان یک اسکله و بندرگاه نداریم ، بنده حتی در زمان اقای احمدی نژاد و آقای روحانی موضوع را فریاد زدم و مطرح کردم ولی هنوز پیگیری نشده است ، مگر می شود استان گلستان بخواهد پیشرفت کند ولی محل تاخت و تاز شود و یا به دوران شکوه قدیم خود بازگردد ولی این امکانات نداشته باشد.

ما به دلیل اینکه این مسائل را رک می گفتیم شاید خیلی ها از ما خرده به دل دارند ولی بنده صحبت های زیادی و مسائلی که برای این استان حیاتی است دارم حتی در این چندین سال نطق های بنده را در مجلس به نوعی سانسور کردند که اگر عملیاتی بشود در کشور حرکت بزرگی ایجاد خواهد شد از جمله طریقه وام دهی و ربوی بودن  بانک ها و سود های نجومی.

تلخ ترین و شیرین ترین خاطره تان از مجلس چیست ؟

آن چیز که برای ما مهم بود خدمت بود که در این راه کشته شویم و یا تمام وجودمان را بدهیم بازهم برای ما لذت بخش است و تمام لحظات برای ما شیرین بود ، وگرنه من هم پزشک بودم و نیاز مادی نداشتم ولی چون بحث مردمی بود و من هم در این زمینه با خدای خود عهد بسته بودم و حضور خود را لازم دانستم برای نمایندگی مردم اقدام کردم .

امروز به چه شغلی مشغول هستید ؟ آیا به شغل دندانپزشکی روی آوردید ؟

بنده هم در حال حاضر به دندانپزشکی مشغول هستم و در رشته ی ورزشی , رئیس هیئت کشتی گلستان و عضو فدراسیون ورزشی کشتی کشور هستم و با آقای خادم همکاری دارم و در خود وزارت بهداشت و درمان بنده در قسمت های مختلف غذا و دارو و ... با وزیر همکاری می کنم .

گفتنی است دکتر محمد جواد نظری مهر در مجلس هشتم  به صورت دو مرحله ای و در مجلس نهم شورای اسلامی  به صورت یک مرحله ای  به عنوان نماینده مردم غرب گلستان ( بندرگز ، کردکوی ، بندرترکمن و گمیشان ) انتخاب شده بود.

انتهای پیام /

منبع: کناره

ارسال نظر

آخرین اخبار