فرماندار گمیشان خبر داد

فرماندار گمیشان از سرشماری بیش از 93 درصد از خانوارهای سطح این شهرستان خبر داد و گفت: این شهرستان در مرحله حضوری در رتبه اول قرار دارد.

گمیشان رتبه اول گلستان در مرحله حضوری سرشماری

به گزارش گلستان24،به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، امانگلدی ضمیر در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان با تاکید بر فرهنگ‌سازی مطالعه کتاب و کتابخوانی اظهار کرد: خواندن کتاب باعث دانایی فرد می‌شود و دانا شدن افراد جامعه توانمند شدن و توسعه را به دنبال خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مطالعه کتاب باعث افزایش سطح آگاهی افراد جامعه می‌شود.

فرماندار گمیشان همچنین با اشاره به اجرای سرشماری در سطح کشور اذعان داشت: آمار و اطلاعات حاصل از سرشماری پایه و اساس تصمیم‌گیری برای مدیریت کشور در جهت توسعه و پیشرفت است.

مدیر اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان گلستان ادامه داد: در مرحله اینترنتی شهرستان گمیشان رتبه چهارم را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است و اکنون نیز با اجرای بیش از 93 درصد سرشماری از خانوارهای سطح شهرستان در مرحله حضوری در رتبه اول قرار دارد.

ضمیر اضافه کرد: کسب این رتبه و ارجای موفقیت‌آمیز این طرح در شهرستان حاصل تلاش‌های دست‌اندرکاران، دستگاه‌های شهرستانی، ماموران آمارگیر و مشارکت همه‌جانبه مردم همیشه در صحنه گمیشان است.

رئیس شورای اداری گمیشان با اشاره به اقدامات ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی این شهرستان بیان داشت: تمامی برنامه‌های ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی استفاده از مزیت‌ها و ظرفیت‌های منطقه در جهت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است.

وی افزود: در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی باید همه دستگاه‌ها به صورت ویژه فعالیت کنند.

ضمیر همچنین با اشاره به برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان در 25 آذر در شهرستان گرگان گفت: شهدا مظهر ایثار و هویت جامعه است و در برگزاری این همایش همه دستگاه‌ها باید فعالیت داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در راستای اجلاسیه 4000 شهید استان در شهرستان بیان داشت: در ذیل اجلاسیه 4000 شهید استان یادواره شهدای شهرستان گمیشان روز پنج‌شنبه 27 آبان ماه در حوزه علمیه نبوی‌نژاد برگزار خواهد شد.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار