در پی خبر لغو برنامه مناظرات انتخاباتی؛

خبرهای پخش شده در فضای مجازی حاکی از این است،که دولت بافشار بر صدا و سیما می خواهد مناظرات انتخاباتی در تلویزیون پخش نشود،

صدا و سیما نباید بازیچه گروهای سیاسی شود/روحانی پاسخگوی عملکرد خود درمناظرات انتخاباتی باشد

به گزارش گلستان24؛ فضای سیاسی کشور این روز های درگیراتفاقاتی است که خوب و بد ان بر زندگی مردم تاثیر و برای انها بسیار اهمیت دارد.

دو حزب اصولگرایان و اصلاح طلبان که رقیب های دیرینه وسنتی یک دیگراند، هر یک به دنبال این هستند تا با جلب نظر و حمایت مردم ارای صندوق های رای را در سال 96 از ان خود کنند.

این رقابت ها بین جناح های سیاسی شوق مردم را برای حضور در انتخابات بیشتر می کند،زیرا که جناح های سیاسی با به چالش کشیدن حزب رقیب خود و همینطور تشریح برنامه های بلند مدت خود باعث می شوند تا مردم با قدرت فکری بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

یکی از برنامه هایی که بیشترین مخاطب را در بین مردم دارد و مردم را در تصمیم گیری هایشان مصمم می کند مناظره های انتخاباتی در تلویزیون می باشد؛این مناظرات رقابتی در فضای صدا سیما یک امر سنتی هست که مردم انتظار دارند مانند سال های قبل در واپسین روز های مانده به انتخابات پخش شود.

باگشت گذار در فضای مجازی اخباری شنیده شده مبنی بر این که دولت با فشار بر صدا سیما قصد دارد تا از پخش مناظرات انتخاباتی جلوگیری کند،که اگر این اتفاق بیافتد مردم به طور کل نسبت به صدا و سیما بی اعتماد می شوند.

مسئولین سازمان صدا و سیما هنوز این خبر را نه تایید و نه تکذیب کرده اند و این  موضوع  به یک خبر چالشی و داغ تبدیل شده است، زیرا که مردم معتقداند اگر این اتفاق صورت بگیرد دولت نشان داده که هیچ کاری در این چهار سالی که ریاست قوه مجریه را داشته انجام نداده است،از ترس حضور قاطع رقیب خود نمی خواهد وارد مناظرات داغ و چالشی شود؛ازسوی دیگر مردم به ضعف در مدیریت صدا و سیما پی خواهند برد و این موضوع سازمان  صدا وسیما را با خطر ریزش مخاطبان مواجه خواهد کرد.

البته با ذهنیتی که مردم نسبت به این دولت دارند،سفره هایی که هر روز نسبت به روز قبل کوچک تر می شود،و شعارهای پوچ و تو خالی که دولت انها را عملی نکرده است؛ اگر صدا و سیما مناظرات انتخاباتی را هم پخش نکند مردم بازهم می توانند با اطلاعات مفید و موثر رای خود را درون صندوق ها بیاندازند؛ واین همه دست پا زدن برای فرار از پاسخ به مشکلات مردم، سودی برای هیچ حزب و فردی ندارد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار