فتح الله نوری در مصاحبه با گلستان24؛

به تعبیر مقام معظم رهبری شخصی را انتخاب کنند که به درون نگاه داشته باشد و به توانمندی های داخلی خودمان تکیه کند. این مهمترین معیار برای انتخاب است.

 شخصی را انتخاب کنیم که "نگاه به درون" داشته باشد / مدیریتی نیاز است تا شرایط آسایش و رفاه مردم را فراهم کند

فتح الله نوری، سخنگوی جمنا گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره معیار یک انتخاب صحیح در انتخابات پیش رو بیان کرد: در سایه جمهوری اسلامی با رهبری خردمندانه امام خمینی ره ، مردم سالاری دینی پایه گذاری شد و همه تصمیمات مهم کشور با آرا و نظر مردم ساماندهی شد. قریب تقریبا سالی یک انتخاب ملی در کشور اتفاق افتاده است. امام خمینی ره و مقام معظم رهبری راهبردی مدنظر دارند و آن مشارکت حداکثری است. زیرا این مشارکت تکلیف دوستان و دشمنان را روشن میکند. باعث میشود دشمنان کشور در رفتار خود با این ملت تفکر کنند و دوستان نیز از این اتحاد و حضور مردم در صحنه خرسند می شوند.

 

انتخابات 96

 

وی تاکید کرد: مردم باید با دقت انتخاب کنند. به تعبیر مقام معظم رهبری شخصی را انتخاب کنند که به درون نگاه داشته باشد و به توانمندی های داخلی خودمان تکیه کند. این مهمترین معیار برای انتخاب است. علاوه بر این توجه به تخصص، تعهد، کارآمدی نیز مهم است.

نوری ادامه داد: برای برون رفت از این مشکلات اقتصاد داخل کشور، تورم، رکود و شرایط سخت معیشت مردم، به مدیریتی نیاز است که شرایطی برای آرامش آسایش، رفاه و زندگی بهتر مردم مهیا کند. همینطور هم افزایی، تعامل، همگرایی بین قوا و همگرایی با رهبری، معیارهایی است که مردم هرچقدر به آن ها توجه بیشتری کنند، مملکت و ملت از آن سود بیشتری خواهد برد.

سخنگوی جمنا گلستان خاطر نشان کرد: به توصیه بنده ، یک عزم ملی و حرکتی جهادی ضرروت دارد. لذا مردم بین خود و خدای خود به جمع بندی برسند و نامزدی را انتخاب کنند که بتواند این بار امانت سنگین را به دوش بکشد و مشکلات مردم و مملکت را حل کند. همانگونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند، هر آنچه را که مردم انتخاب کنند قابل احترام است و همگان باید به آن تمکین کنند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار