حجت السلام سید ابراهیم رئیسی در جمع مردم گرگان:

تولیدت آستان قدس در جمع مردم گرگان گفت:ازطریق تجارت با کشورهای همسایه می توان درآمد و اشتغالی بی نظیر در کشور به وجود آورد که سود ان بیش از فروش نفت است.

استان گلستان قطب گردشگری،صنعت و کشاورزی است/ کمبود شغل در استان زرخیز گلستان بی معناست

به گزارش گلستان 24؛ ظهر امروز حجت السلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، با حضور در بین جمعیت عظیم مردم استان گلستان ضمن تسلیت به علت کشته شدن شماری از کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر  به تشریح برنامه های خود برای دولت آینده پرداخت و گفت:  آنچه امروز می تواند کلیدی باشد برای باز کردن قفل هایی که بر زندگی مردم زده شده فقط باور کردن قدرت مردم و میدان دادن به  اقشار مختلف مردم وقشر جوان است.

او ادامه داد: دولت مستقر باید بگوید تا به الان چه کرده نه اینکه در آینده چه می کند، این وعده ها برای کسانی است که دولت را در دست ندارند، امروز کشور با آسیب های زیادی برابر است، این وضعیت آسیب های اجتماعی درشان  و منزلت مردم ایران نیست،مگر مردم چقدر می توانند رنج ببرند.

رئیسی در گرگان (15)

 

وی اظهار کرد: ما نیاز داریم به مردان و زنان کارآمدی که در میدان عمل به مردم نشان دهند که ما اهل حرف نیستیم و می خواهیم بگوییم  که مبارزه با رانت خواری، فساد و کژی های اداری ژست سیاسی نمی خواهد اقدام و عملمی خواهد.

حجت السلام رئیسی افزود: می گویند آیا دیپلماسی بلدید؟ دیپلماسی این است که ما حداقل در تجارت و صادرات به کشورهای همسایه از دیگران عقب نیفتیم اما امروز ضعف دیپلماسی به حدی است که حتی در بازار عراق هم سهمی نداریم، اما اگر منظورتان از دیپلماسی این است که کشورهای استعمارگر و استکباری برای ما رای بیاورند! خیر ما این دیپلماسی را بلد نیستیم.

حواشی حضور رئیسی در گرگان (17)

وی تصریح کرد: مسئله ما در قاچاق کالا مسئله کوله بری نیست مسئله ما کانتینرها هستند، کسانی می توانند با این اوضاع مبارزه کنند که خودشان تاجر نباشند و سلامت داشته باشند.

تولیت آستان قدی رضوی با تاکید بر آزادی اصولی مردم در جامعه اظهار کرد: مردم را نترسانید، شرایط باید تغییر کند و شرایطی با کرامت و درخور شأن مردم ایجاد شود، مگر بنده و آقای روحانی به خانم ها آزادی دادیم که بخواهیم سلب کنیم خدا آن ها را آزاد کرده است مگر بنده و دیگران به اهل سنت آزادی در عقیده دادیم؟ این مصوب قانون اساسی است دولت هنر کند این حقوق را محترم بشمارد.

وی افزود: هر روز کارخانه‎ای تعطیل و دغدغه جدیدی ایجاد می‎شود؛ بیش از 17 هزار کارخانه تعطیل شده در کشور داریم و در همین استان واحد‎های تولید بزرگی راکد هستند. کارخانه‎های ما تبدیل شده به مراکز توزیع‎؛ در گذشته لباس تولید می‎کردیم و حال لباس توزیع می‎کنیم.

حواشی حضور رئیسی در گرگان (15)

اوادامه داد: دانشجویان بسیاری در دانشگاه درس خوانده‌اند و باید به فناوری کمک کنند و کشاورزی با دانش فنی و دانش‎بنیان می‎تواند تولید اشتغال ایجاد کند. امروز استان گلستان یک استانبا ظرفیت ای  کشاورزی و صنعتی بالایی است و می‎تواند نقش بسزایی در اقتصاد داشته باشد. فضای صنعتی امروز می‎تواند اشتغال زیادی ایجاد کند و 100 هزار شغل می‎تواند به 400 هزار شغل تبدیل شود.

وی با تاکید بر پایبندی به اخلاق مداری گفت: آقایون می دانید که من می دانم، می دانید که از مشکلات شما آگاهم اما آدمی که می خواهد برای کسوت ریاست جمهوری آماده شود باید باظرفیت باشد و منافع مردم را به منافع خود ترجیح دهد، سینه من پر از اسرار است، خوب می دانید که ما در بزنگاه ها تلاش داریم که از خودمان ظرفیت نشان دهیم اگر قرار باشد لب به سخن بگشاییم خواهید دید وضعیت را، ولی باید ظرفیت داشته باشیم.

رئیسی در گرگان (20)

در پایان این تجمع بزرگ حجت السلام رئیسی اظهار کرد: ما در دولت کار و کرامت خودمان کار می کنیم و برای مردم کرامت به ارمغان می آوریم، ما معتقدیم با حضور و کمک مردم و عنایت حضرت حق و لطف حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شرایط به نفع مردم تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار