انتظار مردم از دولت دوازدهم؛

دولت دوازدهم بدون هیچ بهانه ای مکلف است تا وضع اشتغال و معشیت مردم را حل کند.

اشتغال و کاهش هزینه های زندگی

به گزارش گلستان 24؛دوزادهمین انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با استقبال پر شور مردم کشور برگزار شد، بطوری که رسانه های غربی هم از این همه شور و شوق مردم به وجد آمده و به این مسئله اعتراف کرده بودند.

حضور 42میلیون نفر در انتخابات حمایت مردم از  این نظام و همینطور دموکراتیک بودن انقلاب اسلامی ایران را نشان می دهد که  نسبت به حکومت های اروپایی که شعار دموکراسی سر می دهند چقدر بیشتر به اصول مردم سالاری و دموکراسی پایبند است.

در این بین یک مسئله حائز اهیمت است و آن توجه به وعده های است که رئیس جمهور فعلی در زمان انتخاب داده است،حسن روحانی که در حال حاضر برای بار دوم رئیس جمهور منتخب کشور ایران شده است وعده های  زیادی برای  حل مشکل اشتغال و معشیت مردم داده که باید به آن پایبند باشد.

در دوره قبل ریاست جمهوری، حسن روحانی  معتقد بود در حال درست کردن مشکلاتی است که در دولت پیشن رخ داده و همین باعش شده بود تا وی وعده های بی ثمری  را که در زمان  انتخابات  سال92 داده بود را توجیح کند.

 در این دوره وی حتما باید به اشتغال و معشیت مردم فکر کند زیرا که دیگر بهانه ای برای کم کاری های خود ندارد و اگر بخواهد دوباره  روال چهار سال گذشته را طی کند او و یارانش توسط مردم پس زده خواهند شد.

ایران دارای تمام عناصری است که می توان با کمک آنها اقتصاد کشور را دوباره زنده کرد،معادن،نفت،دریا،گاز و همینطور نیروی انسانی کافی و متعهد که تا پای جان برای پیشرفت کشور کار می کند که نمومه ی آن را می توان در سازمان انرژی هسته کشور دید.

با این وجود امید است که دولت منتخب  مشکلات معشیتی مردم را حل کند و اقتصاد کشور را بر پایه خود مردم استوار کند تا هیچ زمانی نگران بد عهدی و کنار زده شدن توسط دیگر کشور ها را نداشته باشد.

انتای پیام/پ 

 

  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار