با روی کار آمدن دوباره دولت حسن روحانی موجی از نابسامانی ها و مشکلات در کشور به وجود آمده و موجب اعتراض شدید مردم نسبت به بی تدبیری و بی تفاوتی دولت شده است.

شادی و نشاط را از مردم نگیرید/ باشعار های پوچ مشکلات کشور حل نخواهد شد

به گزارش گلستان24؛بعد از یک انتخابات پر شور، مردم ایران بار دیگر قدرت حضور خود را به رخ جهانیان کشیدند،حضوری که عامل  اصلی امنیت و پیشرفت کشور خواهد بود.

در این انتخابات حسن روحانی برای بار دوم سکان ریاست قوه مجریه را به دست گرفت تا طبق وعده هایی که داده بود شادی و نشاط را برای مردم به ارمغان بیاورد.

افرادی که با افکار گوناگون  به رئیس دولت فعلی رای داده اند با امید به وعده هایی که وی در قبل از انتخابات داده است او را انتخاب کرده و انتظار دارند که او مشکلات آنها را پیگیری وحل کند.

با اینکه هنوز چند روزی از پایان انتخابات نمی گذرد دولت حسن روحانی نتوانسته در اقسا نقاط کشور وضعیت معشیتی و مشکلات روز افزون مردم را کنترل کند.

وضعیت نامناسب اقتصادی و گرانی در کشور موجب ناراحتی مردم شده است، افزایش چند برابری خرما و زولبیا و بامیه و دیگر اقلام خوراکی در آستانه ماه مبارک رمضان صحت این موضوع را نیز تایید می کند.

در ادامه این بی تدبیری های دولت موسسات مالی و اعتباری نیز پشت سر یکدیگر در حال بسته شدن هستند و جواب مردم را نداده و سرمایه های آنها را بلوکه کرده اند، موسسه مالی واعتباری توسعه یا آرمان شهرستان دلفان هم  داد مردم این شهر را در آورده است و مدتی است که این موسسه هم مانند دیگر موسسه ها از جمله کاسپین در وضعیت نامطلوبی قرار گرفته است.

موسسه کاسپین

دولت فعلی که در همه حال شعار آزادی و نشاط را برای مردم سر می دهد این روز ها غم مردم را نمی بیند، مردم چگونه در رفاه باشند وقتی کسی صدای آنها را نمی شنود؟ وقتی که اندک سرمایه آنها در چنگال یک عده ای است که به قوانین هیچ توجه ای ندارند.

 سپرده گذاران و مردم همه ی نقاط کشور به این بی سامانی و به قانونی دولت اعتراض کرده اند و خواستار ورود مراجع نظارتی به این موضوع و برگشت سرمایه های خود بدون هیچ کم و کسری هستند.

از طرف دیگر  هم زمان با پیروزی دوباره حسن روحانی در انتخابات دوازدهم، غربی ها درکشور تروریست پرور عربستان برای ایران خط و نشان کشیده و کشور ایران را محور تروریستی در منطقه خوانده اند.

آل‌سعود برای ترامپ

با این تفاصیل اگر هزاران برجام دیگر هم  شکل بگیرد جز ضرر چیز دیگری برای کشور ندارد، زیرا با اینکه مدت زیادی است از توافق برجام می گذرد غربی ها در حال تحریم های بیشتری علیه کشور هستند و هیچ توجه ای به قول و قرار های خود ندارند.

این مسائل گوشه ی کوچکی از درد و صدای مردم است که مسئولین اجرایی کشور به آن توجه نمی کنند؛ دولت کنونی باید طبق وعده هایی که داده است مشکلات را در کشور برطرف کند و شادی و نشاط را دوباره به زندگی مردم بازگرداند.

 

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار