گلستان24 گزارش می دهد؛

جبهه سیاسی اصلاح طلبان و برخی گروه های وابسته به آن با فشار به حسن روحانی قصد دارند تا افرادی از خود را در پست های تصمیم گیری دولت دوازدهم جای دهند.

جنجال و دعوا بر سر مناصب حکومتی/فشار جریان اصلاحات به روحانی برای سهم خواهی در دولت دوازدهم

به گزارش گلستان24؛با پایان کار دولت یازدهم جناح های سیاسی که حامی دولت و شخص رئیس جمهور در ایام انتخابات بودند با فشار به حسن روحانی به دنبال حق خواهی در دولت دوازدهم هستند.

گویا برخی از نامداران و بزرگان این جناح سیاسی بر این باور هستند که حسن روحانی رای ای در انتخابات ریاست جمهوری نداشته و به واسطه ی حمایت های آنها چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ رسانه و سیاسی رای آورده است.

فشار های سیاسی اصلاح طلبان به خود به قدری زیاد است که برخی از سیاستمداران این جبهه به جان هم افتاده اند و در شبکه های مجازی در حال متهم کردن و حمله به یکدیگر هستند.

 مسئولین درون دولت باید بر اساس توانمندی و اصول مدیریتی انتخاب شوند نه با تفکر و نگاه سیاسی و راضی نگاه داشتن طرف مقابل مناصب حکومتی را  در اختیار افرادی خاص قراردهند.

رسانه های این جناح سیاسی برای لاپوشانی از اقدامات و حملات درون جناحی خود جناح سیاسی مقابل یعنی طیف اصولگرایان را عامل فشار بر روحانی برای باج گیری در دولت دوازدهم معرفی می کنند.

دروغ بودن این اقدام آماتورانه به خوبی برای مردم واضح است زیرا هیچ موقع طرف مقابل برای باج خواهی رقیب خود را تحت فشار نمی گذارد یعنی لزومی ندارد که این کار را بکند زیرا به هر حال رقیب وی افکار خود را پیاده خواهد کرد و وفلسفه رقابت هم به همین معنا است.

این جنجال ها ودو رویی های سیاستمداران اصلاح طلب باعث شده که در حال حاضر این جناح به حاشیه برود زیرا که در شورای شهر تهران هم این جناح سیاسی بجای آوردن شخصی با سوابق مدیریتی خوب به دنبال افراد محکوم و بیمار بوده اند.

به هر حال این مواضع و اقدامت اصلاح طلبان به خوبی نشان می دهد که این جبهه سیاسی با یک آشفتگی مدیریتی و قدرت طلبی مواجع است که نتیجه  این اقدامات  آنها قطعا بر ضرر مردم کشور تمام خواهد شد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار