بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان گلستان و پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان با شرکت ۱۴ گروه آغاز شد.

بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان گلستان آغاز شد

 به گزارش گلستان 24، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در حاشیه جشنواره تئاتر استان گلستان اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره تئاتر استانی و پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و سالن نگاه آغاز شد.

 جشنواره تئاتر استان گلستان

وی افزود: 14 گروه نمایشی به مدت 4 روز در این جشنواره با هم رقابت می‌کنند.

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت  با اشاره به اینکه 6 داور اجرای نمایشی این برنامه را ارزیابی خواهند کرد، گفت: در بخش امیدهای جوان داوود سعیدی، فریبا چوپان نژاد، رضا یازرلو و در قسمت استانی افشین خورشید باختری، علی عابدی و یحیی دیوانی دواری این دوره از رقابت‌ها را به عهده دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نمایش "ماریا" از گرگان به نویسنده رضا پورترابی و کارگردانی مهدی زنگانه و نمایش "خوان هشتم" از گرگان به نویسندگی و کارگردانی حبیب خسروی را از جمله اجرای هنری جشنواره امیدهای جوان در روز نخست اعلام کرد.

وی تصریح کرد: نمایش " فردای پس از امروز" به نویسندگی بهمن ولیان و کارگردانی امید ابراهیمی از دیگر اجراهای هنری این روز به شمار می‌رود.

فضیلت افزود: اجرای نمایش "ملاقات با دراکولا" ، "گورکن" ،"آداب جنگ کردن بلدرچین های نر" "سی و پنج پنجاه" به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعرب رضی از آزادشهر از برنامه های روز دوم پانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان است. /تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار