شعار امسال اول از مسئولین آغاز شود

مردم همیشه و همه جا پشت دولت و نظام بوده اند. همیشه نشان داده اند با دولت همدل و همزبان هستند. این مسئولین هستند که باید شعار امسال را محقق کنند و به ظرفیت های مدیریتی و انسانی به دید جناحی و سیاسی نگاه نکنند.

عیسی پایین محله: «مسئولین به ظرفیت ها به دید جناحی و سیاسی نگاه می کنند»

عیسی پایین محله، مدیر سابق آموزش و پرورش استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اعتقاد به این که نامگذاری سال ها به وسیله مقام معظم رهبری، بسیار دقیق و کارشناسی شده است، می گوید: ما باید طوری عمل کنیم که افتخار جهان اسلام باشیم. شعار امسال هم لازمه و نیاز امروز جامعه ماست. مهم عمل شدن به این شعار است. مسئولین باید این ظرفیت را در خودشان ایجاد کنند که با مردم همدل و همراه باشند تا مردم هم نسبت به مسئولین و نظام دلگرم باشند.

عیسی پایین محله

پایین محله معتقد است که در دولت فعلی، تا به حال سیاست ها بر این منوال نبوده است. یعنی به استفاده از ظرفیت های انسانی و مدیریتی در استان ما، با دید منطقه ای و سیاسی و جناحی نگاه شده است. وی می گوید: بجای آن ما باید این ظرفیت سازی را در خودمان ایجاد کنیم و همه را در سطح استان ببینیم. هر دولتی باید از یک جایی شروع کند. اگر قرار است این شعار ها تحقق پیدا کند، باید از یک جایی شروع شود. نمی توان گفت گذشته ها این چنین کردند پس ما هم همین کار را می کنیم و ظرفیت ها را از بین ببریم و فرصت سوزی کنیم.

پایین محله با بیان این که من فکر می کنم تا به حال اتفاقی نیفتاده است، مگر این که از این به بعد بیافتد، می گوید: اول باید این ظرفیت سازی و تغییر از مسئولین شروع شود. مسئولین از آن جایی که خدمت گذار مردم هستند، وظیفه دارند کار را از این جا شروع کنند و مردم هم با دلگرمی به آن ها کمک کنند و او را همراهی کنند.

مدیر سابق آموزش و پرورش استان می گوید: راهکار ها را مقام معظم رهبری به روشنی مشخص کرده اند. در بیانات خودشان هر ساله  آن ها را بیان کرده اند. اما یکی باید پیگیر این مطالبات ایشان باشد. وظیفه مسئولین یک وظیفه سنگین است. آن ها باید ابتدا  این شعار ها را تحقق ببخشند. مردم همیشه در شرایط سخت با انقلاب و نظام بوده اند و توانسته اند دولت را پشتیبانی کنند.

عیسی پایین محله

وی با تاکید بر این که هر دولتی که می آید، با سلیقه خاص خود رفتار می کند، می گوید: در استان خود ما ظرفیت ها خیلی بیشتر از این است که دیده می شود. نقش ها  از طرف مسئولین کمرنگ شده است. هر جریان سیاسی که روی کار می آید، کانالیزه شده است. فقط خودشان را نگاه می کنند و معتقدند که دیگران نباید نقشی داشته باشند. زمانی که با هم همدل و همزبان باشیم می توانیم چالش ها را رفع کنیم. هیچ کس نتوانسته از تفرقه پل پیروزی بسازد. در هیچ دولتی چنین اتفاقی نیافتاده است. در شرایط سخت هم مردم نشان داده اند که اگر مسئولین غیر از این عمل کنند، برخورد خاص خودشان را نشان خواهند داد.

ارسال نظر

  • ابتکار
    0

    حاج عیسی دوستت داریم

آخرین اخبار